Elvi, das wel een goeie ja van die bh! Wil ook meteen iets goeds kopen voor de rest van de zs... En aangezien ik niet bepaald in het geld zwem... Wel handig dan!
Ik hoooooooooooop dat jij binnen een paar weken ook zo'n buik gaat kweken!!! Nog maar een paar uurtjes meid, ben erg benieuwd hoe snel het vanaf de intake gaat! Mocht je dit nog lezen: heel veel succes!
Meiden dank jullie wel voor de complimentjes voor mijn buik! Die van jullie wil ik ook zien hoor!!! Het liefst steeeeeds groter groeiend bij iedereen natuurlijk!! Debby jij ook bijna je intake, spannend hoor! Bij deze alvast veel succes!! Esther: hier ook snel al een hoge baarmoeder, later groeide ie gewoon iets minder hard dus het zegt niks Elvi: hihi ja boobs kunnen heeel hard groeien in het begin!! Bij de Hema heb je ook meegroeibeha's, kosten iets van 12 euro dacht ik en ze zitten best lekker! (zijn alleen niet zo sexy hihi) Stoelgang: hier helpt lijnzaad heel goed!! (even door je yoghurt roeren en klaarr)
Lieverds, Thanx voor de tips!! Ga eens op BH jacht deze week, hihi!! Heitje, alles rustig bij jou? Liefs, Elvi
Zo net klaar met werken! Helemaal klaar voor dusseldorf! Dank jullie wel allemaal voor de succeswensen! Vanavond als we terug zijn een uitgebreide update van mij!! Elvi en en en wat? Whahahaha heb om 16.00u de afspraak muts hihi! Maar evengoed lief haha!
O ja, haha!! Sorry, ben beetje warrig vandaag geloof ik, oeps!! Nou zet 'em op dan he, zo!! Liefs, Elvi
Druufffffie, je bent nu waarschijnlijk al aan de beurt, of zit nog in de wachtkamer!!! Ohhhh ik duim zo voor je dat alles snel van start gaat!!! Liefs
@ Heitje, bedankt voor je bevestiging dat het bij jou ook zo hard groeide in het begin geeft weer wat rust haha. Jij krijgt vandaag de datum door he!! Spannend, wij krijgen het zeker ook niet te horen Liefs
Lieverds, wat een spannende dag vandaag voor Essie, Druuf en Heitje!! Wij wachten hier op het forum in spanneing jullie mooie verhalen (+echo's) af!! Liefs, Elvi
@ queen, over 19 dagen ben je gewoon uitgerekend......brrrrrr lijkt me enorm spannend zo op het eind! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis?? Liefs
Heey Lieverds, zat laatst eens te lezen over een badbevalling (kan zowel thuis, als in sommige ziekenhuizen blijkbaar), wat vinden jullie daar nou van eigenlijk? Ben ik benieuwd naar!! Liefs, Elvi
O Es' spannend ik ben zo Aagje. Ik beval in het zh. Wilde dat al door m'n endo maar door de suiker moet ik ha ha. Wanneer weten jullie het geslacht? Morgen? Xx