Druuf krijgt een twins ja ja.. wij weten het stiekem al.. ha ha ha ha ha Essieeeeeeeeeeeeee spannend..... jippieeeeeeeeeee
@ ik moet heel veel visolie slikken van dusseldorf....... @ queen: jij hebt ook al een glazen bol?? hihi
Uhh.. Slik al visolie, hihi.. Ben ook gewoon een beetje warrig en stoetel van mezelf.. Wat zeggen de glazen bollen over mijn inhoud? Die van mijn buik dan, hoofd lijkt me duidelijk!
Ojee, meiden!! Whahha!! Meeste stemmen gelden dan maar straks? Mannetje wil het misschien toch wel weten... Zal voor een van ons beetje wennen zijn, want hebben net als Es een 'tweestrijd' wat betreft het geslacht.. Zou het niet erg vinden als ik weet waar we ons op voor kunnen bereiden!
Essie, kon je echt niet slapen vannacht Meis, zie je berichtje om 04.00 uur 's nachts Lieverd!! Hoe spannend is vandaag ook!! Zet 'em op Meis, vandaag is jouw dag!! Liefs, Elvi
Aha, haha!! Bijna is 't zover he Meis!! @All: MvM gehad en test was ietsje lichter dan mijn eigen laatste test. Moet ik me hier zorgen om maken denken jullie? Liefs, Elvi
Gbb nee meis maak je niet gek. Ik maakte mezelf ook compleet gek en ik zit nu echt op de bijna 38 weken. Knuff
@ Elvi, de MvM test werkt pas vanaf 600HCG en de gewone testjes vanaf 25HCG dus vandaar dat deze lichter is! Heeeeeeeel normaal! Tegen mij zei ze zelfs nog van te voren het kan zijn dat ie nog negatief is maar dat komt doordat hij meer HCG nodig heeft!
Elv, hier precies hetzelfde!! Maar het is idd een veel hogere waarde die gemeten wordt! Dus een 'lichte' test is heeeeel positief! Nou lekker piesen meid!! Es, jij VANAAF heel veel plezier met de cake!!!
Lieverds, thanx!! Ben weer helemaal gerustgesteld!! Ik schrok me echt kapot!! Maar het voelt allemaal zo goed, dus ik ga er stiekem toch echt wel vanuit dat 't gewoon goed is. Luv u all!! Liefs, Elvi
Hey meiden, ben even te moe om te reageren op jullie, sorry! Vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest... Niet zo goed nieuws.... moest naar de anesthesioloog en die meldde dat ik toch onder volledige narcose moet met de ks....wat een enorme domper! Ik schrok er dan ook echt van...had verwacht dat een ruggenprik wel mogelijk was (omdat de gyn dat de laatste x zei) maar de anesthesie beslist... ze vinden het te gevaarlijk en dit de veiligste en meest 'elegante' oplossing....kon mn tranen daar niet inhouden en zat dus gewoon te janken van schrik... Ik zal niet het eerste moment meemaken dat ons meisje begint te ademen/huilen....ze zal zich misselijk en versuft voelen door de narcose (gelukkig maar voor een minuut of 10) en voor mezelf zal het fysiek ook een stuk zwaarder zijn, toch weer een narcose...langer vermoeider herstel... Snik, hier moet ik echt ff aan wennen.... Gelukkig was de anesthesioloog wel heel lief voor me en toen ie later zag dat ik bij het wachten op bloedprikken nog zat te snikken, riep ie me weer binnen en legde het hele verhaal nog een keertje uit. Hij zei ook: zeg van tevoren goed tegen de betreffende verpleegkundige dat je wel 350 foto's wil, en als je het treft zullen ze misschien zelfs nog een stukje filmen (wat eigenlijk niet mag in de OK). Hij zei ook dat ik zo snel mogelijk na de operatie wakker word gemaakt en ook zo snel mogelijk herenigd zal worden met mn kindje....
Jeetje heitje, das echt een domper inderdaad! Hopelijk filmen ze alles voor je zodat je het terug kunt zien!! Knuffel
Ooooh heitje: wat balen schat! Even dikke knuffel voor jou! Hoop dat ze alles filmen want het is zoo speciaal ... probeer voet bij stuk te houden dat ze zo veel mogelijk filmen of het nu mag of niet.... Dikke knuffel meid Liefs! P s druuf gefeli met je mannetje