Heitje! Dat is idd schrikken!! Niet wat je er van voorgesteld had natuurlijk! Hoop ook voor je dat ze veel foto's maken en willen filmen.. Das toch wel het minste wat ze kunnen doen in zo'n situatie lijkt me.. Dikke knuff meid
For, hoe is het met jullie?? Lekker aan het genieten van de kleine meid?? Ga je hier stiekem nog een fototje neerzetten?
Heit, nee toch he, wat een domper Meis!! Maar, micchien een hele domme vraag, mag je mannetje er ook niet bij zijn dan? Want anders kan hij misschien stukje filmen met i-phone of zo? He jekkes, zo had je je het niet voorgesteld he Meis!! Dikke knuf voor jou!! Liefs, Elvi
@ Queen, ze gaat de datum niet vertellen alleen dat het na moederdag is zei ze haha. Dus we moeten afwachten, tenzij de bevalling eerder start! Rommelt er al wat bij je Queen??? Tik tak tik tak, is het al 19.00 ???? haha ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig hoor Over 2 uurtjes weet ik het gewoon! Dikke knuffel
Essie, Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, hoe spannend Meis!! Ik lees vanavond pas laat weer z.p., ga je vanavond wel nog posten, denk je?? Oh Meis, wat een spanning he!! Liefs, Elvi
O Es' ik lees weer eens niet goed na moederdag mmmm dan beval ik waarschijnlijk eerder. Ze gaan mij inleiden. Weet niet precies waarom maar ik denk door de suiker. Ik vertel lekker ook niet waneer Zelf weet ik het ook nog niet hoor... Enne Es' voor jullie ook spannend ben echt zo nieuwsgierig. Knuff
@Heitje: Jeetje meis.....inderdaad balen! Hoop echt voor je dat ze heeeeel veel foto's maken en een filmpje! Hopelijk ben je ook heeeeel gauw wakker erna! Succes meis!! @ Es: ik zag me in mijn bol toch een mooie BLAUWE Cake!! Hihi!! Spannend!!! Ben ook zoooo benieuwd!!! Ik hou mijn telefoon goed in de gaten vanavond!!
@heitje shit, balen meid! Inderdaad een domper. Als niet ander kan, moet t maar zo, met zoveel mogelijk foto's en als t kan filmen. Als je eenmaal die kleine in je armen hebt, ben je t vast vergeten T komt vast goed. Knuf @esther meid, spannend spannend, euhmmmmm, wat zal t zijn..... euhm... ik denk voor jou een meisje. @druufke gefeliciteerd met je mannetje, fijne avond nog! @queen oh, ingeleid, niet verkeerd toch, ben je in goede handen en enigszins voorbereid wanneer t gaat gebeuren. Ook spannend.
Dank jullie voor de lieve reacties meiden, zo fijn dat jullie meeleven! Vriend mag niet op de OK erbij zijn, is toch heel anders als met een ruggenprik, ik word beademd enzo, en mocht er wat misgaan,moeten ze snel ingrijpen en hij kan dan in de weg lopen... Es nog een half uurtje tot je je ROZEcake ziet! veel plezier meis!
Hai es gefeliciteerd een meisje wat leuk hoor heerlijk nieuws en was de taart ook nog lekker of heb je helemaal niks meer binnen gekregen Hier vanmiddag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit en we hebben zelfs 2 hartjes zien kloppen dus zwanger van een tweeling
Ja dank je wel queen jij nog maar een aantal daagjes spannend hoor wens je heel veel succes met de aankomende bevalling
Benji, gefeliciteerd met je tweeling!! Super leuk!! Hier helemaal happy! Dacht een jongen inderdaad maar tis toch een meisje haha. Vriendlief zo trots als het maar kan!