Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Kan ik me voorstellen Debby, eindelijk echt actie!
    Net als voor Druuf! Nou ik duim voor jullie hoor meiden!

Elvi, ah lekker de typische kwaaltjes dus :p Oehh ja die pijnlijke boobs was ik alweer vergeten, heb ik heel erg last van gehad die eerste weken, kon amper mn bh af (en had er dan ook snachts eentje om). Geniet lekker van je kwalen :p

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

Hier zometeen naar de vrijmarkt. Mn vriend en mn vriendin staan daar al vanaf 6 uur vanmorgen sieraden te verkopen die ik en mn vriendin samen hebben gemaakt! Ik belde net en de verkoop begint lekker te lopen, begint nou ook pas een beetje druk te worden.... dus zo ook heen en kijken of ik nog een beetje kan helpen..en anders plant ik mezelf op een stoel daar en zorg ik voor wat gezelligheid ;)

Iedereen een fijne zonnige dag gewenst!

En hoezeeeee voor mijn 37 weken vandaag! :D:D:D

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gezellig Heit. Helemaal leuk. Knuff

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Heitje!! Hier even lekker niks doen en relaxen!! Ben trouwens gestopt met de Utro, ben erg benieuwd!! Het is wel spannend!! Twee dagen geleden wat gedanst en daarna een hele hete onderbuik gehad voor een half uurtje of zo, heel vreemd!! Nou ja, nog twee daagjes en dan is 't zover!!

Liefs, Elvi

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hier mag ik gezellie werken pffff! Maar ach 300 % betaald krijgen is ook wel lekker en ach wat zeur ik....volgende week om deze tijd zit ik in t vliegtuig naar de zon!!

Fijne dag lieverds!!!

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, morgen je echo!! Yeaaaah

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Es, superspannend echt!! Ik vind het echt serieus doodeng, loop nu al met buikpijn rond!! Weet 't, ik moet niet stressen, maar doe het toch!! Het moet goed zijn!!

Liefs, Elvi

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Meis, ik had precies hetzelfde gevoel hoor voor mijn eerste echo! de tranen biggelden over mijn van wangen op de heen weg in de auto al, gewoon van de zenuwen!

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, weet je, ergens weet ik wel egwoon dat 't goed zit, want ik voel dat toch zo!! maar er is altijd die bange twijfel!! Maar het moet wel gewoon goed zitten hoor!!

Es, heb je al meidenspulletjes gekocht??

Liefs, Elvi

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Elvi spannend meis:)

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik nog niet, mijn vriendinnen en familie wel ;) Heb al 5 jurkjes gehad haha. Echt te schattig!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Queen, ik denk nog.. Queen bevalt op Queensday ;) hihi maar nee hoor! Al wat aan het rommelen?? Nog 12 dagen te gaan staat er op je banner !!!!! Ben je zenuwachtig voor de bevalling?? Ik zou het denk ik wel zijn die laatste weken!

Liefs

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Vind het zo leuk voor jullie Es'..
    Was wel nieuwsgierig wat ze na je bevalling doen.
    Gaan ze dan nog meer onderzoeken doen naar je baarmoeder? X

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Queen, nee ze gaan niets onderzoeken na mijn bevalling! Ze hebben niet echt iets waarvan ze zeggen wat de reden is dat ik niet zwanger raakte op natuurlijke weg!

Maar uhhh meld de kleine zich eerder of later denk je...

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Queen, ja het is megaspannend!!

Essie, aaaaahhhhhhh, wat cute, foto's, foto's, foto's!! Ennuh, op je banner staat dat je je al moet opgeven voor je zw.gym. Heb je dat al gedaan? Of ga je dat nog doen??

Liefs, Elvi

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Aah Es' ik doe geen uitspraken meer. Ik dacht dat ik allang bevallen zou zijn ha ha ha.'
    Ik dacht bij jou trouwens dat ze endo in de baarmoeder hadden gevonden vandaar.
    Nou ja het belangrijkst is natuurlijk gewoon dat er een prachtige dochter in je buik zit:) x

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Queen, ze hebben inderdaad een lichte vorm van adenomyose gezien (baarmoederslijmvlies alleen dan door het spierweefsel in de wand van mijn baarmoeder) maar er is eigenlijk vrij weinig over deze aandoening bekend en volgens hen geen reden om zorgen over te maken ;)

@ Elvi, zal deze week eens foto's maken van de jurkjes! Ik ben vorige week begonnen met Zwangerschapsfit! (yoga is niets voor mij, te zweverig haha) Het is een soort van aerobic/fitness combi. Heb vorige week maandag de eerste les gehad en 2 dagen spierpijn gehad haha. Maar goed om weer in conditie te komen, schijnt beter te zijn voor de bevalling en ook daarna om sneller te herstellen! Krijg er trouwens ook 5 theorielessen bij!

Liefs

17. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbie
    succes met de ivf meid! You go girl, op naar ROZE

@elvi
    succes morgen met de echo! superspannend

@queen
    echt de laatste loodjes he... Hou je het nog vol?

@esther
    wat ga jij toch ook hard meid, alweer 18 weken :)

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ja he! Gaat echt hard!

Hoe is het nu met jou meis??

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, klinkt pittig Es!! Maar wel erg goed dat je het doet!! Ik denk dat ik dat ook zou doen hoor, als ik jou was!! Alles wat maar goed is en kan helpen! Toch!!

Liefs, Elvi

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Whoehoee Elvi het is bijna 2 mei!!! Hoelaat heb je de echo? Bij deze alvast heeeeeeel veel succes! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!!!

citroen alweer bijna 30 weken..woooooow het gaat niet alleen bij ons hard..maar bij jou ook hihihihi!!

Deel Deze Pagina