@citroen: die vraag van die makkelijke kleding komt bij me op omdat ze dat zeiden vanuit het zkh. Maar ze zei al kom je in je trouwjurk als je je van onder maar kan uitkleden.....
Hi Citroen, hier nog een keertje mijn verhaaltje.. @All: Vandaag bijna tp misgelopen! Toen we daar kwamen vroegen ze of ik nog steeds veel last had (ja) en liet mijn buik zien (gigantisch).. Dus eerst echo maken en om een heel lang verhaal kort te maken: te veel pijn dus geen tp.....!!! Ik had ook een veel te volle blaas, dus mocht uitplassen (jankend op wc natuurlijk...) Daarna kijken of er vocht in mijn buik zat (overstimulatie) en echo deed minder pijn.. Toen besproken, pijn kon idd met de endo te maken hebben....... Dus na wat getwijfel toch wel Pixeltje mee! JIPPIE!!!! Prachtige 8-cellige emmy! En we hoorde toen nog meer goed (wat zeg ik.. HEEL GOED) nieuws.. Van de 12 zijn er 11 bevrucht!!! Morgen kijken ze wat er de vriezer in kan.. Dus na alle pijn toch nog met een overdreven gevoel naar huis. Zo.. Lekker kort verhaal! Sorry, hihi.. Oja, MOET rust houden en dinsdag voor extra controle vd eierstokken heen... Jij ontzettend veel succes en plezier morgen! Hoop dat ze een mooie voor je hebben! Weet je ook al hoeveel bevrucht (en evt voor in de vriezer) of hoor je dat morgen? Liefs
@ Citroen; Heel veel succes morgen met de tp. En blij om te lezen dat de napijn iedere dag afneemt! Ik bel morgen eerst het UMCG op, want ik lees veel van dit forum dat je voor je intake IVF gesprek vragenlijsten in moet vullen, maar ik heb helaas nog niks ontvangen? Dus maar even bellen of dat wel helemaal klopt?
Jij ook heel veel succes dinsdag! Ik vind het echt spannend allemaal hoor.. Meer als bij IUI! Dit heb ik natuurlijk niet gehad, maar als ik alles zo lees van jullie dan krijg ik gewoon de kriebels en denk ik: WHOW! dat gaan wij ook allemaal krijgen! We hebben er zin in!
@Imke: Spannend allemaal he?! Wel lekker dat je zo al een beetje een idee krijgt van wat je kan verwachten.. Wel in theorie natuurlijk, iedereen ervaart het anders! Ik (wij) hebben trouwens geen vragenlijst ingevuld. Hangt er miss wel vanaf hoe je er komt? Liefs
@citroen...super veel succes voor morgen! @inge...nog een dagje en dan is het voor jou ook zover,jij ook alvast super veel succes. Bij mij begint het nu al te kriebelen, zeker omdat ze zeiden dat er een kans bestaat dat ik miss toch al te ver ben in me cyclus. Maar goed nog even afwachten. Knuff @ all
Ow Tash.. Wat jij schrijft is herkenbaar en ik eb endo en overstimulatie. Bij mij hebben ze ook teruggeplaatst (zonder twijfel) enne tadaa.. Dit is het resultaat.
Weet niet meer wie er iets over een inschrijf / vragenformulier zei maar deze heb ik ook moeten invullen voor het VU. Kwam na 6 IUI's vanuit het Spaarne in het VU terrecht. De vragenlijst gingen ze vervolgens bij de intake helemaal doornemen inclusief lichamelijk onderzoek. @ Citroen succes vandaag!!!! @ Druuf succes vandaag met de IUI! @ Queen, nee ik niet. Tis vrij zeldzaam toch... @ hier vanmiddag 16.00 belafspraak.... ben benieuwd! Liefs
He ik had een hele lijst met reacties gisteravond hier geplaatst maar zie em niet meer staan? Nou zeg wat raar! Maar ik kom even binnenvallen...met goed nieuws! Beebje lag lekker te spartelen! Wat is het super om dat te zien zeg, wauw! Het kindje is nu 3,05 cm en de termijn klopt, hoef mn banner dus niet aan te passen! Gaaf hoor dat je al zoveel kan zien, ze liet het neusje zien, en het voetje ging ze opmeten, die is nu 0,5 cm! Best lang gesprek gehad, over mijn fysieke toestand. Ik moet over 2 weken naar de anesthesist om te kijken of een ruggeprik uberhaupt wel mogelijk gaat zijn (door mn rugoperatie staat alles zo strak op elkaar dat er misschien geen ruimte meer is). Verder gaan ze overleggen met mn chirurg voor een keizersnede. Over 2 weken hebben we ook nog een echo, en krijg ik een uitgebreid bloedonderzoek. En dan over 4 weken staat de afspraak met de vk! Nou zeg had op iedereen gereageerd.... Maar Tash, super dat de tp toch nog goed is gegaan!! De duimen draaien volop hier! En Citroen vandaag tp toch?? Heel veel succes meid! Esther, waarvoor is die belafspraak? Succes in ieder geval! Queen, volgens mij ben ik AB- dus geen idee?
Wat heerlijk om je kleine zo goed te kunnen zien he! Waarvoor krijg je een keizersnede als ik vragen mag?? Is er iets waardoor je niet op een normale manier kunt/ mag bevallen? Hier bel afspraak om te horen of ik toch nog een kijkoperatie krijg of niet... afwachten dus. Liefs
ik volg m ook even niet meer!! krijg je nu nog een operatie heitje?? En die min is volgens mij de resusfactor. Dan moet jij ook in de gaten worden gehouden. Hier heb ik al bekkeninstabiliteit.. Belachelijk!!! Maar ja alles voor de kleine drol
@ heitje: super die echo!!!! @ Queen: Balen meis, maar inderdaad ALLES voor de kleine!! @ Es: Spannend!!!!!! @ all: Nou de iui is goed verlopen! Was zelfs een uurtje eerder aan de beurt omdat ze bij het lab een foutje hadden gemaakt in de tijdsplanning met het terugbrengen van het potje! Alleen.......ze waren me vergeten......moest een kwartier blijven liggen na de iui! Na een half uur in manlief maar eens gaan vragen of we klaar waren! Na dus ruim drie kwartier in de beugels te hebben gelegen met ongelofelijke kramp in mijn benen en kont kwamen ze me uit de stoel halen hihi!! Pffffff nu t ergste: 2 weken wachten!!!!!! Veel liefs!!!!
@ Queen ik heb bloedgroep O positief en dat was goed geloof ik, tenminste heb niks van wat jij zegt meegekregen. dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, maar hebben ze dan niks gezegd daarover bij de VK? @ Esther spannend vanmiddag....ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt! @ Heitje bijzonder he meid! lekker gevoel geeft dat en telkens zie je steeds meer de vorm van een klein mensje lekker genieten! voor je het weet heb je de 20 wekenecho @ Ingeping spannend meid, ik zie dat je morgen de punctie hebt! succes! @ Tash wat een verhaal! wat zou jij een spanning hebben gehad op dat moment, maar gelukkig is alles goed afgelopen en 11 die bevrucht zijn! Super zeg! hopelijk kunnen ze allemaal de vriezer in! nog beter is dat je ze voorlopig niet nodig hebt en dat deze keer gelijk raak is! spannende tijd voor jullie! ik duim voor je! @ Imke ik zie dat je bijna de intake hebt! spannend allemaal, weer een nieuwe fase in maar hopelijk is dit de manier en is het snel raak! ik ga natuurlijk ook voor jullie duimen! die kunnen nog wel een paar rondjes extra draaien haha.... @ debby voor jullie ook spannend! ik hoop dat je gelijk van start kan gaan! succes! @ Hier vanochtend een pretecho gehad!!! wat was dat bijzonder zeg! tenminste dat vonden wij wel het is zo anders dan een 2D echo! nu zie je echt de vormen al van zijn neusje enzo! ik zou zo ff proberen om er een foto op te krijgen. ook heeft ze even gekeken of alles er nog steeds goed uitzag en dat was het geval gelukkig ook! zij deed ook aan 20 weken echo's dus dat was wel fijn toch nog een keer extra zekerheid! onze kleine man was alleen wel ontzettend druk schoppen en slaan haha waardoor ze niet alles goed kon zien, maar we hebben wel zijn koppie mooi op de foto! onze kleine was nu ongeveer 36 cm en 975 gram onvoorstelbaar dat zo mooi klein mensje in je groeit! hopelijk gaan jullie allemaal dit ook snel meemaken meiden! ik blijf duimen!!!!!! op de foto zie je bij het hoofdje een zwarte plek, maar dat komt door de bewegingen en omdat er beelden als het ware achter elkaar worden gezet om zo een 3D echo te maken. dus dat is verder niks bijzonders
@ Ukk wat supergaaf!!!! Geniet lekker meis! @ queen, balen meis, maar ja alles voor het goede doel @ all, zojuist gebeld en ik krijg inderdaad een laproscopie. Ze zullen dan ook de poliep verwijderen. Ik krijg de avond van te voren 2 naproxen pillen en 2 uur voor de ingreep 2 tabletten naproxen. Brrrr wordt er nu al akelig van. Breng mij maar liever onder narcose Als ik ongesteld ben moet ik bellen voor een afspraak. Liefs
Wauw Ukk wat mooi!! Esther: ja dat is ook zo! Ben benieuwd of je die lap. krijgt of niet! De keizersnede is omdat ik een zeer zwakke rug heb, overal zitten deuken en scheuren waardoor de kans op hernia's/verschuivingen te groot wordt tijdens een bevalling/weëen. Ook kunnen de schroeven breken door de grote kracht die erop komt. Vandaar... Druuf fijn he die wachtweken...pff nou hoop dat je genoeg afleiding hebt de komende tijd!! En wat slordig zeg, dat ze je gewoon vergeten waren!