Even Spammen dat ik echt rond ga worden! Heb het even opgezocht maar kan komen doordat ik een sterk voorover gekantelde baarmoeder heb. Dan zie je het een stuk sneller omdat het vooruit groeit
Thanx allemaal Lieverds!! Ben zo zenuwachtig. Heb bijna niet geslapen vannacht, zit met trilhanden op 't werk!! Wil me niet te stressig maken, maar heb het niet in de hand!! Essie, WAUW, wat een mooi buikje heb je al, zeg!! Liefs, Elvi
Daar ga ik!! Doegdoeg Allemaal!! Hopelijk kan ik snel berichten straks op Z.P., maar het is een eindje rijden, dus verwacht einde middag er weer te zijn Lieverds!! Doedoeiiiiiiiii!! Liefs, Elvi
Nogmaals veel succes Elvi!! En die zenuwen...helemaal volkomen compleeeeet begrijpelijk!!! Essie wauw mooooooi!!! Begint echt te groeien nu hihihi leuk he!! Hier voel ik me net Wally de walrus
Elvi succes lieverd!! Es: mooi buikje meid en je bent al bijna op de helft joepie!! Wally walrus (heitje): hou je het nog allemaal vol en jij had toch geplande ks?? Hier: alles gaat goed kimberley was sinds vorige week dinsdag tot gisteren 170 gram aangekomen! !!! Liefs
@ For, fijn dat alles goed gaat met Kimberly! Gaat het een beetje met de nachtvoedingen ed. ? Volgens mij wen je er vrij snel aan, of vergis ik me @ wally de walrus haha, echt grappig, denk dat ik me ook zo ga voelen aan het einde nog ff en dan ligt ook jullie meisje in je armen! @ Elvi, ohhh meis zit al de hele middag aan je te denken!!
JAAAAAAAAAAAAAAAA, het was een heeeeeeeeeeeeeel mooi kloppend hartje en alles was helemaal goed, precies 7 wkn. en 3 dgn. JEEEEEEEEEEEEEJ, we zijn zo blij!! Liefs, Elvi
Elvi super gefeliciteerd meid! !! Es nv ben ik idd snel aan gewend maar ze slaapt mey regelmat de nacht door
Heeeeee elviiiiii wat een geweldig nieuws zeg een mooi kloppend hartje gezien er is nu zeker een last van je schouders afgevallen was althans bij mij wel zo