Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Elviiiiiiiiiiiiiii Super meis!! GENIET!!!!!!

2. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeaeaeaeahh, elvi wat een goed nieuws! Gefeliciteerd & Geniet ervan :)

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jeej Elv!! Wat fijn meid! Helemaal gerust gesteld?? Wat is het bijzonder hè?! Wanneer mag je weer heen? @hier: Vandaag toch maar een 9 maanden boek gekocht en stiekem even een rondje gelopen op de baby afdeling van de hema.. Heel onwerkelijk dat ik dit keer voor mezelf aan het kijken was! Ben daar alleen nog maar geweest voor kraamkado's voor anderen te kopen.. Wat was die afdeling opeens een fijn gebied om te snuffelen.. En ben nog meer besloten dat ik wil weten wat het wordt en wel wat spullen naar het geslacht kan kopen, hihi

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi...wat super meis GEFELICITEERD !!! en nu flink genieten he ;)

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Heerlijk Tasch leuk hè dat 9 maanden dagboek.

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Tash heerlijk he dat rondsnuffelen ;)

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ja, boek is helemaal leuk! En wil toch wel beginnen anders weet ik niet straks de dingen van de eerste weken al niet meer.. Ben zo'n zeef! En rondsnuffelen voor beeb is heel leuk, maar ook heel vreemd!! Kan me nog steeds niet goed voorstellen dat we straks echt dingen voor ons mogen kopen... Wordt er bijna emo van... Hihi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Het blijft nog wel even onwerkelijk hoor ;) ik heb ook nog steeds zelf niet echt iets gekocht! Gek eigenlijk he haha. En emo kan ik iedere dag zijn omdat ik het zoooooo bijzonder vind en zo'n wonder dat er een klein mensje in mijn buik groeit wat gewoon de genen van papa en mama heeft! WAUWIE gevoel 24 uur per dag ;)

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Queen meis, mijn gevoel zegt dat je vandaag gaat bevallen ;) hihi

@ Heit, trek je het nog een beetje de laatste loodjes?? Je hebt pas na moederdag je ks natuurlijk, nog heeel even dan mag je genieten van jullie dochter!

@ Druuf, daagjes aan het aftellen ;) eerste lekker van je vakantie genieten en dan volop aan de IVF!! En dan kom je lekker hier op die wolk geklommen!! Met je tweeling natuurlijk ;)

@ Benji, al gewend aan het idee van een tweeling ;) heb je het trouwens al verteld aan je familie?? Hoe reageerden ze??

@ Elvi, jij al het nieuws verteld aan je familie??

@ Citroen, nog 10 weekjes ;) waneer ga je met verlof??

Liefs

10. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieverds, jeeeeeeeeeeeeetje, ben zo blij!! Het is zo pachtig!! M'n mannetje denkt gelijk dat 't een ventje wordt hoor, haha!! heij zei: Zo'n stevig kloppend hartje en zo duidelijk en precies allemaal, dat is vast een ventje!! Haha!!

Ja, gelijk ook mijn oma gebeld, dat ze overgrootoma gaat worden!! Dat is toch super!!

Tash, superleuk zo;n 9 maanden boek!! Goed idee!!
    Op 18 Mei volgende Echo!!

Liefs, Elvi

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    haha, nou de hartslag veranderd nog wel een aantal keer hoor ;) bij mij was ie de eerste x 135 slagen en daarna 180 slagen, toen weer 165 slagen dus veranderd constant! Geloof dat ie pas later constant gaat worden!

Helemaal leuk oma blij natuurlijk!

9 maanden dagboek is inderdaad erg leuk! Ik kreeg hem met 7 weken, al moet ik zeggen dat ik hem soms verwaarloos en weer ff bij moet pennen ;) haha

Liefs

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha Tasch snap dat gevoel helemaal...
    @es.. Waarom denk je dat mutsje? Xx voor alle dames.

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Geen idee, dat zegt mijn glazen bol haha, maar goed die zei ook dat ik een zoon zou krijgen dus werkt niet altijd haha

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Of ik hdt nog volhou: het ene moment denk ik: ja ik voel me best goed! Maar het andere moment valt het me weer zwaar en doet alles pijn. Vooral de nachten zijn zwaar, kan nu echt bijna niet meer draaien, overal pijntjes en mn buik is bijna niet mee te sjouwen de andere kant op (terwijl ie niet eens zo mega is). Slaap kom ik dus echt tekort, vraag me af hoelang ik dat nog volhou....en ook veel vocht in mn gezicht nu, zelfs mn oogleden zijn dik!
    Zo, dat is eruit :D

En nu ga ik weer vrolijk verder met genieten van de laatste weekjes ;)

Welk 9 maandendagboek hebben jullie? Ik die van Pauline Oud

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Oei lijkt me echt mega irritant als je veel vocht vast houdt en slecht slaapt!

Ik heb zelf een ander 9 maanden dagboek gekregen! Weet niet van wie die is ;)

16. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    Na deze week nog 3 weken en dan hou ik t voorlopig gezien met werken :) Ik kijk er nu al naar uit!
    Over hartslag gesproken, had je al in je glazen bol gekeken wat ik zou krijgen? weet t ff niet meer. hartslag was met ca 27 weken 140... Word met de dag nieuwsgieriger, maar nog net niet genoeg het te gaan vragen, ha ha.

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hier ook het boek van pauline oud! Vond ik er zo leuk uit zien! Die hele lijn is leuk trouwens.. Wilde nog iets typen, maar ben het al weer kwijt, hihi

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Citroen, volgens mij had ik een jongetje gezegt bij jou ;) Lekker vooruitzicht! Bijna met verlof!

@ Tash, ik heb wel het boek gekregen voor baby's eerste jaar van Pauline oud! Lekker he zwangerschapsdementie ;)

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Verassing... Wij zijn vandaag papa en mama geworden van een mooie zoon "Nick" genaamd. Alles gaat goed. Later meer nieuws. Knuff

20. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @queen
    woaw meid, van harte gefeliciteerd! Hoe is t gegaan? Hoe voel je je? Hoe groot is nick? Oooooh wat gaaf! Geniet ervan!
    Dat glazen bolletje van esther zag t goed ;) hi hi

Deel Deze Pagina