Queen van harte gefeliciteerd met jullie kanjer van een zoon wat een leuke naam nou laat je lekker verwennen en we horen je verhaal gauw geniet van elkaar
Queen, GEFELICITEERD!!! Jij boefje! Hier net doen of er niets aan de hand is en ondertussen 'even' je mannetje op de wereld zetten! Nou geniet ervan meis, verhalen horen we binnenkort wel.. Dikke knuff
Waaah gaaf!!! Zeker een verrassing, had nog niet verwacht dat je al ging bevallen? Tenminste, ik neem aan dat het uit zichzelf begonnen is? In ieder geval: van harte gefeliciteerd met je zoontje Nick!!!!
Oh Queen, hier hang je! Heb in het andere topic net een berichtje getypt, hihi.. Zo benieuwd, sorry hoor!!
Lieverd van de week even ben kapot.. Ha ha ik sta heel vaak online omdat ik mob ben ingelogd moet echt even bijtrekken. Knuffel voor allemaal.
Ja, tuurlijk joh!! Keek er alleen van op dat je online was, haha! Doe rustig aan! En geniet van het mama zijn.. Sorry van mijn ongeduld!! Zal vanaf nu geduld hebben..
Queen: tank maar ffe bij meid ik had het nog niet gezegd maar wat een leuke naam en kimberley zal hem vast leuk vnden hihi... Uk ben wel nieuwsgierig naar een fototje van jullie knappert Xxx
Queen, wat gaaf!! Supergefeliciteerd Meis en wat ene stoere naam zeg, Nick, heel leuk!! Jaaaaaaaaaaaa, een foto'tje!! Het is vast een enorme knapperd, maar we willen natuurlijk wel bewijs, hihi!! Super hoor!! Geniet ervan mama Queen!! Liefs, Elvi
Ja ik lag al 2 dagen in t zh. Om door een ballonkatheter ontsluiting te regelen ivm suiker. Vanaf de weeën inleiding heeft t van ong. half elf tot half 5 geduurd. De ruggenprik werkte niet ivm met vlakke gewrichten dus de pijn was niet echt te doen. vreselijk. Maar ik heb maar een kwartiertje hoeven persen snelle jelle.. En met resultaat foto wil ik jullie best mailen maar dan privé ik heb onze knappert liever niet op t forum staan knuffel voor allemaal.
Voorlopig nog ffe niet. Eerst lekker thuiskomen en de geboortekaartjes bestellen. En als alle kraan visite m heeft gezien zet ik n foto online. Hij is echt heel mooi en dat Zeg ik niet omdat hij van mij is. Pikzwart haar. Gaaf gezichtje ben zo trots...
Essie, wat ga jij hard zeg!! Debster, hoe lang moet je de pil? Schrok me dood, had een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein minuscuul (moest wel goed kijken) drupje oud bloed tussen 'slijm' zitten. Maar verder niks. Zal wel goed zijn!! Liefs, Elvi