Haha, grappig om dat zo te horen, dat heb ik dus ook echt!! Soms zit je druk op je werk en voel je je eigenlijk even gewoon zoals anders en dan ineens denk je wer zo: 'Maar ik ben helemaal niet als anders, ik ben met z'n tweetjes, ik ben ZWANGER!!'. Zo raar, daarom denk ik dat ik 't af en toe nog gewoon nog tegen mezelf moet zeggen of zo!! Volg. week idd echo en dan maar een heerlijk kort weekje voor mij door feestjes en partijen en vrije dagen!! Duis hoop dat die week dan snel omgaat, zal vast wel toch!! Liefs, Elvi
Hmm, die angelsound leek me juist ook wel eng, stel dat je niks hoort even, ben je dan niet gelijk superongerust? Liefs, Elvi
Elvi, nee ik werd er niet ongerust van....zeker in het begin bleef ik realistisch en dacht: het is al knap dat ik nu al het hartje heb gevonden! Het kindje zwemt nog zo alle kanten op dus soms kan je het dan gewoon niet vinden inderdaad! Maar dan probeerde ik het gewoon die avond weer en dan lukt het eigenlijk altijd! (soms wel na lannng zoeken). Probeer ervan te genieten meis, voor je het weet is je zwangerschap alweer voorbij! Het is zo bijzonder allemaal om mee te maken! *voelt zich emo*
Hoe herkenbaar deze verhalen! De tranen biggelen af en toe over mijn wangen als ik er weer bij nadenk dat er gewoon een minimensje in me groeit met de genen van zowel papa als mama en dat we nooit meer met ze 2en zullen zijn, maar echt met ze 3en! Oh ja angelsound, hier met 11 weken het hartje voor het eerst gehoord en nog steeds luister ik dagelijk, gewoon even genieten. Al is het soms iets langer zoeken omdat ze weer verstopt zit, maak ik me verder niet druk om.
Zijn jullie niet bang dat het misschien niet goed/fijn is voor de beeb?? Dat is voor mij eigenlijk de reden dat ik er niet eentje aangeschaft heb...
Volgens mijn verloskundige kan het absoluut geen kwaad! Echter raden ze het vaak af omdat ze niet willen dat dames in de stress schieten als ze even niets horen en meteen voor de deur staan. Het kan je ook onzeker maken als je niets hoort vandaar.
Angelsound kan geen kwaad, een doppler is wat anders omdat die met echografische golven werkt geloof ik....(zal het wel verkeerd omschreven hebben maar het heeft in ieder geval te maken met de golven dat die sterker zijn) Hier weer terug van de VK, bloeddruk nog steeds netjes (110/75) en kindje wordt nu rond de 3100 gram geschat, mooi gewichtje toch?? Ik moet bellen als ik bloed ga verliezen, als mn vliezen breken, en als ik weëen krijg, ook als ze onregelmatig zijn steeds. Ohhh vind het zo spannend worden nu!! Nog maar ongeveer een weekje geduld hebben max!!!
Pff.. Zeker spannend!!! Dan ben je opeens met meer en kan je je ws niet meer voorstellen hoe het met z'n 2en was... Gek idee hè?! Zie je op tegen de bevalling/ks/ziekenhuis?
Superspannend hoor Heitje, jeetje wat een veranderingen straks allemaal zeg!! En dan idd de bevalling nog, ben ik zo ontzettend nieuwsgierig naar! Zet 'em op met de laatste loodjes Heitje!! Liefs, Elvi
Tashie, morgen ben je al weer heel stiekempjes 10 weken Meis!! Wauw zeg, wat ga jij hard!! Liefs, Elvi
Jij gaat net zo hard! Je loopt alleen een paar weekjes achter, hihi.. Vind zelf ook wel dat het snel gaat hoor! We dachten met 10 weken zo'n beetje iedereen in te lichten, maar merk dat ik er gewoon nog niet daarvoor ben
Morgen dames, spannend he heitje! Hier gister info avond gehad in het ziekenhuis over bevallen daar. Ze legde ook uit dat als ze keizersnede inplannen dat tegenwoordig pas net 39 weken doen omdat beter is voor het kindje! Tenzij hij/zij het eerder aangeeft! Was een lange avond en we kregen nog een rondleiding langs de kraamkamers! Jeetje wat wordt het echt dan allemaal zeg! Vandaag heb ik hele dag cursus dus zal niet online zijn! Fijne dag dames! Liefs
Jeetje Es, spannend dan he!! Dat je daar dan straks ook gewoon echt ligt met je kleine Meis in de armen, dat is toch prachtig!! Heey Tashie, haha, ik weet 't, maar jij bent al zo mooi 10 weekjes. Hoeveel echo's heb jij eigenlijk tot nu toe gehad? Ook 2? Hier voel ik nog steeds mijn borsten niet en de lichte ongikrampjes ook al niet meer. Wel moe en misselijk, maar dat kan ook van te weinig slaap komen. Denk dat ik voor de zekerheid toch maar eens met 't zh ga bellen vandaag. Gewoon even voor de check. Liefs, Elvi
Goede morgen dames, Hier even een ego berichtje uit het zonnige Tenerife! Vanmorgen gebeld geworden door de gyn uit DD. Mijn AMH waarde is voor mijn leeftijd iets aan de lage kant, maar niet dramatisch laag. Volgende week zaterdag echo, en als alles prima is mogen we als mijn ongi komt starten!! Nou dames nog een fijne dag, ik ga zwemmen hihi!! Veel liefs, Druuf
Oooooooohhhhhhhhhhh Druuf, dat klinkt goed zeg; zon en starten in DDorf!! Go for it Meis!! En geniet lekker van je heerlijk zonnige vakantie he!! Liefs, Elvi
@elvi don't worry meid. Je borsten blijven niet de gehele zwangerschap doorgroeien en/of pijn doen, dit is met vlagen. Ze worden groter en soms voelen ze hard en doen ze pijn en dan weer zijn ze zacht. Ze nemen in omvang toe, maar in een eigen 'tempo'. En voor wat betreft ongikrampjes, daar heb ik ook niet zo veel last van gehad, zegt allemaal niets. Heb vertrouwen! Mocht t je gerust stellen, vraag je inderdaad of ze even kunnen checken, stress is niet goed voor jou noch de baby @druufke oooooooh, meid, goed nieuws! Dan mag je al gauw beginnen. Joehooeoeeo. Ik heb alle vertrouwen in dusseldorf, daar ga je meid, op naar ROZE. Geniet van de vakantie, zwem ze en lekker bijtanken, kun je er straks goed tegenaan @esther jeetje, je bent al bijna op de helft. Gaat dat snel. Hoe voel je je? @tash jij gaat ook goed! Fijn zeg. Hoe voel je je? Kun je het al een beetje bevatten? En, is je buik al lekker opgezet/gegroeid? @heitje spannende dagen breken aan ...... Hou je t nog vol? @queen hoe gaat t met je? Lekker aan t genieten? t is en blijft een wonder he als je zo'n wurmpje ziet. @hier controle gehad, echo, inwendig en uitwendig. Alles ok, baby doet t goed, moeders doet t goed ha ha en de 'uitgang' is nog steeds vrij. Heb trouwens even gevraagd of ze hartslag wilde meten, wederom 140. Geen pijl op te trekken wat t gaat worden dus, grensgevalletje. Over een paar weekjes zullen we t weten. Verheug me op mijn verlof, heerlijk niets moeten, kleertjes wassen en opruimen! ha ha, de nesteldrang is begonnen!
Hai Citroen, Thanx Meis!! Vanmiddag is spreekuur, dan bel ik ze even, je leest veel verschillende dingen over afnemende zw.versch.! Haha, je nesteldrang is van start!! Wanneer begint je verlof exact? Liefs, Elvi
Heb foto'tje van echo van week geleden even op foto album gezet, als je 't leuk vindt, kun je hem zien als je op mijn profiel klikt en dan naar fotoalbum. Lijkt 't een beetje op wat jullie rond die tijd hadden? Liefs, Elvi
Druuf, oehh dat klinkt lekker zeg, een zonnetje! Wat is AMH waarde? Super hoor dat jullie groen licht hebben gekregen! Citroen, jahoor ik hou het nog vol! Ben erg moe en soms vervelende krampjes enzo, maar het gevoel van 'nog even genieten nu het nog kan!' overheerst heel erg! Hartslagje van 140, inderdaad een grensgeval! Toch zeg ik: jongetje! (weet niet meer of ik eerder al een gok bij je heb gedaan?) Elvi, gewoon bellen meid als je je ongerust voelt. Zij zijn ervoor om je gerust te stellen! Es, leuk dat je nu al die rondleiding hebt gehad! Hier hadden we em 3 weken geleden, interessant is het wel he! En het komt dan inderdaad ineens een stuk dichterbij allemaal! Klopt ja dat ze tegenwoordig pas rond de 39wk de ks plannen, heeft te maken met het vocht wat nog in de longetjes zit voor die tijd, dan kunnen ze dat er moeilijker uitpersen. Vanaf 39 weken zijn ze sterker en kunnen ze dat beter zelf! Tash, als jij het mensen nog niet wilt vertellen, gewoon ook nog niet doen hoor! Het heeft ook wel wat toch, samen een geheimpje delen? Wanneer heb je weer een echo? Of ik opzie tegen de bevalling enz? Nee eigenlijk helemaal niet! Ben er amper mee bezig in mn hoofd dat ik niet alleen een kindje krijg, maar ook gewoon een hele operatie onderga! Ik laat het allemaal over me heen komen, das het beste denk ik Zo, heb weer aan mn meldplicht voldaan
O heitje meis wat zuur voor je. Maar weet je meis.. Bevallen os geen pretje en jij voelt er niks van dat is weer een klein geluk. Bij mij kregen ze de Ruggeprik door gebrek van ruimte ook niet goed gezet. 1 kant was verdoofd en m'n slechte endo kant niet. Geloof me wat een hel is dat.. Ok ik weet dat dit praatje je gevoel niet wegneemt maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd. En je kan op papier zetten dat niemand de kleine ziet of vasthoud voordat jij dat eerst zelf hebt gedaan. Heel belangrijk. Knuffel