Queenie, heb je het erg druk met kraambezoek deze weken? En hanteer je dan nog een max. aantal mensen per dag of laat je gewoon iedereen komen? Liefs, Elvi
In t zh had ik m'n ouders, broer en zussen al en1 tante + een kennis. En thuis probeer ik volgende week te plannen dan is m'n vriend er ook. In de avond zijn er wat vrienden al geweest. Maar lekker mondjes maat. Lekker genieten en van t weekend aan de wandel
Oh lekker Queen, ga je voor het eerst weer naar buiten nu? Of al wel eerder geweest? En gata dat allemaal goed? Ik bedoel, doet niet alles nog megazeer of zo? Liefs, Elvi
@ Citroen, heerlijk nesteldrang hihi. Bijna met verlof, klaar maken voor de geboorte van jullie kindje! Spannend he! Hier gaat alles verder goed. Begin nu wel flink te groeien en wel last van mijn spieren in mijn buik. Maar hoort er allemaal bij! Kijk uit naar de 20 weken echo aankomende maandag! Liefs
Essie, a.s. maandag alweer je 20-wkn echo? Meis, wat gaat dat snel zeg!! Vind je het spannend? Of voornamelijk aleen maar leuk? Liefs, Elvi
@ Elvi, ja gaat heel snel! Ik vind het voornamelijk leuk! Ik voel gewoon dat alles goed zit en heb alle vertrouwen in ons meisje! Had jij nog gebeld met het ziekenhuis? en hebben ze je gerustgesteld?? Liefs
Das stom zeg! Als je dat via een ander medium als facebook had gedaan was het wel goed, diegene die bovenaan staat heeft zeker ook wel om stemmen gevraagd hoor!
zo ik zit ook weer is een keer op mijn laptop ipv mijn telefoon hihihihi heitje: wat een naai streek zeg ! echt niet cool van ze ... volgende maand gewoon weer proberen want je had zon mooie buik ! queen: geniet je lekker van je mannetje ?? druuf: top wijffie dat j mag beginnen! wie mis ik ?? hier: kimberley doet het super .. baby's hoeven per week ongv 100 tot 150 gram te groeien onze kimberley was in dagen tijd 455 gram gegroeid ik ben zo trots !! ze doet het verder super en slaapt redelijk de nachten door heerlijk geniet zo van me meisje nu de grote foto reportage hihi bovenste is ze er net uit en omdat ik jullie allemaal ken durf ik hem hier wel neer te zetten tweede is gewoon een mooie foto erg mooi om te laten maken... zo heeft ze in mijn buik gezeten heel veel liefs !
Hihi For!! Cool die opgevouwen foto!! En zo mooi dat we zo'n foto als de eerste ook mogen zien, vind ik heel speciaal! Je geniet dus lekker?! Wat heerlijk joh
tash : ja het is ook echt een aanrader om zon foto te laten maken is echt erg mooi ja we genieten hier volop en elke keer als ik ook de foto's terug kijk dan schiet ik weer vol zon mooi meisje ! en zo speciaal ! ik wil echt dat jullie het ook allemaal zo speciaal ervaren het is zo mooi je eigen kind op de wereld zetten maar goed om even overal op terug te komen... hihihi zeker mogen jullie zon foto zien er is toch niks zo mooi en ik lig er netjes bij wel een beetje bezweet van al die boosheid op de vk maar goed xx
Wua For, wat bijzonder Meis!! En wat een ontzettend mooi schatje is je Meisje toch, heel knap!! Essie, ja, heb gebeld en ze zei dat 't ook minder kan zijn (borstenpijn) omdat ik de Utro al ruim een of twee weken of zo niet meer gebruik. Dus dat is natuurlijk ook wel zo. Daar kan 't ook van zijn. Verder had ik gisteravond best buikkrampen even, onderin m'n buik en rond m'n rug. Vandaag nog lichtjes wat last van gehad. Aan de ene kant wil ik dat soms wel lichtjes voelen, want dan voel je tenminste wat, aan de andere kant vind ik dat zo eng dus!! Heb jij dat ook wel een gehad, wat hardere buikkrampen? Dat je dacht, nou, dit voelt even vervelend (maar niet zo erg als een zware ongesteldheid hoor). Meer dat je er dan even van gaat zweten of zo. Liefs, Elvi
@ For, wat een mooie foto's! Geniet lekker! @ Elvi, wel vaker hardere buikkrampen hoor en nog steeds af en toe, alles rekt op! Das niet meer dan normaal Onzekerheid blijf je houden bij alles wat je voelt. Ik heb in het begin meer buikkrampen en zweetaanvallen gehad als ik weer eens rommelende darmen had. Zo irritant.
Goeiemorgen girlies! Hier nog steeds een goed gevulde buik! Ja snap ook niet zo goed waarom ik eraf gegooid ben, heb regelmatig in andermans onderschriften gelezen dat er ook om stemmen werd gevraagd...maar de regels zullen verscherpt zijn denk ik... ach, maakt ook niet uit... ben evengoed trots op mn buik! Forever schitterend je foto's! Vooral die ene waarin ze zo'n hoopje is, zo lief! Es, ah last van bandenpijn...lekker he Tash, whoehoe de 10 weken voorbij! Hier heb ik echt een rotnacht gehad....samen met vriend alleen maar liggen draaien en naar het plafond gestaard...we vinden het allebei zo spannend! Moest er vannacht ook ineens van huilen, al die gemengde gevoelens werden me ff teveel... Verder nogal last gehad van schoonmaakwoede gisteravond... de brood- en snackla helemaal uitgeruimd, schoongemaakt en ingedeeld met nieuwe mandjes, en alle losse post enz gesorteerd, en toen was het ineens 0.08uur! woepsie Zometeen komt mn moeder me helpen met het schoonmaken van de kledingkasten, wel fijn als dat ook nog ff op orde is...en dan hoop ik vanmiddag nog ff te kunnen slapen want ben gesloopt!
@For: wat een prachtige foto! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik over een maanden er ook zo bij lig, met zo'n wurm op mijn borst. Maar toch, het komt steeds dichterbij, volgende week wordt het kamertje gebracht, kinderwagen is binnen en ik voel haar steeds beter. Wat moet het een bijzonder gevoel geven om haar voor het eerst te ontmoeten. Dikke zoen! Aug