Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi lieverds !

allemaal dank voor de leuke berichtjes op de foto's :)

oke komt ie :

es: bandenpijn heerlijk hihihihi ik zeg altijd maar zo je zult weten dat je zwanger bent hihihi een pijntje hier en daar maar ik dacht altijd zo de bevalling is erger (dit heb ik zelfs tijdens de infuus zetten gezegd de bevalling is erger en infuus zetten doet pijn auw auw auw )

elvi : ongi krampen horen er bij die gaan als het goed is grotendeels weg naar de 12 weken.. ik heb ze ook gehad soms zo erg dat ik dubbel klapte van de pijn ... dus hoort erbij schat!
    hoe voel je je verder?

tash: hoe is het meis !?

heitje: digi knuf voor je meissie ! echt de laatste loodjes zijn zwaar... nog even en jij ligt ook met zon mooi kindje :)

aug: er is idd niks zo bijzonder als je eigen kind voor het eerst ontmoeten.. dat is niet te beschrijven... nog even en je ligt er ook zo bij :) heerlijk bezweet en uitgeput van al dat puffen maar toch oh zo gelukkig en adrenaline wat door je lijf jaagt als een straal jager... :) komt allemaal goed ... ik heb tijdens het puffen gezegd (ontspannen is de kunst) moest verpleging erg om lachen trouwens :) maar goed ik dwaal af.. je kamertje wordt bijna gebracht heerlijk meid dan kun je alles gaan inrichten... :) lekker van genieten hoor want ik mis het zwanger zijn !

nog even een foto van me prinses :) deze is van 2 dagen terug :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw!! Wat een prachtige meid!!!
    Hier? Misselijk, diaree, blegh.. Heb sinds deze week meer last overal van.. Schijnt dat de hormonen nu ook op de top zitten, dus verklaard het wel... Ach ja, als ik alles maar binnen kan houden!!
    En verder krijg ik 's avonds en 's nachts last van ochtendsmisselijkheid... Vindt vriendje erruuuuug grappig kan ikje vertellen!! Boefje..

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Es en For, ja, het blijft ook nooit hoor, het trekt altijd wel weer weg. Maar ik vind 't gewoon allemaal heel erg spannend geloof ik. Wil dat alles goed gaat deze keer. Het voelt wel alsof alles goed gaat. Toch hou je altijd die angst. Maar goed, volg. vr. 2de echo, dan zal ik weer voor even een stuk gerustgestelder zijn verwacht ik, haha!!

Tashie, denk dat je mannetje het gewoon superleuk vindt dat je zwanger bent. Of lacht 'ie je echt uit? Da is 't wel een boefje ja, haha!!

Liefs, Elvi

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heitje, wat heerlijk dat alles zo schoon is nu, maar nu ook lekker goed rusten he!! Huppa, naar je bedje jij, hihi!! Ennuh, als 't EK begint is je kleine spruit er al, zal paps vast leuk vinden, toch? Samen voetbal kijk, haha!!

For, ze lijkt op jou (als ik je foto's zo zie), zeggen meer mensen dat? Wat een superscheetje is 't toch!! Hoe bijzonder dat ze zo lang bij jou in je buikje heeft mogen zitten!! Hoe voel je je nu? Mis je haar wel eens in je buik? Dat hoor je wel vaker nl.

Liefs, Elvi

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hij is supertrots hoor!! Het is ook niet echt uitlachen.. Behalve als ik weer eens een heel vies gezicht trek bij een smerige lucht of geluid.. Ahum.. :D

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, mijn mannetje heeft dat ook ja!! Alhoewel hij het soms ook wel lastig vindt dat ik steeds minder lust! Haha!! De lijst met 'things to eat' wordt wel in rap tempo steeds korter, oeps!!

Liefs, Elvi

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ aug, nog 89 dagen staat erbij jou banner, tijd vliegt! Dan hebben jullie gewoon ook jullie dochter in jullie armen! Wauw, lijkt me megabijzonder!

@ Heitje, jullie hebben volgende week uiterlijk jullie dochter in jullie handen! Ben zooooo benieuwd! Wel ff komen updaten tussen al jullie geluk door he hihi

@ Tash, hier ook in de avonden voornamelijk gehad. Zoooo niet grappig, maar onze mannen lijken alles grappig te vinden. Iedere x als ik onder de douche vandaan kom zegt ie; Mooooooi wat een meloenen heb je (romanticus) haha

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, je krijgt een 2-eiige 2-ling, toch? Dus je kunt een jongetje en een meisje krijgen? Supercute Meis!!

Liefs, Elvi

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Tash krijg gewoon 1 beebje hoor Elvi ;) Benji krijgt er 2 ;)

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, oeps!! Ik bedoelde Benji ja, haha!! Het zit wel goed met die hormonen van mij, hihi!!

Liefs, Elvi

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha Es'.. Als je man nu al denkt dat je meloenen hebt wacht dan maar af tot de stuwing... Dat is echt belachelijk... Mijn man had de camera gelijk in de aanslag. X

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Haha Elv! Schrok me naar... Hehe! Hier idd eentje! Mijn gevoel zei twee, maar heb het nooit goed wat baby's betreft, haha!! Ook het geslacht altijd fout.. Terwijl met alle andere dingen mijn intuïtie toch echt wel goed werkt... Zal wel.. En die meloenen, hehe.. Hier nog geen meloenenmaat, maar hij wil er wel steeds aan zitten want ze zijn zo lekker vol! :D Bovendien heb ik nu continue 'knoppen'.. Is ie erg blij mee! Ik minder, blijf overal 'achter hangen', hehe

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Deb, hoe is het met jou? Al last van de hormonen?

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    haha irritant he! Ik doe 3 lagen truitjes aan en de knoppen zie je er nog steeds doorheen ;)

@ Queen, ik heb pilletjes voor de stuwing, ik kan geen borstvoeding geven gezien mijn borstverkleining.

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Tash...lief dat je het vraagt :)
    Ik moet nu nog 8 dagen de pil dus over 4 dagen begin ik met de Lucrin spuiten.
    Ik schat ong de 23ste te kunnen beginnen met de Gonal erbij. Hoe blij ik ook ben dat het nu echt gaat gebeuren, ik ben best emo nu. Miss een beetje angst voor het onbekende.

Es...ik heb het nog na gevraagd over de gonal pen. Hun doen het idd vanwegen het dus maar een keer spuiten nog op de ouderwetse manier. Ben er stiekem wel blij mee.

Ik heb trouwens het fertiliteitsdagboek gekocht, heeft een van jullie die ook?

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik had geen dagboek! Enne inderdaad super handig! Wou dat ik dat ook had toen ;) scheelt toch wat naaldjes hihi

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Tashie, sorry, oeps!! Haha, zo heb je er een en zo krijg je er ineens twee cadeau, haha!!

Liefs, Elvi

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Natuurlijk kom ik updaten Esther!
    Heb een mobiel-internetkaartje gekocht voor mn Ipad voor in het ziekenhuis dus het moet vast lukken om iets te posten hier! :)

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heitje, ik denk dat je morgen je KS hebt. Enneuhm, mag ik ook een gok doen naar de naam: Fenna. Zo, wie biedt nog meer, even het spannend houden hier, hihi!!

Liefs, Elvi

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik denk maandag en ik denk Beau

Deel Deze Pagina