Haha wat grappig dat jullie aan het raden zijn Kindje van mn vriendin heet al Fenna dus dat wordt em niet En heeel toevallig raadde die vriendin ook een naam, en ze zei ook Beau! (wordt hem ook niet...sorry ) Ik hoop dat vanavond mn vliezen breken, ga in ieder geval een ananas opeten, wie weet helpt het hahaha
heitje: ze zeggen dat je het hart van de ananas moet eten dat dat de werking doet.. mijn collega heeft het gedaan en die zelfde avond ging ze bevallen dus succes... en om ook maar even mee te doen ik denk dat je woensdag je ks krijgt en dat je prinses esmee gaat heten.. xx
Hmm, geen Fenna, oke, dan wordt 't Lieke of Lizzy, nee Lieke. He ennuh, ik zei dat je vandaag ging bevallen, op Moderdag. Hoe staat 't ermee, beetje opschieten graag he, hihi, anders heb ik niet meer gelijk zo!! Liefs, Elvi
Hey meis, voor je het weet zit jij daar ook hoor hihi tijd vliegt!! Ik voel me goed, wel weer veel last van maagzuur maar ja dat gaat ook wel weer eens over morgen echo en over 4 weekjes nog lekker 12 dagen turkije! Nu al zin in! Jij nog veel last van kwaaltjes?? Liefs
Elvi als ik een mooie foto heb show ik haar natuurlijk!! Eerst eens zien of ze niet weer zo eigenwijs is hihi
Heey Es, spannend hoor, vandaag je echo, he!! Nouy, ben erg benieuwd, hoop dat ze er mooi voorligt!! Ja, hier alles goed!! Vr. weer een echo, vind 't wel spannend hoor! Maar op (bijna) iedere avond spugen en een beetje meer moe dan normaal na, valt 't me nog alles mee. Maar misschien moet ik 't ook eens aan Elvi-man vragen, hihi!! Liefs, Elvi
Heerlijk!!! Vrijdag weer echo, wat kun je daar naar uitkijken he! Ik was wel iedere avond misselijk maar echt overgeven heb ik alleen 2x gedaan na de 14 weken Ach alle kwaaltjes hebben we ervoor over toch! @ Druufje, klaar voor de start Daar ga je hoor!
Superspannend Es!! En jazeker hoor, ik moet zelfs nog vaak ;achen na het overgeven ook. De baby laat me gewoon erg goed voelen dat 'ie er is en dat alles supertop gaat!! Druufie, ben je alweer terug? Lekker bruin gebakken Meis? Is 't een aanrader qua vakantie, Tenerife? Misschien ga ik er ook eens over nadenken dan, was het je eerste keer daar? Liefs, Elvi
Goede morgen dames! Vandaag gaan we pas weer terug naar nederland Wil nog helemaal niet!!!! Tenerife is een echte aanrader!! En om eerlijk te zijn was dit mijn 10e keer. Augustus weer terug!!!!! Tot morgen
Halloo meiden! Es veel plezier/succes vandaag met je echo!!!! Wel vragen of het nog steeds een meisje is he hihi Druuf een heerljke vakantie gehad dus, beetje opgeladen voor de aankomende spannende tijd? En hier...nog geen babynieuws hoor!! Ik maak het wel spannend he (maar dat vind ik het ook..waaaahh!!!!!)
Oeeeeh heitje spannend, ik heb nog steeds dinsdag in mijn hoofd ben benieuwd!!! Succes in ieder geval alvast! Het zal denk zoiezo deze week zijn Liefs
Nou haha, Heitje, dan denk ik wo.! Gister is al voorbij. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ohooooooo, wat een valsspeler ben ik, he!! Komt door de hormonen hoor (uhu, vast Elvi)!! Druufie, dan ga ik ook eens even het internet afstruinen naar leueke locaties op tenerife. is het water helder daar? dat vind ik wel echt een belangrijke pre nl.!! Liefs, Elvi
@ Elvi, als je helder water wil en een ontzettend mooie bestemming kan ik je Malta ook enorm aanraden. Dat is echt een prachtig land en de zee ziet eruit als een zwembad! Liefs
Ha Druuf welcome back blij dat je genoten hebt. Echo's zijn leuk hè dames hi hi. Heitje heeft wo een meidje.. Jippie..