Uhh.. Nee!! Had ik daar om kunnen vragen? Kan dat dan al nu? Dit is de enige foto waar ie helemaal op staat..
Ohh.. Nouja, nu niets meer aan te doen.. En weet niet of we via de vlos nog een echo krijgen (behalve 20wkn natuurlijk)! Hoop het, maar denk het niet.. Die zal onze echo van vandaag genoeg vinden ws
Tash....mooie echo meis. Echt al een mini-mensje he. Hoe groot is hij/zij nu? Ooooh ik begin bijna met de Lucrin!!!! Gelukkig is me mannetje woensdag avond al thuis ivm hemelvaart. Kunnen we samen de eerste prik zetten. Druuf hoe ver ben jij nu? Jij mag toch ookal snel nu? Knuff
Gaaf he tash!! Zo bijzonder! Ik had wel bij de vk nog een echo, oh nee bedenk me dat die voor de nekplooi was! Hier ook goede echo gehad! Alles was goed en werkend! Hoe bijzonder hoe groot ze alweer is! Alleen weer mega eigenwijs en wilde niet draaien, ondanks stukje lopen tussendoor! Hartje kreeg ze er daarna wel goed op zodat we de kamertjes goed konden zien! Ze was druk met de armpjes en beentjes aan het spartellen en ze schopte gewoon de echokop weg haha. Wederom geen mooie foto's! Echt niets nou ja we wachten weer papa en mama zijn te nieuwsgierig hihi
sow moet je na gaan 4cm en alles al zo duidelijk, super mooi. Hoeveel vrije dagen hebben de meiden hier eigenlijk genomen rond de punctie?
Wauw Tashie, supermooie echo Meis, maarehm wat is een nub dan? (Sorry hoor, ben een leek, dat moge duidelijk zijn). Kun je dan het geslacht al zien? Met 10 weken al? Nee, toch? Maar heeeeeeeeeeel duidelijk en supermooie echo Tashie!! Hey Lieverds, hoor en lees nu de vreemdste verhalen over de Angelsound dat het de baby zou storen. Iemand dat ook gehoord? Ik wil zo'n ding, maar wil wel zeker weten dat 't kan! Weten jullie vast wel? Debby de Debster, moet heel eerlijk toegeven dat ik aan zw.schapsdementie lijdt, haha!! Maar dacht dat ik m'n punctie op een zo. had en ben ma. volgens mij wel weer gewoon gaan werken! Voor de TP wel weer vrij, geloof ik. Maar echt honderd procent zeker, weet ik ´t dus niet meer!! Maareh, zet ´em op he!! Esjebesje, was je echo mooi? Ga gelijk even je pag. checken of ze erop staat, jullie kleine knappe Meis!! Malta he, hmm, ga er eens wat over opzoeken, thanx voor de tip Meis!! Benji, hoe is ´t nu met jouw Tweeling Meis? Heb jij ook niet alweer ´ns een echo gehad? Ik ben zo benieuwd! Druufster, welcome back Meis!! Nu gaat de tijd vast vliegensvlug, voor je ´t weet, ben je op roze Meis!! Liefs, Elvi
Elvi ik heb angelsound en volgens mijn vk kan het absoluut geen kwaad! Ze reageert er ook niet op! Ze zijn niet zo sterk als die bij de vk! Vk zijn er meestal niet dol op omdat een hoop vrouwen meteen in stress bellen als ze even niets horen! Daarom raden ze het vaak op! Kan echt geen kwaad hoor, anders hadden ze het ook echt niet verkocht! Ik vind het heerlijk om te luisteren!
Es, ja, lijkt mij juist ook heerlijk en heel geruststellend en zo!! Ach, er is misschien ook altijd wel eens iets negatiefs over alles te zeggen, he! Ik ga ´t gewoon proberen, ben veels te nieuwsgierig!! Zag dat je Meis d´r eigen willetje al heeft ontwikkeld en niet netjes voor de foto wilde liggen? Haha, zo eentje wil ik d´r ook, zo´n lekker eigenwijs baby´tje!! Liefs, Elvi
P.S. Ben erg benieuwd wat wij vrijdag op de echo gaan zien, hoe groot hij/zij nu is (maar volgende de Chinese kalender een hij, haha)!! Liefs, Elvi
Ja ik zou ook jOngen krijgen volgens de chineze kalender hihi maar is toch echt een meisje! Enne gewoon lekker aanschaffen! Tis zo lekker en leuk om af en toe saampjes te luisteren! En ze doet het geweldig ondanks haar eigenwijze willetje
De angelsound heb ik ook. Is echt niet schadelijk😊. T kan wel als irritant worden ervaren door je baby.
hallo lieverds ! es: fijn dat je 20 weken echo goed was ! mooi zo en op de helft meid nu gaat de tijd nog steeds hard voor je het weet lig je te bevallen ! tash: hoe is het? hoe voel je je wanneer mag je weer een echo..? elvi: meis hoe is het met je nog ffe en jij zit ook al bijna op de helft.. druuf: vakantieganger ! hoe was he in tenerife... schrijf ik het zo goed? lekker genoten? queen: hoe is het met je kleine mannetje?? ga je hier ook nog een foto spammen? uuh ben ik nu nog iemand vergeten? zo ja sorry ! hier: kimberley doet het super ben zo trots op dr ! gisteren hebben we lekker geshopt voor dr zulke leuke kleertjes allemaal ze heeft alleen weer wat meer last van krampjes zo zielig maar veder gaat het super,,, borstvoeding loopt ook lekker ze groeit zo lekker a.s vrijdag ga ik weer naar het consultatie bureau voor een weeg momentje veel liefs en een natte zoen van kimberley !
Whoe hoe Es' spannend Ik ga geen foto spannen hier dat wil m'n vriend niet. Diegene die nieuwsgierig zijn kan ik een foto mailen xx
Es op de helft, Es op de helft, Essie, Essie, Es op de helft, Jeeeeeeeeeeeeeej!! Wat lekker he Meid!! Ja, ga er denk ik na a.s. vr. toch ook maar eentje aanschaffen. Ben er gewoon te nieuwsgierig voor!! Hihi!! For, ja, gaat best snel toch nog eigenlijk, he!! Vind de echo a.s. vr. toch nog wel heel erg spannend hoor!! Ik bedoel, ik heb geen bloed of heftige krampen. Maar soms voel ik helemaal niets, zo af en toe dan m'n borsten en soms (vaak 's avonds in bed) van die lichte ongikrampen die door m'n onderbuik en rug trekken. Soms ook wat steekjes. Ik neem aan dat alles goed zit!! Maar vind het wel enorm spannend! Wat heerlijk Meis, dat alles zo goed gaat met kleine Kimberley! hebben jullie haar naam eigenlijk samen verzonnen? Of was het een naam die jij bijv. altijd al wilde? Ben nl. heel erg benieuwd, want ik heb al heel lang bepaalde namen in m'n hoofd. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen of het dan ook die namen worden, of uiteindelijk toch andere namen? Laatste dagje deze week alweer voor mij deze week, heerlijk!! Liefs, Elvi