Whoehaha, heerlijk plat op de maandagmiddag. Had ik wel even nodig. Thanx Heitje! Ik laat 't gelijk aan iedereen op kantoor zien. Echt iets voor al die mannen hier op kantoor. Liefs, Elvi
heey dames heitje: thnx voor je tip naar een boterham met een laag appelstroop waar je akelig van wordt voel ik me weer iets beter.... iemand trouwens nog wat van BB gehoord??? want ze reageert hier niet meer schijnbaar???.... liefs
Zo, ik ben er ook hoor, haha! Zie dat ik inmiddels al weer 3 pagina's achter loop! Eerst maar weer eventjes bijlezen dus!
Jippieeeeee deel 2 gevonden!! @ Elvi: verschrikkelijk die bazen! En inderdaad nog maar eens vragen! @ Augustus: Yep ik mag woensdag testen!! Spannenddddddd!!! hihi Succes donderdag met je echo!!!!!!! @ Heitje: ja woensdag, maar ik wacht dan liever nog een dagje extra af! Mocht dat nodig zijn! Normaal wordt ik het ietsje eerder of precies op die dag! Whahaha super vertaling!!! @ forever: neeeeeeeeeee -1 dat is toch niet normaal!!!!!!!!!!?????????? @ All: hier dus nog geen ongi!!!!! Wachten wachten wachten......
elvi misschien leuk om op vakantieveilingen.nl te kijken moet je wel ffe een account daar aanmaken maar dan kun je spot goedkoop een midweekje weg druufie : pfffff wachten mijn duimen draaien over uren voor je !!! @all: ja echt min 1 zo koud en het is al koud ik wil de zomer !!!!! @hier : weinig te vertellen whahhaha oh ja had nog geen antw op mijn vraag of iemand nog iets van bb hoort want hier reageert ze schijnbaar niet meer ... liefs
Morgen dames, wat kleppen jullie veel zeg BB tja wat zal ik daar nou eens voor zinnigs over zeggen haha. Die is helemaal into de baby's dus wij zijn niet zo interesant meer! Knuffel dames!
Hallo Lieve Allemaal, Druufke, Imke en Queen, thanx!! Ik ga er ook echt van genieten! Forever, bedankt voor de tip, dat is idd een hartstikke leuke site, heb er ook al eens een spotgoedkoop weekendje weg geboekt. Maar dit keer ga ik naar mijn familie in het warme zuiden. Even lekker bijtanken en opladen! Druuf, aaaaaaahhhhhhhh nog twee dagen en dan TESTEN!! Ik ben alweer kneiterhard aan het duimen hoor, voor je! Ik zeg: december voor iedereen een mooi, roze kerstcadeau! Ik voel 't gewoon. Dikke knuffel, Elvi
@ Esther nou jullie blijven altijd interessant hoor!!! we hebben tenslotte allemaal in het zelfde schuitje gezeten en ik hou jullie nog altijd in de gaten omdat ik het jullie zo ontzettend gun dat het ook lukt!ik voel me juist niet 'thuis' bij een ander forum, heb het wel geprobeerd, maar op een of andere manier vind ik mn plekje daar niet, je bent dan wel allemaal zwanger maar het verschilt toch allemaal. ik kan het niet echt uitleggen, maar goed jullie hier zijn mijn 'thuis'ook al zijn er heel veel nieuwen bij gekomen! ik blijf jullie in de gaten houden! hoe is het nu verder met je? @ Druuf spannend meid!!! ik ben ook heel hard voor je aan het duimen! hoe voel je je eronder? @ forever, Queen en heitje, hoe is het met jullie meiden. komen jullie de tijd wat door zonder al teveel kwaaltjes en al wat aan het rond kijken voor spulletjes haha jullie gaan al aardig naar de 12 weekjes toe dat is vaak toch de drempel, maar bij ons hadden ze wel gezegd, van als je het hardje al vroeg hebt gehoord en het vruchtje ziet er goed uit, dan is de kans heel erg klein dat het nog fout zou kunnen gaan, die 12 weken grens is wat ouderwets hadden ze tegen ons gezegd, maar toch was dat voor ons als nog een drempel hoor we waren blij dat het zover was en zo leef je van moment naar moment tenminste wij wel haha....daarna komt de 20 weken echo!!! lekker genieten meiden ik blijf hier wel rond hangen hoor @ Elvi lekker meid even ertussen uit en idd je even lekker opladen voor wat komen gaat. dat doe je goed meid! ik hoop dat je daar ook wat mooier weer hebt als hier @ Imke en Tash hoe is het met jullie? @ Hier ook alles goed! de kleine man schopt lekker en dat is een fijn gevoel! over 2 weekjes hebben we de 3d/4d echo daar hebben we zo zin in en daarna op naar januari en hopelijk is er dan ook al weer veel veranderd hier op het forumnatuurlijk in positieve zin he! Liefs
@ Augustus sorry!!! ik lees nu nog even terug en zie dat ik jou vergeten was sorry sorry was niett de bedoeling! maar hoe is het met jullie? heb je deze donderdag weer een uitgangsecho? dat deden ze dus niet bij ons in het ziekenhuis terwijl ik er veel over hoor, maar iig goed dat ze het doen! alvast succes meid! Liefs
@ ukk, jij blijft gelukkig wel altijd bij ons! En ik kan me voorstellen dat je je op andere forums niet thuis voelt hoor! Wat leuk zo'n 3D echo! Wat gaat de tijd hard he! Jeetje alweer ruim 24 weken! Hier alles goed, beetje in discussie met mijn nieuwe ziekenhuis omdat ik al wil beginnen met de pil komende cyclus maar ze willen me laten wachten tot het gesprek van 21 november pfff zo irritant als je weet dat de uitslagen gewoon deze week al bekend zijn en je niet eerder terecht kunt en daardoor dus ook gewoon zoooooo lang moet wachten. We kunnen dan ook pas in december aan de pil beginnen en zullen pas in januari de punctie hebben helaas. Nou ja dan maar een mooie start van 2011. December zit er helaas niet in. Liefs
He hallo allemaal. ook wij gaan binnenkort starten met iui. Na 2,5 jaar zelf proberen is het nog steeds niet gelukt en dat terwijl het bij ons beide goed zit. Althans bij mijn vriend iets minder wat zaadkwaliteit betreft, maar het zou mogelijk moeten zijn.Morgen heb ik mijn prikcursus en zie er toch best een beetje tegen op, ondanks de verhalen die ik gelezen heb. Maar goed het is voor het goede doel. Gelukkig ben ik goed begrepen door mijn collega's en de collega's van mijn vriend. Toch is het allemaal spannend en heb nu soms al huilbuien en dat zonder extra hormonen. Wat ik moet gaan spuiten is mij nog niet bekend dus ik wacht maar af tot morgen. Hopelijk duurt het niet zo lang, zodat ik daarna weer kan gaan werken en het weer los kan laten. Aan iedereen heel veel succes met wachten op de uitslagen en met de iui's. groetjes Marleneke
Welkom Marleneke, hopelijk biedt de IUI oplossing voor jullie! Wij kregen prikinstructie maar moesten onze hormonen toen meteen meenemen. Wanneer mag je gaan beginnen met de IUI? De huilbuien worden alleen maar erger helaas. Het is ook oneerlijk! Liefs
Hey meiden! Forever: BB heeft net in het mei-mama's topic gereageerd en gezegd dat ze wel misselijk is en zich niet lekker voelt, maar niet meer gekotst heeft... Ukk: thanks voor je berichtje! Heeel fijn te lezen over dat de 12 weken grens een beetje achterhaald is als je al een hartje hebt zien kloppen! Hier zelfs al 2 keer en in die 5 dagen verschil ook precies 5 dagen goed gegroeid! Maar toch voel ik me nog onzeker hoor...pff vind het erg spannend de volgende echo! Wat leuk een 3d-echo!! lijkt me echt mooi om te zien! Esther: pff stug hoor van het ziekenhuis dat je niet eerder mag beginnen met de pil...wat maakt het nou uit, het is jouw lijf toch! (en je kan het misschien toch evengoed doen en dan later zeggen dat je er klaar voor bent, ik zou volhouden!) En over BB: ik denk niet dat ze jullie niet meer interessant vindt hoor....ze reageert bij de Mei-mama's ook heel weinig omdat ze zich gewoon zo beroerd voelt.... ik heb ook wel es van die dagen..dan kan ik me gewoon echt niet concentreren en reageren... Druuf: het wordt spannend bij jou!! Ik duim! Welkom Marleneke! Jouw verhaal klinkt me erg bekend in de oren.... en bij ons is het uiteindelijkjt toch nog zonder IUI gelukt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus probeer positief te blijven he! Veel succes met het prikken! Elvi: jaaa daar duim ik ook voor, een roze kerstcadeau voor jullie allemaal!!!! Forever: ahh goed dat de appelstroop hielp! Zit ijzer in he, dus blijven eten als je je weer zo duizelig voelt! Hier: alles goed! Kwaaltjes zijn lekker wisselend aanwezig, nog steeds niet hoeven overgeven dus dat is fijn! Het besef komt elke dag een beetje meer...maar ik denk pas écht als we de volgende echo hebben gehad....dan is er echt al een mensje te zien!
@Ukkie: wat lief dat je weer even langskomt! Ik heb toendertijd ook een klein uitstapje gemaakt naar een forum met mamma's maar ik voelde me er totaal niet thuis, het was veel te groot en ik voelde geen klik met die meiden dus ik ben weer naar ons groepie teruggegaan. Mocht het ooit bij mij weer lukken, ik wil graag blijven bij dit groepje. Blij dat alles goed met je gaat en wat gaat de tijd toch snel. Ja, donderdag mogen we weer voor poging 6. Ik wordt er laconiek onder, het zal er ongetwijfeld weer allermachtigprachtig uitzien daar binnen. Een mooi uitgangspunt maar tot nu zonder resultaat. Een voordeel, ik wordt er steeds relaxter onder en vind het elke keer minder spannend. @Marleneke: welkom bij de groep meid, hier ben je aan het juiste adres. Hier zitten de profs, geen vraag is gek, gewoon stellen, wij hebben ook veel van elkaar geleerd. Liefs, augustu2009
Esther1983, ik heb nog geen duidelijkheid wanneer exact precies, maar vermoed op mijn 1e cyclusdag dat ik moet beginnen met spuiten en dat is over een kleine 2-tal weekjes, maar misschien is het wel helemaal anders. Ik wacht eerst morgen wel even af. Wat een verhalen allemaal. Zowel positief als negatief helaas. Het lijkt me zo zwaar dat als je denkt dat het eindelijk raak is en dan later toch niet.Drama. Maar we zijn toch allemaal al een hele stap verder en verleggen telkens onze grenzen, best knap van ons. Waar ik me het meeste zorgen over maak is dat als je last hebt van overstimulatie dat je dan of een maand moet wachten of nog erger de eitjes moet laten aanprikken om niet nog een maand te wachten. Lijkt me echt niet fijn zoals ik ergens heb gelezen. Mijn vriend zegt dan ook dat ik niet alles moet gaan lopen zoeken op internet, maar je wil toch weten waar je aan toe bent als vrouw. En doordat je loopt te zoeken kom je weer op pagina's als deze uit en kan je al je frustraties, zorgen en ervaringen delen. We zitten tenslotte allemaal in het zelfde bootje, alleen de ene wat verder op zee als de ander. liefs Marleneke
Hallo Marleneke, welkom meis!! Klets gezellig mee! Ik ben in de hormonen ook nog helemaal groen. Moet nu pas zo rond half november (5de IUI) beginnen met spuiten Puregon en met de smerige Utrogestan bolletjes. maar goed, hoeveel pijn, verdriet en gedoe ook, als er uietindelijk een mooi kleintje uit komt, is het het helemaal waard, toch? Liefs en heel veel succes, Elvi