queen : jammer maar snap het.. elvi: oeee spannend vrijdag de echo als jij voelt dat het goed zit zit het goed meis vertrouw op je lichaam wij hebben de naam kimberley uiteindelijk samen besloten... ik had eerst de hele tijd esther in mijn hoofd en man lief anouk en ik vond zijn bedachte naam niet mooi en hij die van mij niet dus samen besloten om te kijken naar een andere naam over het dan wel wat voelen en dan niet: je hormonen springen momenteel op en neer dus de ene keer hoog en dan weer wat lager... als ze dus lager zijn dan voel jij minder.. maar ik zeg altijd zo zolang je geen heftige krampen en bloed hebt dan is het goed.. maar je onzekerheid blijf je de hele zwangerschap houden.. ik had het tot het eind je hebt het luxe met je werken hihiih geniet meis ! ffe foto spammen ik ben wezen shoppen
Cool!!! En mooie nieuwe bannen ook!! Ik ben gister voor een echo geweest, hihi! Vanaaf naar de vlos.. En voor we net allemaal weten hier zijn we net zo ver als Essie of al bevallen, joehoe!! Elvi, ze vertelde gister dat de krampjes komen van het groeien van je baarmoeder en je darmen. Die werken nu wat traag, dus kan je verstopt zitten, geeft ook weer kramp. En daarnaast moeten ze langzamerhand aan de kant voor de beeb! En ook dat kan een zeurderig gevoel geven! Dus echt niets om ke druk over te maken meis! Liefs
Pff, net een heel berichtje getypt, alles weg!! Tashie en For, thanx voor de geruststellende woordjes, gelukkig geen voortekens dus, maar allemaal positief en herkenbaar!! Thanx Lieverds!! For, wat een ongelooflijk lieve kleertjes heb je gekocht Meis!! Wat heerlijk he, zo shoppen voor je kleine Meis?! Tashie, heb je een foto van je echo? Zie je er echt al een klein mini mensje in?? Ben zooooooooo benieuwd, Meis!! Liefs, Elvi
Hallooooo dames!! Jeetje wat een klote weer hier vind er geen drol aan bah!!!! Ach nog 2 en halve maand.......en dan weer heeeeeeerlijk terug, alleen nu dan samen met mijn mannetje!!!!! Kan niet wachten!!!! Mijn afspraak in dusseldorf stond geplant voor zaterdag.....maar mag vrijdag al komen voor de echo.......hoop zoooooooo op geen cystes!!!! Dan kan ik volgende week gaan starten!!!! Zo zal jullie verhaaltjes eens gaan lezen!!!!!
Ik had hem al gezien plaatje he Tash zo onwerkelijk hoe hard hij/zij groeit! @ Elvi, onzekerheid ten top ik ben nog steeds vaak onzeker en heb ook onzekere dromen te raar voor woorden af en toe! Schijnt allemaal bij de zwangerschap te horen hihi. @ Queen, ik heb je mannetje al op facebook gezien! Plaatje!!! @ For, wat vliegt te tijd zeg! alweer 4 weken en een dag! @ heitje, jij bent vast aan het bevallen vandaag @ Druufje, ik duim voor je vrijdag!!! Liefs
elvi: ja zeker geweldig leuk is dat es: ja tijd gaat zo snel ! stond er zelf ook van te kijken heitje: humzzzz ik denk idd dat die op de ok ligt en nu een beebje in haar handjes heeft dat moet gewoon wie heeft er dan btw gewonnen met het raden? liefs !
Mocht 1 van jullie bevallen en onze naam hebben trouwens, ik wissel niet meer hoor haha. Heb al zo vaak gewisseld! Nu gaan we proefkaartjes aanvragen met onze gekozen naam! Zoooo leuk allemaal dat geregel!
esther dat is ook erg leuk ga je van die mooie roze kaartjes doen? enne es als heitje vandaag haar kindje heeft dan heb jij gelijk hihihi zwangerschapsdementie??? xx
Ohh dacht over jou en jullie naam hihi ja ik had vandaag gezegt voor Heitje! Wij willen grijze kaartjes met zwart wit foto's 2 stuks van vlak na de geboorte! 3 luiks kaartjes met in het midden een gedichtje en tekst.
hihihiih oke das wel leuk en erg lief ook ! ik wou dat ook maar ik schrok me rot van de prijs en nou ben ik niet constant met geld bezig maar ik vond het erg duur dus hadden wij een leuk roze kaartje
Het scheelt dat mijn liefje bij een grafisch bedrijf werkt en wij 250 euro(bruto) krijgen. We komen kwa prijs ook ongeveer daarop uit! Per saldo kost het ons ongeveer de helft dus!
nou dat is wel erg fijn ! want anders is het een rib uit je lijf hahaha jij gaat als het allemaal goed gaat natuurlijk bevallen toch?
Ja als alles goed gaat komt onze dame op de natuurlijke manier Ik ga wel in het ziekenhuis bevallen want heb graag alles bij de hand mocht ik het echt niet meer trekken hihi
kan ik me voorstellen... het enigste wat ik er over kan zeggen laat je niet gek maken door de verhalen van een ander... maar wacht in alle rust je eigen ervaring af ! iedereen is anders ik ga kimberley maar is wakker maken voor de voeding kan ik zo lekker samen eten met me hubby liefs ! en eetsmakelijk allemaal
Geniet lekker van je meisje en hubby! En ik wacht het inderdaad gewoon af! Je hebt zoveel spook verhalen, maar iedereen voelt pijn anders aan! Eet smakelijk! Ik ga zo afsluiten en richting huis! Weer een werkdag voorbij Liefs