jij hebt handig werken hahaha nog 999 berichtjes en we moeten weer een nieuw topic openen liefs en werks nog ffe
Oja.. Duhh.. Lekkere druif ben ik weer!! Sorry Heitje! Wist het nog wel ergens diep graven hoor! Is vanwege je rug.. (Toch?) Zie je wel!
@esther fijn zeg, op de helft! @tash yeah, mooie echo! @druufke jeetje, vrijdag mag je. Vast volgende wk beginnen, eindelijk he! Daar ga je meid. @for lekker genieten van je meisje. @debby hoe voel je je? Op naar de punctie. Spannend. @benji hoe gaat t met je? @heitje succes meid, je bent vast bijna moeder
Lieve meiden, vanmorgen zijn wij papa en mama geworden van een prachtig meisje! Ze heet Dewi Rosanna, weegt 3190 gram en is 45cm lang. Alles is goed gegaan. Ze is geboren om 8.41uur en om kwart voor 10 was ik alweer wakker genoeg om haar te ontmoeten! Nu wel wat last van naweeen, maar dat hoort erbij We zijn onvoorstelbaar gelukkig!!
gefeli heitje !!!!! en een hele mooie naam fijn dat alles ook goed gaat geniet ervan !!!! p.s kom je ook nog een foto spammen/?? liefs
Heit...super! Gefeliciteerd meis. Lijkt me niet fijn nee na weeën. Maar er komt een eind aan. Heel veel succes mama genietcervan! Knuff
Super Heitje!!! Gefeliciteerd mamma (en pappa) natuurlijk!!! En wat een mooie naam!!!!!! Essie........................ik schijt nu wel 7 kleuren stront hoor met je voorspellingen.........die heb je steeds goed.........blijf je nog steeds bij die tweeling???????
@ heit, mooie naam! Hebben ze nog voor je gefilmd?? Geniet lekker! Ze is wel klein zeg! Leuk ben benieuwd naar de foto! @ citroen, hoest met jou meis?? @ druuf, ja ik blijf bij een tweeling!!! Liefs
@ heit wat leuk dat eindelijk je kleine meisje er is geniet ervan en heel erg gefeliciteerd en idd wat een leuke naam zeg geniet van je kraamtijd en als je tijd en zin hebt effe een fototje spammen heel veel geluk samen en heel veel liefde toegewenst liefs benji
@heitje gefeliciteerd! Geniet ervan. @esther hier ok, dank je, dagen tot verlof aan t aftellen. Realiseer me nu dat ik de volgende ben om te bevallen. Of niet?
Heitje!! Gefeliciteerd met je meisje!! En ik vind het ook een prachtige naam!!! Wat fijn dat ze nu bij jullie is! Hoop dat je snel geen last meer hebt van de naweeën en gauw naar huis mag! Hele dikke knuff en geniet!
Dank jullie wel meiden voor de felicitaties! Een foto plaatsen lukt helaas nog niet, lig nog int zkh met alleen de Ipad.... Hier gaat alles goed, ze gaat zometeen voor het eerst in bad! Vannacht was ze wel erg aan het rommelen en spugen (ze was ook erg misselijk nog) maar nu ligt ze er tevreden bij. Alle clichés zijn waar....ik ben op slag verliefd!
Ahhh ik kan het me zo voorstellen! Op slag verliefd! Hoe mooi! Ja ze zal ook nog misselijk zijn geweest van de Narcose natuurlijk! Nou hopelijk mogen jullie snel saampjes naar huis! Liefs
@Heit: van harte gefeliciteerd lieverd, wat fijn dat ze er is, hoop dat het met jou ook oke gaat? @personal: met mij gaat het niet heel lekker sinds dinsdag heb ik aardig wat pijn met lopen. Het lijkt wel of mijn hele kruis beurs en alsof er iemand 100 keer in mijn kruis geschopt heeft. Ik raakte een beetje in paniek en op aanraden van Essie (ik durfde zelf niet goed want ik wilde niet zeuren) toch maar even met vlos gebeld. Die herkende het gelukkig direct want ze had het zelf ook gehad. Het blijkt dat zussie op mijn schaambeen aan het drukken is waardoor bot over bot schuurt. Af en toe komen er pijnscheuten voorbij waardoor ik niet meer weten waar ik het zoeken moet. Ik kan wel huilen. Ik heb er zo de schijt in dat dit nu weer gebeurd. Ik lijk wel een aangerande eend met pijn in haar hol, zo waggel ik. Moet van vlos ook een fysio bellen, dat ga ik zo maar doen, geen idee wat die man voor me kan betekenen maar ik ga het toch maar doen. Waarom gaat nou niets bij mij normaal? Gisteren bij yoga kon ik niet alles mee doen, vraagt die juf waarom, begin ik gewoon te janken. Twee minuten daarna moet ik zonnetjes in mijn lichaam laten schijnen. Ik dacht, sodemieter toch op met je zonnetjes mens! Ben 36 maar wilde gewoon mijn moeder!!! Tot vorige week heb ik gewoon getennist, had nergens last van en moet je me nu zien. En op mijn werk is er nog steeds niets bekend over mijn vervanger, daar heb ik ook de schijt over in. Het secretariaat moet gewoon goed doordraaien, heb het al maanden geleden aangegeven. Ik zeg de hele tijd, loslaten, niet jouw probleem..... ik ga een bakkie halen, tranen zitten in mijn keel. Ik ga straks gewoon een cadeautje voor mezelf kopen, vind mezelf gewoon zielig. kus, een beetje depri Aug
Ach Aug lieverd toch!! Dat is toch ook helemaal niet leuk?!! Zal idd behoorlijk veel pijn doen zeg!! En laat dat mens even de zonnetjes in haar eigen lijf doen ofzo! Ze moet toch snappen dat je hoofd daar nu absoluut niet naar staat?? Kan het minder worden met fysio? Of gaat dit tot het einde door? Hoop het niet hoor!! Succes, sterkte, zonnetjes , sorry! Flauw!