Aug meis toch... Maakt niks uit hoor huil maar lekker om je mama. Jouw kleine doet dat later vast ook dikke knuffel.
@ Aug: Jeetje meis....wat een ellende......moest wel even lachen hoor "een aangerande eend" !! Meis hoop voor je dat de fyio gaat helpen!! Krijg spontaan een depressie als ik naar buiten kijk hier!!! Gadverdamme wat een weer!!! Morgen heb ik een communie, hoop toch wel op beter weer!! En vrijdag is het zover.....de eerste echo voor mijn start!! Krijg er werkelijk de bibbers van......hoop zo op geen enkele cyste ander kan ik het deze maand wel schudden!!!
@Es: ik had het zelf ook niet echt achter mezelf gezocht maar in een moment van zwakte moet ik gedacht hebben, ach, ik geef het een kans. Die pufoefeneningen enzo die zijn best handig maar als ik de "boogschutter" moet doen vraag ik me wel eens af waar ik in godsnaam mee bezig ben. We hebben nu één partneravond gehad en Augman heeft echt zijn best gedaan maar we hebben samen alleen maar lopen giebelen. Volgende week laatste partneravond en dan moeten we samen een houding zien te vinden om te bevallen. Dat wordt een giller. Als ie maar niet nog een keer mijn voeten hoeft te masseren, het idee alleen geeft me rillingen over mijn rug. Het voordeel is wel dat na een drukke dag ik daar echt wel tot rust kom door middel van die ademhalingsoefeningen maar als er dan gezegd wordt: "laat het kosmisch licht door je kruin je lichaam instromen" begin ik toch aan mezelf te twijfelen. Ik trek volgende week een blauwe Jomanda jurk aan en begin spontaan haar lijflied "all together now" te zingen. Ik ben er aan begonnen en zal het afmaken maar ik ben erachter, yoga en ik = geen goede combinatie. Als je er voor openstaat, lekker doen natuurlijk! @Druufie: ik hoop zo op geen cystes of andere dingen voor je, dit moet het toch gvd gaan worden!!!! Ik wil het gewoon, ik stuur alvast wat kosmisch licht naar je door, heb toch genoeg. Kus, Aug
Haha zit met een big grijs je berichtje te lezen, daarom alleen al dacht ik aug en yoga hahaha. Ik zit lekker op zwangerschapsfit want yoga is voor mij echt te zweverig en mijn vent krijg ik al helemaal niet mee daarna toe haha. Wij hebben meer een beetje aerobic oefeningen en nemen ook bekkenbodum mee. Meestal doen we dan aan het eind wat ademhalingsoefeningen. Verder krijg ik nog 5 theorielessen. Maar gelukkig niets zweverigs hihi. Dusss uuhhh druuf neem dat kosmische licht van aug aan want dit gaat hem worden hoor! Al is het alleen al door dat licht van aug Knuffel
Ow Aug ook hier de slappe lach... Die gene die les geeft heeft n klap op z'n kruin nodig.. Ha ha ha... Ik deed mensendieck nou kan je vertellen dat ik er weinig aan had tijdens de bevalling. Ha ha ha.
@aug wohahahahah, wat een verhaal. Meid, kop op. Yep, t doet zeer als ze/hij op t bot trapt, doet die van mij ook wel eens, loop je gewoon, krijg je zo'n venijnige scheut, waardoor je zo door je benen zakt van de pijn.... Hoop dat t bij jou wat minder wordt. Straks als ze niet meer zo veel kunnen draaien hopen we maar op t hoofdje naar beneden en dat de voetjes er niet meer bij kunnen. Wie weet kan fysio je helpen, kan me er alleen niets bij voorstellen, maar goed, baat t niet, schaadt t niet. @druufke meid, spannend hoor, vrijdag al. Ennuh, mocht er een cyste of een 'verdwaalde' follikel gespot worden, nog geen paniek, heb ik ook gehad. Bij de intake had ik er zelfs eentje van 26mm en die bleek er bij de 2e menstratiedag nog te zitten, echter iets kleiner, geloof 20mm en ik mocht wel beginnen in diezelfde cyclus en zie het resultaat. Laat t op je af komen! Die man is kundig en weet heel goed wat hij doet, dus vertrouw op hem en op je lichaam, t komt goed
Oeeeeh nog 8 weekjes Citroen, wat denk je.... te laat of te vroeg bevallen..... Enne positief nieuws voor Druuf dat zelfs met cyste je gewoon kunt starten! Liefs
@esther ik denk iets eerder, wk 38/39. Maar ja, natuur bepaalt. Volgende wk nog werken en dan gaat mijn verlof in, heerlijk!
Kan je nagaan Citroen.. Zit wel eens naar jou bannen te kijken en dan realiseer ik me dat als het bij ons toen ook gelukt was, we even ver waren geweest.. Raar idee, hihi! Nu loop ik een stukje achter je aan en ben je een mooi voorbeeld! Zie je op tegen de bevalling?
Hai esther lief van je dat je aan me denkt ik heb vandaag me derde echo alweer gehad alleen nu bij de gyn waar ik nu onder val ze deden het erg goed precies op schema en ze waren lekker aan het bewegen mag over 5 weken weer terug En hoe gaat verders dames
Zoooo spannend die laatste weken lijkt me!! @ benji, heerlijk aan het genieten van jullie tweeling dus! Gaaf he!
Thanx Es en For, het was heeeeeeeeeeeeeel leuk!! Hij bewoog al helemaal zelfs!! Zo gaaf!! Ben zo verliefd! Wat een cutiepantsie poeperdefloep zeg!! Foto heb ik in m'n album gezet!! For, gaat alles goed met jou en Kimberley? Kun je al helemaal 100% bevatten dat je echt een moeder bent nu? En voelt dat ook al helemaal zo? Lijkt me zo bijzonder!! Liefs, Elvi
@ for, heerlijk genieten van jullie kleine meis! @ Elvi, wat heerlijk he en zooo bijzonder om het ukkie al te zien bewegen! Wacht maar tot je volgende echo dat is het echt al zoveel meer mensje, echt gaat zo hard! Waneer heb je je volgende echo? Ben je al ontslagen uit het ziekenhuis??? Liefs
Heey Essie, ja, ben officieel ontslagen nu, haha!! Nog over een maand of zo een laatste afrondend telefonisch consult, maar dat is 't dan ook echt. 1 juni gaan we naar de Vlos!! Super he!! Ben echt zo blij!! Het is zo ongelooflijk! Hoe is 't met jou Meis? Is de naam trouwens al besloten bij jullie? Ik ben 't even kwijt!! Nou, ik ga mezelf eens even trakteren op een Angelsound Lieverds!! Druufie, hoe is 't met jou? Gaat 'ie goed? Liefs, Elvi
@ Elvi, heerlijk he! De vlos is zo anders, zoveel losser en gewoon leuk! De naam is al besloten inderdaad! Vandaag hebben we offerte en proefdruk van kaartje aangevraagd! Zooo leuk al dat geregel! Angelsound yeaaaah ook zo leuk! Ik hoorde met 11 weken het hartje, al is het in het begin even zoeken daarna vind je hem zo Liefs