Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Elvi: Super dat je een goede echo hebt gehad!!!!

@ego: Nou terug uit DD, echo gehad......linker eierstok zagen ze wel iets zitten.....kon een cyste zijn, maar kon ook nog resten van eisprong zijn, was niet duidelijk te zien! Schema gekregen om te spuiten Menopur en Cetrocide! Moet op dag 3 van de menstruatie terug komen om uit te sluiten of de "cyste" kleiner is of weg is! En dan starten joehoeeeee!!!!! Word nu heel spannend!!

2. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    woaw meid, daar ga je dan, op naar roze. Welke hoeveelheden moet je spuiten? Spannend he en eindelijk is t dan zover!

@elvi
    fijn dat alles goed is, genieten he en natuurlijk jezelf verwennen met af en toe een kadootje ;)

3. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Druuf: nou, ze houden je goed in de gaten, het gaat nu gewoon beginnen, wat spannend allemaal zeg!! De Druuffie-twins zijn in de maak!!!

Kus,
    Aug

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    @ citroen: 150IE menopur en 25 cetrotide! En ze gaan in de embryoscoop!!

@ Aug: ja ja jullie met jullie twins hahahha

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Jaaaa druuf, geloof er nou maar in ;) twins on his way voor Druufje!!! Yeaaaah

6. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi! Wat een knap kindje heb je daar! Super dat alles goed is!!! En Druuf, jij gaat nu ook echt van start! Heel veel succes en hup hup, samen met Deb achter ons aan! Debster, hoe is het met jou nu? Al fm gehad? Liefs

7. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druuuuuuuuuuufie, daar ga je Meis, hard op weg naar roze!! O Lieverd, ben zo blij voor je. Zit weer te huilen op de bank!! Haha, ik ga ook voor Twins voor jou Druufie, ook wel zo gezellig voor Benji, he!!

Essie, wat heerlijk en leuk dat je al proefdruk kaartje hebt gehad, helemaal super!! Ik ben erg benieuwd naar je naam Meis. Doe je 1 naam, of nog een tweede naam erbij Lieverd?

Heey Augje, Meis, hoe gaat 't met jou? Is je kleintje lekker aan 't schoppen Lieverd?

Tashie, bijna de magische 12!! Go Tashiebaby, go!!

Citroentje, gaat heerlijk hier hoor!! Haha, heb nu al oveel cadeautjes van mensen gehad. Ga zelf nu 1 ding voor mezelf kopen. Dat is de Angelsound! Hihi!!

Luv u all Lieverds!! Dikke knuf, Elvi

8. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji Meis, heb je ene fotootje? Ben zoooooooooo nieuwsgierig naar hoe dat er dan uitziet bij jou met twee van die kleine knapperds!!

Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, thanx voor je lieve berichtje!! Hij.zij ziet er idd superknap uit, nu al, smelt er helemaal voor!! Hihi!!

Liefs, Elvi

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi...super meid!

Tash...Ik heb nog geen fm gehad, nog 1 pil en dan me menstruatie afwachten. Op cd 2 de gonal erbij en op cd 10 ong de eerste fm.

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster, spannend Meis!! Zet 'em op, he!!

Liefs, Elvi

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Even een knuffeltje voor de lieverds hier! Lekker aan het relaxen thuis!

13. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffeltje terug Essie, hier ook in de relaxmodus Meis!!

Liefs, Elvi

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hallo dames !

wat is het hier rustig vandaag....

hoe gaat het hier met iedereen?

zwangere dames : hoe voelen jullie je..

druuf : lieverd wat zul je gauw op een roze wolk terecht komen ! het is je zo gegunt... ! even tegen je eieren: groeien !!! en laat je flink bevruchten !!! en zorg voor ons druuf een 2ling :D ik wil haar zwanger zien als ik op vakantie ben in haar landje !

hier: kimberley doet het super :) alleen net wel een hele voeding eruit gespuugt :( maar ze komt ook niet voor nieuwe dus dan zal het wel goed zijn ! denk ik maar zo... ik ben ook begonnen met kolven om een voorraad te maken als ik straks weer aan het werk ga :) en dat gaat super :)

nou ik ben weer uit gekletst :)

veel liefs !

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey For, Wanneer ga je op vakantie Meis? Dan weten we even wanneer Druuf met een 2-ling in d'r buikje loopt, hihi!! Mooi dat 't zo goed gaat met kleine Kimberley! Je klinkt al als een op en top moeder zo, hoor!! Hihi, leuk he!

Hier alles goed. Vandaag op de kop af 10 weekjes!! Wat gaat de tijd toch snel!! Vind het nog steeds het meest bijzondere wat me ooit is overkomen en geniet er dagelijks echt van! Spugen 's avonds lijkt nu sinds een dag of twee weer wat rustiger te worden, fingers crossed! Ach en zo erg vind ik 't eigenlijk ook niet. O ja, de angelsound is besteld, hopelijk hebben we 'em gauw in hui!

Liefs, Elvi

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    Pffff hier weer back to reality......aan t werk dus.....! Zo geen zin in vandaag! Ben mega kapot! We hadden gisteren personeelsfeestje van druufman!! Heb wel zeker 20 kilometer gelopen over de hele dag! Toen ik vanmorgen opstond voelde ik mijn voeten niet meer en mijn kuiten des te meer! Hier in de winkel is geen zak te doen.....dus dat word mijn tijd uitzitten tot 17u!! Ach nog 10 weken en dan heb ik weer vakantie haha! Verder weinig te melden! Wachten op ongi!! Hoop dat ie snel komt des te eerder kan ik starten!!

Veel liefs!!!

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ for heerlijk genieten! Tja het idee dat je weer moet gaan werken bluhhh lijkt me niet leuk! @ elvi 10 weken! Yeaah zitten normaal je hormonen op hoogte punt en heb je juist meeste last van kwaaltjes ;) @ druuf, saai dagje dus! Ach nog 10 weekjes aftellen tot volgende vakantie, met jullie tweeling ;) @ hier even lekker gewandeld net en huisje wat op orde gebracht! Vanaf morgen heb ik een nieuwe collega die ik alles moet leren, dus drukte! Liefs

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ffe n snelle knuffel

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Druuf, ik werk ook in een winkel en weet dus hoe balen een stille koopzondag is. Je baalt al dat je miet, maar als het dan lekker druk zou zijn gaat de tijd lekker snel.
    Nou we zitten trouwens samen op onze ongi te wachten, gister heb ik mijn laatste pil op. Hopelijk mogen we snel verder :D

Ik heb wel een zwaar hoofd met hoofdpijn van de Lucrin. Ook erg moe en slaap heerlijk lang hihi
    Ben benieuwd wat de Gonal gaat doen....nog ff geduld daarvoor.

Knuff

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    De Gonal valt super mee ten opzichte van de Lucrin! Gonal heb ik nooit echt last van gehad!

Share This Page