Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Es..ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. Heb nu vooral 's avonds last gelukkig dus niet tijdens me werk.

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi: ik ga 23 juli op vakantie :D heb er zon zin in :D dus druuf jij bent dan zwanger van je 2 ling :D dan weet je dat even meid ! hihihi :) hahaha elvi ook ik heb mijn fouten als mama ik kan soms helemaal wanhopig worden als ze de hele avond aan de tiet wil hangen lijk wel een melk fabriek ! :p en ik hou heel veel van mijn meisje maar soms als dat huilen door merg en been gaat dan weet je niet meer wat je moet doen... maar goed dat mogen jullie allemaal zelf ervaren over een paar maandjes :D maar ik had zelf niet gedacht dat het zo zwaar zou zijn...:)

druuf : wanneer mag je weer naar dd? oh en hugje voor je werk... hoe was trouwens gister het onweer bij jullie ? hier was het maar weinig maar als je buienradar moest geloven dan ging het hier als een gek ( NOT)

es: ik moet er idd nog niet aan denken weer aan het werk te gaan.. :( kan me meisje niet zolang missen maar als ik dan weer aan me kolf app hang dan denk ik ze krijgt tenminste goede voeding als ik er even niet ben .. :D

hier: zoals al eerder te lezen ben ik melk fabriek geworden hahaha ik hang aan het kolf apparaat :D en heb net me eerste twee voorraden ingevroren :D en ik kolf veel !!! per borst ongv 100 ml dat kolft de gemiddelde vouw vaak pas naar 6 mnd ! dus hoe moet k er wel niet bij lopen als ik 6mnd voed .... (pamela anderson??? ) oke genoeg geklierd.. hier gaat alles goed... ik ga vandaag naar het cb met kimberley even kijken of mevrouw daadwerkelijk zoveel is aangekomen want ik had haar thuis gewogen en toen zou ze in 9 dagen 800 gram zijn aangekomen :$:$:$:$:$ dus ffe checken :)

veel leifs van ons en een luier van kim :p

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Agree. Gonal F is 1 van de zuiverste hormonen die er is. Ik had er ook weinig last van.

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Aah for... Geef mij wat van jou. Ik kolf alleen maar, maar ik heb als ik geluk heb 50 per borst. Pff vaak red ik dat niet eens.
    Ik had vanacht n wat mindere nacht maar over het algemeen heb ik een super makkelijk kind en ervaar ik het moederschap als super:)
    Wat een droom dit. Maar jij hebt gewoon n klein honger lapje:p

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druuf en Debster, het komt nu dichterbij Lieverds!! Spannend!!

For, ja hoor je vaker ja. Kan me er idd nu nog niets bij voorstellen. Zie wel bij vriendinnen dat hun dag helemaal op gaat aan voeden, verschonen, wassen, aankleden en weer voeden. Haha!! Dus heb al wel wat voorbeelden hier, ja! Vooral voeden duurt erg lang, he? Wow, 800 gr. in 9 dgn. Poepoe, wat super dat ze zo hard gaat, joh! Is het nog steeds onwerkelijk voor je? Of nu langzamerhand niet meer zo? En o ja, had je van de echo's en zo een beetje verwacht hoe ze eruit zou zien? Dat hoor je nl. vaak. Ben weer heel benieuwd!!

Liefs, Elvi

6. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Elvidepelvi: het gaat goed met ons hoor! Gisteren met schoonmoeder en tante uit Australië naar de pretecho geweest, emotioneel moment. Zussie wilde ook niet echt meewerken maar toch stiekum een paar mooie foto's gemaakt. Ze lag lekker met haar duim in de mond. Ze heeft grote voetjes (van mijn kant) en een schattig klein neusje (van Augman). Haar hartje klopte mooi en goed. Ze ligt tegen mijn buikwand aan met een been voor haar gezicht (dat lenige heeft ze uiteraard weer van mij). Ze heeft ook haartjes. Ik begin nu echt nieuwsgierig te worden. Lichamelijk wordt het nu ook iets pittiger. Ik ervaar nu dat ik best een stressvolle baan heb, ik doe het rustiger aan maar kan het me eigenlijk niet verloorloven, toch doe ik het. Ik sta nu op de eerste plaats.

Ik vind het ook weer zo spannend om met de anderen mee te lezen wanneer ze mogen beginnen met spuiten en uitgangsecho's te krijgen. Ik hoop zo op nieuw roze van de meiden. Wat zou dat toch geweldig nieuws zijn.

Liefs,
    Aug

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Augje, Wat super Meis!! En wat leuk dat je nu al zo kunt zien van wie ze wat heeft en op wie ze lijkt! Bijzonder hoor! Dus je bent dan wel al een klein beetje voorbereid op hoe ze er straks uitziet dan, toch? Ja, je moet vooral rustig aan doen, ja! Wanneer ga je met verlof Meis? Heb je ook fotootjes van je Kleine Meis? En heb je al namen bedacht?

Liefs, Elvi

8. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Lieve Elvi: ze heeft ook al haartjes op haar hoofdje, het was heel bijzonder om te zien, ook voor mijn tante, die het zelf nooit heeft meegemaakt. Volgens mij heb ik wel zo'n tien keer gezegd: wat is ze toch knap he!. Op zo'n moment heb ik heel veel moeite met de afstand tussen Nederland en Australië. Vanmiddag naar de fysio omdat ik nu weer last heb van dat ze op mijn schaambeen drukt waardoor bot over bot schuurt en dat doet me toch zeer. Ik heb zeker foto's van mijn meissie maar op een of andere manier krijg ik het maar niet op. Ik zal het vanavond nog eens proberen.

Ja, we hebben een mooie naam voor haar. Mijn nichtje van zeven zegt donderdag tegen mij: hoe weet je dat een meisje is? Heeft ze nu een rokje aan dan? En nou je haar ook dan A. net als ik? Ik zeg, nee, één A. zoals jij in de familie is genoeg hoor! Ze is het alleen nog niet eens met het feit dat ze haar oma moet delen met haar nieuwe nichtje. Daar was het laatste woord nog niet over gezegd. En dat we niet hoeven te beslissen over haar naam totdat ze geboren is en dat we de naam nog als verrassing houden, dat vond ze ook maar stom. Dus die kon ik in mijn zak steken...

Morgen weer fijn naar de yoga met Augman, ik hoop niet dat ik weer zonnetjes in mijn lichaam hoeft laten te schijnen. Nog drie keer, zo geen zin meer in. We gaan mogen standjes om te bevallen oefenen. Alsof ik nu weet wat ik het lekkerste standje vind tussen de weeën door.

Liefs,
    Aug

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi: mijn ritme is dit :

verschonen/voeden
    douchen
    hond uitlaten
    stofzuigen
    wassen/strijken
    verschonen/voeden
    hond uitlaten
    eten
    eten klaarzetten
    was.
    verschonen/voeden
    eten
    hond
    zitten:D

zo dat is waar mijn dag uit bestaat hihihi :)

liefs !

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi : ze is geen 800 gram aangekomen gelukkig want dat zou veels te veel zijn mijn weegschaal klopt niet met die van het cb hihihi :) ze is nu 475 gram aangekomen :) de voeding duurt ongv 15/20 min... dus dat valt best mee :) ik ben helemaal gewend aan het mama zijn maar kan nog el steeds met verbazing en bewondering naar haar kijken als ze bijv ligt te slapen en aan het lachen is :)
    op mijn 20 weken zag je duidelijk dat ze mijn neus had hihihi :)

queen : ik zou je graag wat geven meid... maar waarom kolf je alle voedingen??

liefs !

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Even snel ego onder t werk: ben een dag te vroeg ongi geworden, dus dat betekent woensdag dd voor de uitgangsecho! Duimen jullie voor me dat er niks meer te zien is en dat ik mag gaan spuiten?! Reageer vanavond uitgebreider!!

12. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Het is een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst, maar ik wilde eerst weer even tot rust komen, zodat het zwanger worden mss makkelijker zou gaan. Helaas sinds de laatste keer dat ik hier was (februari) nog steeds niet zwanger. We hebben in de tussentijd kunnen ontdekken dat er met de zwemmertjes van Hans niks mis is, dus daar ligt het niet aan.

Ook wij gaan voor IVF. Dit, omdat ik draagster ben van Duchenne. Bovendien zijn we al een jaar bezig en de stress dat het mss raak is, maar alsnog afgebroken moet worden, omdat 'het' Duchenne heeft, wordt me teveel.

Ik heb net met het AMC gebeld en ik kom zeker in aanmerking voor IVF vanwege mijn draagsterschap. In de loop van de week word ik, als het goed is, teruggebeld voor een afspraak. Hopelijk direct in Groningen bij de PGD-afdeling en anders eerst in Maastricht bij de PGD-afdeling of mss eerst bij het AMC, zodat ik daar alsnog doorverwezen kan worden.

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Even kort.. (via de telefoon vandaar)
    De kleine drinkt niet uit de borst omdat hij suiker had moest hij snel drinken en dat deden ze dmv een cupje. (klein bekertje) dat ging heel goed maar dat is voor een kind heel makkelijk dus meneer vond de tepel te moeilijk en had er geen zin in.
    Eigenlijk vind ik dat prima want het moet geen strijd worden en nu krijgt hij ook 1 x per dag borstvoeding.
    Ik blijf ook kolven omdat ik niet ongesteld wil worden.
    Ik heb zware endo en de pijn os nu af en toe al niet te harden borstvoeding blijkt heel goed te zijn als je endo hebt.
    Dus ook al heb ik bijna niks toch blijven melken. Ha ha

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen, klinkt heel logisch idd, fijn dat je er nu even wat mibnder last van hebt, Meis!!

Druufie, jieeeeeeeeehaaaaaaaaaa, nu gaat 't beginnen Meis!! Zet 'em op!

For, haha, ik vond 't ook al zo veel 800 ghr. in 9 dgn. tijd. Maar goed, alles helemaal goed, dus!! Fijn hoor Meis! Ziet ze er al weer anders uit? Wil je nog eens een keertje een foto uploaden van jullie mooie Kleintje? For, je schema'tje ziet er behoorlijk strak en druk uit Meis, ik zou je rustpauze wat uitbreiden! Hihi!!

Augja, haha, leuk he die kleine kinderen die zeggen wat ze vinden! Beetje politiek correct blijven, ho maar, haha! Getverderrie dat klinkt pijnlijk zeg, over elkaar schurende botten, he jasses!! Kan je nog wel goed lopen, dan? Ah, dus de naam is er al!!

Liefs, Elvi

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesie, welcome back en zet 'em op Meis!!

Liefs, Elvi

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi : u wens is mijn bevel hahaha foto komt er aan van mijn knappert :D ze krijgt nu haar eerste flesje :D en een rust pauze zou fijn zij hahaha :p

komt ie :D

Bijgevoegde bestanden:

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hier krijgt ze het flesje :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Wat een super mooie foto's for!!!!!

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Droppie hoor:) heeft ze al een kaal plekje achter op haar hoofd? Nick nog niet gelukkig.

20. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Queen: nee ze heeft geen kaal plekje gelukkig! Ze behoud haar haartjes goed :)

Druuf: thnx schat!

Deel Deze Pagina