Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @for
    wat een knapperd zeg! Zo schattig in een jurkje

@aug
    super gave foto zeg. Doe rustig aan, t werk blijft wel doorgaan! Jouw baby en lichaam verdienen alle energie! Ruim van te voren aan gegeven, loslaten.

@druufke
    succes morgen in düsseldorf! Ik duim dat je mag beginnen. Komt vast goed!

@debby
    jij ook succes he! Dat er maar mooie vruchtbare eitjes mogen groeien.

@hier
    best last vd warmte... Laatste loodjes. Deze wk nog werken en dan heerlijk verlof :)

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lieverds, oie, vanochtend een beetje schrik. Bij het afvegen zag ik een heel klein beetje oud bloed zeggen. Het was echt maar heel weinig hoor en daarna niks meer. Maar ik had net vanochtend wat krampen gehad.

Heb vandaag Angelsound binnen gekregen, niet echt handige timing terwijl ik dus net een beetje rottig gevoel had, maar ik heb het geprobeerd. Ik denk dat ik 't heb gehoord, ietsjes rechts van het midden. Maar ik vind het moeilijk te horen, omdat ik er vlak naast ook zo hard m'n eigen hartslag daar tussendoor hoor. Maar ik hoorde heel duidelijk een heel ander geluid daarnaast voor zolang ik de Angelsound daar hield. Elvi-man denkt ook dat we het gehoord hebben. Het was wel heeeeeeeeeeel erg lang zoeken hoor! Nou ja, hopen op geen bloed verder en anders toch maar even voor de zekerheid de Vlos bellen, denk ik. Ik weet dat ze er niks ana kan doen, maar misschien toch even advies van haar horen en evt. weer wat eerder dan volg. vr. 'n echo als zij dat ook vindt. Ik geloo echt dat alles goed is hoor, maar toch. Even het zekere voor 't onzekere!

Liefs, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druufie, succes morgen in Ddorf Meis!! We gaan voor 'n 2-ling, he!!

Citroentje, deze week dus je laatste weekje? Wat heerlijk Meis!! Lekker je verlof in dan, he! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar uit ziet!

Liefs, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, schrikken inderdaad! De angelsound echt tegen je schaambot aanzetten. Ik moest zelfs beetje schuin erop zetten omdat ze met 11 weken er nog deels onderlag!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haai girls!
    Hoe is het met jullie?
    Hier alles goed!
    Dewi slaapt veel en drinkt goed! We moeten haar zelfs elke keer wakker maken voor de volgende voeding!
    Ze heeft een prachtige donkere bos haar (vriend en ik zijn beiden lichtblond, maar hadden ook beiden bij de geboorte donker haar ;))
    Kraamzorg is een kanjer dus we genieten volop van deze tijd.
    Heb wel erg last gehad van de stuwing en nu nog steeds wat verhoging, maar voel me al stukken beter dan een paar dagen terug!
    Bezoek houden we nog een beetje rustig, begint vanaf eind deze week wat drukker te worden.
    Hier erg het gevoel dat alles langs me heen gaat verder. Het nieuws volg ik niet meer, heb soms de tv aan maar kijk gewoon niet...leef in mn eigen coconnetje en alles draait om mijn gezinnetje!
    Daardoor kom ik ook minder hier gluren, heb amper zin om achter de pc te kruipen...en kom er eerlijk gezegd ook amper aan toe haha! De kleine meid is veel te leuk en lief en daardoor besteed ik ook veel tijd aan haar :) Ben helemaal gek op dr!

Hieronder 2 fotootjes van onze beauty!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Forever: wat een mooi droppie, en ook al zoveel haar zie ik! Lekker he om er doorheen te woelen :D

Elvi: bij mij duurde het in het begin ook heeeel lang voor ik het hartje kon vinden hoor met de Angelsound, en soms vond ik het helemaal niet! Hoorde het vaak ook in de ochtend niet en dan in de avond weer wel (of was het nou andersom ;))
    Komt goed meissie!

Debby nieuwe ronde nieuwe kansen, succes meid!

Druuf veel succes morgen!!!! Hopelijk zit alles mee!

Aug lief neusje heeft je meisje!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Heit wat een droppie zeg wauw.. Enne dit wordt ook een blonde hoor.. Ik zie het nu al. Xx

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Heit wat een super mooie meid! Leuk al die babyfoto's wordt nu al nieuwsgierig ;) heb nog 19 weken te gaan alleen hihi.

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ffe snel :

Heit wat een knappert! !!!

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een lieve foto's weer!! Echt zo schattig!

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heitje, wat een cutiepantsje is je Dewi zeg!! Zo schattig! Ik kan me helemaal voorstellen dat je liever met haar bezig bent, dan tv kijkt en achter de pc kruipt e.d.! Ze kijkt al heel wijs, zo schattig! Geniet er van Meis!!

Essie en Heit, tja, die Angelsound, ik geloof dat ik 'em in 't weekend nog eens probeer (mja, ken mezelf, misschien vanavond ook wel al weer even proberen toch, hihi), thanx voor de tips! Essie, dat wat ik hoorde, zat wel iestje boven m'n schaambot en ietsjepietsje rechts van 't midden! Nou ja, we proberen 't gauw nog eens!

Liefs, Elvi

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Thanks meiden voor jullie complimenten! Ze kijkt inderdaad al heel wijs en lijkt alles al te volgen om haar heen!

Elvi hihi herkenbaar dat je waarschijnlijk vanavond toch weer gaat luisteren. Nu je het zegt, inderdaad wat meer rechts en echt bij je schaambot gaan zitten, en dan schuin wat in je buik duwen met dat apparaatje. En weet je wat bij mij ook enorm hielp?? Andere koptelefoon!!! Dus niet die erbij zit, maar gewoon eentje pakken van je mp3-speler (met van die oordopjes voor in je oren). Ik kon het daarmee veeeeel beter horen! (hoorde het hartje al met 9+2!!)

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Heitje: Wat een scheetje!!! Lekker van genieten hoor!

@ego: Fuck wat voel ik me klote!! Mag helaas niet gaan starten aan de ivf! Dat wat ze in mijn linker eierstok zagen afgelopen vrijdag bleek inderdaad een cyste zijn van nu maar liefst 4,6cm!! Moet nu vandaag beginnen aan de pil en over 2 weken (6 juni) weer terug om te kijken of ie dan al verdwenen is......Zo niet gaan ze hem weghalen!! Baal als een stekker........
    Begin er serieus in te geloven dat het ons gewoon echt niet gegund is!
    Lekker lijf heb ik!!
    Zo uitgezeurd hier.....ga ik thuis maar weer verder met mokken! Bah!!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Jeetje druuf. Wat gruwelijk. Ze moeten zeker onder de 4 cm zijn. Lekker kl*te zeg... Sterkte meis dikke knuffel.

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    druuf : wat ontzettend kl*te ! maar het is jullie zeker wel gegund meid ! en jullie beebje komt er echt wel .. volgende maand is hij gewoon weg ! hele dikke knuffel lieverd !

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Druufiebabe, he getver, wat een rotnieuws zeg!! Maar weet je Lieverd, je lichaam wordt nu helemaal op en top gecheckt zodat jij straks een topper van een babe kunt ontwikkelen! Je tweeling komt eraan hoor Meis! Vertrouw op ze, he!

Heitje, wauw, thanx voor de tips. Ik ga het gelijk eens proberen met andere hoofdtelefoons. Heb me gister ook gek gesmeerd met dat glijspul wat erbij zat want 't droogt steeds op door de hitte. Haha, heel handig met zo'n ongeduldige vent ernaast ook, hihi!!

Liefs, Elvi

17. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    oeps, dat is inderdaad te groot. Balen zeg! Je hebt al zoveel geduld gehad, dit lukt je ook nog wel. Echt, vertrouw op hun ervaring, t komt goed.

@tash
    woaw meid, de 12 weken zijn bereikt. Fijn zeg! T is toch een soort van magische grens. Hoe voel je je?

@hier
    vanmorgen controle gehad, alles ok. Placenta nu aan de voorkant en geen 'gevaar' meer voor de uitgang. Baby doet t goed, op 'schema' qua grootte en gewicht. Nog 1 dagje werken.... :) heerlijke gedachte.

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Heerlijk citroen... Rust maar lekker uit. Lees zon maar lekker. X

19. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Druuf, die minidruuf komt er echt wel! Ik weet het zeker gewoon! Het moet gewoon! Hoe ruck het ook is, deze tegenslag doorslikken en verder gaan (ik weet het makkelijker gezegd dat gedaan). Effe goed bokken, uithuilen en weer verdergaan. Een andere optie heb je niet. Je bent in ontzettende goede handen en ze gaan met je aan het werk!! En nu een cadeautje voor jezelf gaan kopen!! Daarna een glas wijn op het terras drinken!!

@Heitje, wat een lekker moppie heb je zeg!

@personal: Gisteren weer naar De Blauwe Jurk geweest, het was partneravond. Gelukkig geen zonnetjes naar mijn hart hoeven sturen. We gingen een paar bevallingshoudingen oefenen. Augman moest bij een perswee mijn ene been vasthouden terwijl ik dan moet persen. Enig idee hoe zwaar een been wordt na een minuut? Augman stelde vast dat hij dan zeer waarschijnlijk in een groot gapend gat moest kijken of hij echt niet bij mijn hoofd mocht blijven staan. Ik heb gezegd dat ik niet standje echt niet ging doen en dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Nog twee keer maar ik vermoed dat ik volgende week hoofdpijn en dat de week daarna mijn cavia (die ik nog moet aanschaffen) moet bevallen. Het gaat um niet worden ben ik bang.

Kus,
    Aug

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augje, haha, hilarisch!! Zie 't al helemaal voor me. Hey en moet je nu ook nog betalen voor die onzin? Hoop 't niet zeg! De laatste les is toch die vrreselijke jaren '70 bevallingsvideo met dat oerwoud e.d.? Dat hoor ik steeds van al mijn vriendinnen, dat dat zo afschuwelijk is!

Citroentje, JEEEEEEEEEEEEEj, heerlijk met verlof straks en wat een heerlijk begin zo met die zon gelijk!! Dat wordt een mooie zomer Meis!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina