Elvi,gewoon lekker zwangerschaps-olie gebruiken, werkt veel meer geleidend! Druuf oh nee meid kan me voorstellen dat je erg baalt Knuffel voor jou, hoop dat die cyste uit zichzelf weggaat! Citroen werk ze morgen! Heerlijk je laatste dagje! Wat is het hard gegaan ook bij jou!
Druuf wat balen meis...maar komt goed! Hij zal gaan krimpen en dan gaat het echt gebeuren. DD....je bent in zo'n goede handen meis. Hele dikke digi knuff....
Druuf, lieverd wat klote!! Geen ander woord voor te vinden.. Hoop dat de pil goed werk gaat doen en dat je dan wel snel mag starten! Geen gekkigheid meer... Citroen, heel veel plezier met je laatste daggie!! Geniet er nog even van, straks zit je maar thuis met dat prachtige weer, hehe! Hier idd 12 weken! Maar de echo voelde voor mij als de magische grens. Nu gewoon weer een volle week! Wel weer fototje gemaakt. Ik moet zeggen dat ik er een beetje van schrik dat ik nu al een buikje krijg! En die kan ik dan zeg maar echt niet meer intrekken.. Zijn al diverse mensen die zeggen: je kan het echt al zien hè?! Pff.. Weet eigenlijk niet of ik daar nu al zo blij mee moet/mag/kan zijn.. Ga proberen te slapen in deze warme kamer! Het onweert wat, maar de temp nog steeds op standje 'lekkeh wawwem'!!
Poe poe voedingstijd en ik word me toch uit bed gedonderd... dacht dat ik alle buien gehad had nou niet dus... nu weer een onweers bui ... Nou maar gauw verder met voeden hihihi
Pfff...ff alles bijlezen van de afgelopen tijd hoor. Heb volgens mij best wel wat gemist. Overigens, tien jaar geleden ben ik al een keer zwanger geweest. Dat is uitgelopen in een miskraam, maar volgens mijn huisarts zou er niks mis met me zijn, omdat ik 'gewoon' zwanger kan worden. Ligt het aan mij, of ben ik de enige die dit grote onzin vindt?
Ddeesje, nee hoor, ligt niet aan jou!! Mijn eerste zh verkondigde die onzin ook. Zh waar ik nu ben is heeeeeeeeeeel relaxed!! Mijn ha overigens was ook wel heel lief, hoor!! Tashie, ik ben veel korter dan jij, maar heb het ook al. Bij mij zijn mijn darmen in mijn onderbuik gewoon enorm opgezet. Pfoe, hier gister weer paniek in de tent en een druppeltje oud bloed. Mag morgen toch nog voor een extra echo komen. Vind 't zo spannend allemaal! Liefs, Elvi
Gelukkig maar, dacht al dat het aan mij lag. Pfff...ben benieuwd wanneer ik gebeld word door het AMC...wil weten wat me te wachten staat... Ben wel een beetje angstig voor de spuiten waar ik vaak over lees. Ik ben bang voor naalden. Maar ja, voor een kindje heb ik dat wel over.
Elvi, hoe is het gegaan?? En ja, hier ook opgeblazen, dus dan sowieso meer buikje. Dat is ook niet heel erg ofzo.. Maar nu gaat ie zeg maar niet meer weg en had dat pas over een maand verwacht..
Ddeesje, spuiten stellen weinig voor hoor. Het zijn maar heeeeeeeeeeele dunne naalden. De ene voel je zelfs niet eens (amper). Zet 'em op!! Tashie, ik mag morgen einde v.d. dag pas, helaas nog even wachten dus!! Ik weet 't niet. Soms heb ik er alle vertrouwen in en dan gebeurt er zoiets en dan heb ik 't weer niet. Ken je dat? wat een gedoe zeg!! Steeds even op die roze wolk en er dan weer keihard afdonderen en er dan weer voorzichtigjes opklimmen, etc. Beetje moe van!! Stond ook al voor de derde dag op rij in zo'n file dat ik er ruim 2 uur over doe van deur tot deur naar m'n werk, zonder airco stilstaan in die gillende hitte. Klaag klaag klaag, zat vanochtend te huilen op m'n werk, haha!! Daarna heel boos de gemeente gebeld over een stoplicht dat veeeeeeels te snel weer op rood springt waardoor ik 23 min. stil heb gestaan voor niks, voor de zoveelste keer!! Zoooooooow, klaagnodus heb ik weer uitgezet hoor Lieverds, sorry!! Morgen lekker vrije dag vieren!! Dikke kus, Elvi
Essie hoe is 't met jou en met je knappe kleintje? Ga je ook een keer zo'n 3-D echo maken? Liefs, Elvi
Hallo meiden even snel! Hier enorm druk met van alles regelen op kantoor. Ik heb nog 12 werkweken te gaan en in deze weken moet ik iemand compleet ingewerkt hebben in mijn functie. Alleen doe ik zeg maar van alles op kantoor en is de functie dus goed pittig. Gezien de crisis was er niet veel geld en hebben we gekozen voor een jong iemand zonder ervaring. (anderzijds ook wel fijn zodat we die nog geheel kunnen kneden) maar mijn collega is met vakantie dus zijn werk heb ik momenteel ook. Je kunt dus nagaan hoe ik hier zit (eigen werkdruk, collega's werk en inwerken nieuwe collega) Over 2 weekjes ga ik voor 12 dagen met mijn lief en mijn moeder naar Turkije Ben ik zoooooo aan toe! We komen de 22ste laat thuis en de 23ste meteen 3D echo! Verder groei ik enorm haha. Maar ja ik heb me er maar bij neergelegt, sommige denk ik dat ik al in 3de trimester zit . Ben nu 5,5 kilo aangekomen. Goed tussen de drukte door ook nog leuke dingen! Vandaag heeft liefje proefdruk opgehaald voor de geboortekaartjes! Erg mooi moet ik zeggen! En de naam staat er goed op Geniet allemaal van het mooie weer, ik ga nog even hard verder werken! Liefs
Naam voor Esjes beeb...hm ff denken...... Ik zeg: Lynn! Elvi wanneer mag je voor die extra echo? Oh ik moet beter lezen...morgen dus! Ik denk aan je hoor! Maar zit vast en zeker goed, je hebt een ijzersterk beebje in je buik!