Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Het wordt inderdaad een dubbele naam maar beide niet heel kort ;)

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, ik vind lange namen juist prachtig!! Wij hebben ook al heel lang een hele lange meisjesnaam en een lange jongensnaam (maar daarover zijn we 't nog niet eens, hihi). Oke, oke, nieuwe ronde nieuwe kansen dus. Even kijken, hmm, misschien een hele koninklijke naam zoals Alexia of nog langer zoals Annemei of Fredrique? Zoiets? Of not even close Es?

Liefs, Elvi

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Heeel lang ook weer niet hoor haha ;) 6 letters voor de eerste naam en de tweede naam is 8 letters ;)

Liefs

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, interesting!! Tot zo Lieverds, hoop zo weer even een nieuwe, mooie fotop aan jullie te kunnen laten zien!

Liefs, Elvi

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Geniet van je kleine beeb!!!

Liefs

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi!!! Hoe was je echo???

7. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    hoe was de echo? Alles ok?

8. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ben d'r ook wel benieuwd naar. Vertel!!

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Elvi....hopelijk ik alles goed!!!

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Idd Elvi... Knuffel

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Elvi hoe was je echo? Is alles ok meid?

Hoe is het met de rest van de schatjes hier?

Liefs!

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hier bijna weekend!! Ga morgen toch echt mijn zwembadje opzetten!! Effe 2 daagjes in t badje hangen hihi!

Elvi je houd ons wel in spanning hoor! Heb vandaag op me werk wel 100x gekeken op zp.......hopend op een berichtje van je!!

Nou ik ga snel mijn winkeltje sluiten!!

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi lieverd, je maakt ons allemaal wel een beetje bang hoor!! Heb geen idee hoe laat je heen mocht, maar het is al zo laat nu.. Hoop dat alles goed is meis! Knuff

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @hier: Vandaag 100 cupcakes versierd voor de bruiloft van mijn zusje.. Pff.. Ze zien geweldig uit, maar wat een werk!! Als ik mijn eigen dicht doe zie ik nog al die kleine bloemetjes! :D Wel leuk om het eens te doen! Mooi marsepein mengen en verschillende maten en soorten bloemen uitsteken.. Morgen maar weer van de zon genieten! Ben nu helemaal kapot.. De 'klachten' wordt@en minder, maar de vermoeidheid is er nog. Vooral na zo'n langer dag... Hihi! Zo, uitgezeurd... Zal een fototje laten zien! Liefs

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Leuk die cakesjes:)

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Lieverds, moest direct erna klein dagje en nachtje weg met vrienden. Het was gelukkig helemaal goed met de kleine Beep hoor, wat een Schattie!! Ontzetten druk aan 't bewegen wel, echt non-stop aan het hobbelen, als die minutenlang. Heel apart om te zien. En al die vingertjes, teentjes en het ruggengraatje en zo, zo mooi!! Ik ben nu al zo gek op die kleine Scheet, wat een enorme Knapperd!!

Wauw Tashie, vet mooi die cakejes!! Maar wat een klerewerkje, he!! Maar het resultaat mag er echt zijn hoor Meis!! Hoe zag je zus eruit?

Liefs, Elvi

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Tash: wat een werk meis!! Wel ontzettend leuke cupcakjes!!

@ Elvi: Ohhhh super meis!! Pfff was even bang dat er iets was hoor hihi!! Geniet er lekker van!!!!

18. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    gelukkig alles ok! Heerlijk genieten :)

@tash
    wat een gave cupcakes! Maar wat een werk, jeetje. Ook al van gedroomd? ha ha

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Gelukkig elvi! Enne 11 weken alweer!!! Heb je het iedereen al verteld??

20. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Ha die meiden!!

Fijn, Elvi dat alles goed is met je beebje! Hoewel ik vroeger uren kon bakken (had zelfs een kookwekker mee zodat ik om het half uur kon draaien) ben ik er nu klaar mee. Gisteren heerlijk met mijn vriendinnen met kids in IJmuiden gezeten, heerlijk! Natuurlijk weer gegierd van het lachen, wat is toch heerlijk om je meiden om je heen te hebben waar je jezelf kunt zijn.

Heb wel mijn voet aardig verbrand en is nu helemaal rood. Trouwens misschien nog een tippie: ik heb van die babyolie van Zwitsal gekocht voor mijn buik in te smeren, trekt megasnel in, dus dan zit je kleding niet helemaal onder. Heb wel van die zweetbultjes onder mijn borsten, die kriebelen als een gek. Dus zodra ik thuis ben laat ik de meiden loshangen zeg maar.....

Heb vandaag eigenlijk een klote dag, vandaag is de eerste sterfdag van mijn grote liefde Sjakie, een rode kater die we op straat hadden gevonden en nog een jaar of acht een leven als een prins hebben kunnen geven. Helaas moesten we hem laten gaan omdat hij ziek was maar wat had ik hem nog graag bij ons gehad. Het was zo'n bijzonder beestje. Ik mis hem zo. Ik heb nu twee heerlijke binkies rondlopen die het wel lijken aan te voelen, ze komen af en toe en kijken of het goed gaat maar liggen nu in de badkamer, daar is het koel.

Augman is in het buitenland dus ben ook nog alleen, ga lekker tennis kijken, mijn favoriete sport, helaas kan ik het zelf niet doen nu maar ik ga het echt wel weer oppakken! Ga maar een bakkie maken, klaar met die tranen!

kus,
    Aug

Deel Deze Pagina