Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ohh heerlijk Elvi een goeie echo!!! Lekker van genieten!!
    Is het trouwens al gelukt met de angelsound?

Tash wat mooi gemaakt zeg! En idd...wat een werk moet dat geweest zijn!

Druuf, lekker gepoedeld vandaag? :D

Aug knuffel voor jou! Snap dat je je beestje mist!

Hier alles prima! Dewi is zoooooo'n snoepie! Wil haar de hele dag wel zoentjes geven!
    Zelf vandaag opeens wel wat meer last van mn wond, dus ik ga zo gestrekt op mn bed (in de woonkamer) en dan lekker tv kijken en knuffelen met mn poppie. :)

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi lieverds!

Elvi : top dat de echo goed was! Wanneer ga je jet de wereld laten weten?

Heitje: lekker van dewi genieten meid!

Druuf: hoe is het? Denk aan je ;)

Tash : lekkere cakejes :) hoe zag je zus er uit?

Es: hoe is het met jou meid! Je bent al een aardig eind opweg voor dat je het wret lig je te bevallen geniet lieverd!

Aug: hug hug meid!

Ego: kan wel janken! Slaap al twee nachten maar drie uurtjes omdat kimberlet zoveel wakker is... ik hoop dat ze vannacht goed slaapt ik ben zo moe...! Plus dat ze vanaf gister avond tot vanmiddag regeldag heeft gehad... dus elk uur even willen drinken! Pffff moe moe moe! Oke genoeg gezeik! Verder is het een schatje en is ze zelfs bijna uit 56 aan het groeien! En ze heeft zoch vandaag voor het eerst van de rug naar haar zij gedraaid!! Zo trots op me boefje!

Zo heel veel liefs van ons

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Knuffel voor jullie dames! Erg druk de laatste tijd met collega die op vakantie is en iemand inwerken dus mijn vrije tijd benut ik met relaxen ;) over 2 weken zit ik lekker voor 12 dagen in turkije met mijn lief en moeder! Ff relaxen, daarna nog 10 weken om alles af te ronden en over te dragen op kantoor! Gaat zoo ontzettend snel! Dikke zoen van hier!

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Es' lekker hoor op vakantie:) geniet.
    Ik ben heel blij met m'n kleine schatje.. Die arme lieverd heeft alleen af en toe zo last van krampjes.. Dat is zo zielig.
    Hoe doen jullie mannen het? X

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    :pGeniet allemaal lekker van jullie beebjes!!!!
    Wat een weertje!!! Heerlijk....vandaag maar weer mijn zwembadje in hihi!!

Oh heb trouwens maar voor de verandering een vakantie geboekt voor augustus......:p naar...........TENERIFE hihi

Fijne dag allemaal!!!!

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Druufje, je favo bestemming, toch?

Heitje, doe je wel voorzichtigjes aan, met je wond. He jekkes, klinkt heel eng. Doe maar lekker rustig!! Ben je al een beetje gewend aan 't moeder zijn, Meis? Wat een mooi wonder is 't toch, he! Ja, de angelsound heb ik al geprobeerd en hoor 't nu wel, maar niet superduidelijk, maar het is wel duidelijk 't hartje van de baby dat we horen!

For, thanx Meis, veel mensen weten 't nu al wel. Dit weekend waren we met vrienden weg en dat waren volgens mij zo'n beetje de laatsten die we het hebben verteld. Pfoe, klinkt vermoeiend, maar gelukkig is zo zo ontzettend leuk en lief!! Dat maakt alles weer goed, toch! Echt een knapperd!

Esje, bijna op vakantie, hoe heeeeeeeeeeeeeerlijk zeg Meis!! Wij ook over een paar weken, zooooooooo'n zin in!! Ik hoorde dat Turkijke ook erg mooi moet zijn, lijkt me ook wel errug leuk om eens te kijken! Volgende keer misschien weer!

Dikke knuffel voor iedereen!!

Liefs, Elvi

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es : lekker genieten schat !

druuf: tenerife had ook niet anders gekund ;) hihihi :) geniet er maar lekker van :) maar in juli eerst nog ffe op bezoek bij ons he :p

queen: ik heb een meisje ;) hihihi :) maar hier gaat het nu weer super ! en tegen de darm krampjes kan misschien infacol werken... kun je bij de drogist kopen en moet je voor elke voeding geven... en je geeft gekolfde bv he... dan kan venkel thee ook helpen ;) moet je zelf drinken :)

elvi : super ! ik vond het zo leuk om het mensen te vertellen dan heb je zon grijns op je gezicht van hier tot tokio hahaha :D zo leuk :D wou dat ik alweer zwanger was ;) maare het was idd lood zwaar..

hier: poooeeee mijn gezeur van gister heeft denk ik geholpen :) ze heeft vannacht DOORGESLAPEN!!!!! :D en ze zit spontaan om de 4 uur :D zo geweldig ! en nog meer mooie momenten kleine spruit kan zich van rug naar haar zij draaien :D helemaal happy de peppie :D dus mijn zeur modes is weer voor een tijdje uit :)

heeel veeel liefs !

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    uuuh ik zie net dat ik in herhaling aan het vallen ben over haar gedraai hahahahahah maar ben zo trots :D

dus hoop dat jullie het me vergeven ;) :p

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    For... Hier ffe snel.. Met jullie mannen bedoel ik je partner... Ha ha ha Tuurlijk weet ik dat jij een meisje hebt. Mijn kleine is verliefd op jouw vrouwtje. Xx

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hahahaah :D mijn man doet het aardig ik zou soms willen dat hij snachts wat meer deed en dat weet hij ook :) maar aan de andere kant geniet ik er ook van dat ik er snachts zelf uit kan.. :) verder doet hij het super en is hij een top papa :D

ik zal het kimberley door geven dat ze uitgehuwelijkd wordt hahahah :p dus nick ga maar alvast sparen :p want als ze van de zelfde toruw jurken als haar mams houd dan is hij duur uit met alles er op en er aan :p (dure smaak hier ) :p

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mmmm de jurk betaald de vader van de bruid toch altijd? Ha ha ha:p
    Dikke knuffel.

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Druufje op vakantie met je tweeling ;) . Blij dat jullie kleintjes het goed doen! Ben nu al zooo nieuwsgierig naar ons meisje! @ for zag dat je tops verkocht op facebook! Zijn dit positietops?? Zo ja heb je foto's?? Liefs

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: nee helaas zijn geen positie tops... :( ik heb nog wel een positie jurkje die zat mij niet mooi moet straks ffe naar de maat kijken is een zwart jurkje.. laat het je nog weten

queen : nee me spaar centen zijn op :p hahahaha :p

liefs !

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    For en Queen, er moet toch een manier zijn om de twee jonge (lees extreem jonge) tortelduifjes te larten trouwen. Misschien nu al een trouwfonds aanleggen? Hihi!! Zou toch te grappig zijn als ze echt een stelletje zouden worden!

Liefs, Elvi

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah Druufie, je tweeling zit straks idd ook in 't vliegtuig mee, net wat Essie zegt, superspannend!!

Liefs, Elvi

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, bijna de 12 weken grens ;) gaat hard ineens he!

Hier ook hoor! Gister bewoog mijn buik alle kanten op.

Liefs

17. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh Es, dat lijkt me zo eng en zo mooi tegelijk!!
    Kan bijna niet wachten tot ik (we) het kunnen voelen!!
    Maar Plurkje is nog maar zo'n 8,5cm.. Voel je natuurlijk nog niets van! Hoop over een week of 4!!

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Het is bijzonder, maar ook heel raar haha. Ik voelde zelf met 17 weken ons schatje. Bij mij zit mijn placenta aan de voorkant dus zou ik het later voelen dan een ander ;) dus voor jou zal het ook wel met een paar weken voelbaar zijn!

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjeetje Es, da's idd wel heel gaaf hoor, je knappe Kleintje zo voelen de hele tijd. Dat krijgen wij met een paar weekjes nog wel Tashie!! Doet 't ook pijn Es? En voel je ceht harde schoppen, of meer kleine plopjes of zo?

Hoe is 't verder met jou Tashie Meis?

Hier de eerste kast in de babykamer gezet hoor!! Lekker vroeg al, maar ik moest echt gewoon even wat extra opbergruimte hebben voor de troep in huis!! Heb schoonmaakwoede!

Liefs, Elvi

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Waaaaaaaaaaaaaa
    word helemaal gek van dat wachten wachten wachten wachten wachten wachten!!!!!!!!!!!!! Ik wil dat er wat gebeurd grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zo dat is eruit whahaha!

Share This Page