Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden

Ik zit momenteel 2dgen voor NOD. Ik heb een 5 dagen na de inseminatie enorm veel pijn gehad, en ik dacht meteen aan innesteling uiteraard. Nu ben ik sinds enkele dagen ook super misselijk s ochtends en door de dag heen is het niet veel beter. Mijn borsten lijken ook gegroeid te zijn. De inseminatie is al langer als 10dagen geleden dus lijkt het me sterk dat dit nog bijwerkingen zijn van de pregnyl.. Maar nu voel ik enorm vele pijn aan mn onderbuik en heb ik zooo veel schrik voor een (2de)miskraam als het dan toch raak zou zijn geweest. :(

Ik vind het zooo verwarrend dat mn lichaam me in de steek laat. Ik kan me nauwelijks concentreren op het werk :(

2. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    @Citroen: Jeeeee!! En nu de wachtweken! Succes hoor meid! Heb je trouwens nog pijn of voel je je al weer een stuk beter? Wann kan je testen?

@naamgenoot: Welkom hier! Ik heb geen ervaring met iui, maar wil je wel heel veel succes wensen!

@Siertje: Wat een rotsituatie.. En pijn is sowieso niet fijn! Heb je het zh al gesproken?

@Ingeping: Hoe is het gegaan?? Waren jullie op tijd en hoeveel hebben ze geoogst? Hoe laat gingen jullie trouwens weer weg? Heb van 10.30 tot 11.15 in de wachtkamer gezeten....

@all: Iemand vergeten? Weet het ff niet.... Sorry! Dikke knuffel voor iedereen!
    Vandaag ook gehoord dat we 9 cryos in 6 rietjes hebben! Jippie!!

Liefs

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Tash wat fijn 9 cryo's! Hopelijk zijn ze gewoon niet eens nodig!!! Wanneer heb je bloedtest??

@ Sietje, wat vervelend de buikpijn! Je zou eventueel een vroege test kunnen wagen (Kruidvat 2 voor 5 euro kun je 4 dagen voor NOD al gebruiken)

en ja als je ouder bent wordt je eerder geholpen inderdaad. Wij werden ook steeds weggestuurd. Pas na 2 jaar kregen we IUI.

Liefs

Knuffel

4. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    tash en esther: bedankt voor jullie reacties:
    Ik heb zh niet gesproken, zoweizo willen zij dat ik 3weken wacht tot na inseminatie voor ik test.
    OH ik loop zo na het werk even naar de kruidvat: best met ochtendurine?? pff ik weet niet of ik tot morgen ga kunnen wachten :(

5. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    Ik mag eind volgende week testen, dat zou dan zo’n 16 dagen na de punctie zijn. Misschien kan t al wel eeder, maar wil t niet en durf het waarschijnlijk ook niet. Laat t wel op me af komen.

@grotebabywens
    Dank je meid, ik hoop ook dat t nu eindelijk eens een keer lukt.

@natasja73
    Welkome en veel succes. Heb je vragen, stel ze gerust, inmiddels hebben wij met zijn allen enige ervaring.

@siertje
    Ik zou ook een test doen, inderdaad die van kruidvat, 2 voor 5, die zijn supergevoelig en goede ervaring mee. Ochtendurine is beter, maar wie weet zie je al een dun roze streepje ;) Ze zijn toch niet zo duur, dus gooi er één tegenaan en morgenvroeg nog één!

@tash
    Ik voel me weer prima, thanks. Jij dan? Alles een beetje tot rust gekomen in je buik?
    Ik ben toch wel opgelucht dat t achter de rug is en dat t gelukt is en dat t erin zit ;)
    Nu even rust!
    En jij 9 cryo’s, super zeg! Fijn voor je.

@Ingeping
    Hoe is het gegaan?

6. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all
    wat een gezellige drukte is het hier :)

7. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    @Citroen: Hi!! Eind volgende week weten we of onze beebs zijn blijvem plakken! Spannend he?
    Ik vandaag op controle. Nog wat vocht in mijn buikholte, dus rustig aan blijven doen.. Pfff.. Lekker niksen, over afleiding gesproken, hahaha! Nee hoor valt nog mee! 3-11 bloedprikken trouwens. Maar gaan ws de dag ervoor al samen een test doen.. Anders is mijn mannetje niet bij me als ik het hoor......

Liefs

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Esther: wat balen dat je een laproscopie krijgt. Weet je al wanneer?

@all: vandaag de punctie gehad. Viel me vies tegen, maar we hebben 12 eicellen en 10 mlj zaadcellen. JOEHOE!!!

9. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    super meid! lekker veel eitjes en goed zaad en nu hopen op veel bevruchtingen! spannend. bellen ze je over het aantal bevruchtingen? of heb je al wat afgesproken over terugplaatsing?
    yep, de punctie is geen lolletje.... ik had het onder narcose, t leek goed te doen, maar bij mij zat het venijn m in de staart, the day after. Ook weer voor het goede doel ;)

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Balen dat het tegenviel meis, maar een mooie opbrengst! Nu lekker even bijkomen en uitrusten!

Ik moet bellen als ik ongesteld ben geworden (waarschijnlijk donderdag of vrijdag) en dan tussen dag 1 en 12 de laproscopie( dan denk ik eind volgende week, begin de week erop)

@ all, denk dat ik ook de dag voor de bloeduitslag zelf zou testen thuis (al is het alleen om toch een beetje romantisch idee te krijgen bij een positieve test i.p.v. een telefoontje)

Liefs

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Het is zo jammer vind ik dat wij als vrouw zijn zo worden afgescheept van probeer het nog maar even zelf. Het merendeel wordt ook binnen 1 jaar zwanger, maar er zijn er genoeg die dat niet wordt. Ik snap niet waarom er zolang gewacht moet worden met hulp bieden. Het kan toch geen kwaad om onderzoeken te doen. Dat geeft ons als mens toch ook meer zekerheid.

Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten met iui.
    Kennen jullie de spuit ovitrelle?
    Ik neem aan dat je die niet zelf hoeft te zetten? Ik houd niet van prikken, vreselijk. Maar je moet er wat voor over hebben, toch?

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @esther: je mag dus al vrij vlot, dat is wel positief! Ik zou denk ik ook zelf voor dat mooie moment thuis testen.

@citroen: ja wat viel dat tegen zeg pffff.....ik mag donderdagochtend bellen of er Emmy's zijn!!! Spannend weer.....

13. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeej Ing, wat een goed nieuws man, 12 eitjes, helemaal super!! ja, deed het erg zeer? En doet het dan iedere keer pijn als ze zo'n eitje weghalen? Duurde het geheel (en de pijn) lang? Nou ja, als het maar iets moois op gaat leveren he meis!! Liefs, Elvi

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik zou als ik jou was een test halen bij kruidvat 2v5 en testen.

succes, laat je weten wat je doet of wat de uitslag is als je hebt getest?

Liefs

15. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @tash: we zijn om half zeven gaan rijden en waren er even over acht. We gingen om half twaalf weer de deur uit......super trouwens negen Emmy's.

@citroen: super een mooie Emmy in je buik. Nu geduldig afwachten...

@grotebabywens: het aanprikken ban de eicellen is een gemeen steekje, maar was goed te doen. Alleen het gevoel van een kramp in je buik die steeds heftiger werd was geen pretje. Was blij dat het afgelopen was. Het was snel klaar, maar het duurde lang genoeg hihihi......zou blij zijn als ik dit niet nog een keer moet!!

16. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ing: Klinkt idd pijnlijk! Ik ga ook voor jou keihard duimen Meis!! Liefs, Elvi

17. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    @Ingeping: Blij dat het erop zit dus.. Maar wel een hele mooie score!! Nu echt even rustig aan doen! Geef je lichaam de tijd om bij te komen.. En donderdag hoor je wanneer je tp is? Ws vrijdag dan zeker?

Liefs

18. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Tash: ja ben de rest van deze week vrij, dus neem de tijd. Als er idd mooie Emmy's zijn dan vrijdagmiddag de tp!!

@grotebabywens: thanks!!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, Ovritrell ken ik niet. Maar alles wat wij gebruikten moesten we wel zelf spuiten.

20. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Natas: Ik ken Ovitrill ook niet, maar hier idem. Ik heb de hormonen die ik gebruikt heb het afgelopen jaar zelf gespoten. En dat zijn drie verschillende.......succes

Share This Page