Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Druuf...meid hou vol!!! Wanneer mag je weer terug?

Ik mag morgen voor de eerste fm komen...een dagje eerder dus. Had gebeld om te vragen over de hoofdpijn/migraine en toen vroeg ze of ik al wat voelde. Ik antwoorde alleen me eierstokken een beetje...ow nou dan wou ze me morgen toch al wel zien. Vind het wel spannend.

Elvi....bijna 12 weken woooeeehooooeee.....

Nou ik ga spuitje 14 zetten.....

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee doet geen pijn! Je voelt ze wel maar gewoon zacht ;)

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Druuf jij krijgt dubbel en dwars prijs zo meteen!! Je wachten wordt beloond!!

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druuf, idd, dubbel geduld voor een dubbele Beep, hihi!!

Debster, ja hier alles helemaal goed. Nu begin ik echt al een buikje te krijgen. Ben zelf niet zo heel groot en vrij slank, dus nu is het nog moeilijk te verbergen, zeg maar!! Ach ja, boeiend ook, haha. Dan maar nu alvast m'n buikje lekker tonen hoor, haha!!

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend je eerste FM Deb, zet 'em op!!

Liefs, Elvi

6. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Hai ladies! Ik heb echt het allermooiste verjaardagscadeau gekregen vanmorgen, weer voor een check naar het AMC, alles is weer nagekeken en ze is helemaal oke. Ik had best een beetje de zenuwen want je weet het immers maar nooit. Maar de witte stippen op hartkamer en darmen zijn weg, ze is goed op gewicht en lengte. Ze was heel erg aan het spartelen en de dokter was tevreden, wat wil ik dan nog meer?? Helemaal niets.

Vandaag gaan wel mijn nieuwe werktijden in, ik moet om 15.00 uur naar huis, om 14.00 uur komt de verjaardagstaart, en dan lekker naar huis. Ik merk echt dat ik me rustig moet houden, gisteren een klotedag met veel pijn, ja, moet je maar niet gaan winkelen/slenteren. Duidelijk signaal van mijn lijf gekregen....

Ben even helemaal gelukkig!
    Liefs,
    Aug

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augje, goed zo Meis!! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, he! Geniet er van! De volgende verjaardag ben je mama, hihi!

Liefs, Elvi

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve aug, gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook met je kleine meid die het zo geweldig goed doet!!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nog maar 70 dagen augje, dan heb je jullie meisje gewoon in je armen! Wauw wat vliegt de tijd he!

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gefeliciteerd met je jaardag aug.. Xx

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Aug...happy b-day...!!!! En wat een goed nieuws meis, kun je nu een beetje tot rust gaan komen.

Ik heb 9 mooie eiblaasjes van tussen de 15 en 17 mm. 6 recht en 3 links daar zitten ook nog 2 wat kleinere dus hoop dat ze een groei spurt gaan hebben.
    Vrijdagochtend weer terug....oooh het wordt nu wel spannen allemaal :D

Knuff

12. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    goed nieuws zeg! Die kleintjes komen er vast nog bij en als t niet zo is, nu al helemaal goed. Daar ga je, op naar roze!
    @aug
    gefeliciteerd meid. Fijn ook dat alles goed is met de baby.
    @elvi
    je gaat goed, yeah, bijna 12 wk
    @esther
    over een paar weekjes is t niet meer "zachte" schopjes, dan kunnen t porren worden, ha ha. Hier schuift er af en toe een voet van ca 6,5 cm langs aan de binnenkant of 'dikke' billen drukken naar boven. Erg bijzonder!
    @hier
    heerlijk zeg, verlof, even niet zo veel moeten. Tijd voor t opruimen en schoonmaken :)

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster, klinkt vet goed Meis!! Op naar heeeeeeeeeeeeele mooie emmy's!! Wat spannend Meis!! Daar ga je dan, he!

Citroentje, geniet er lekker van Meis!! Gaat 't verder allemaal goed met je?

Liefs, Elvi

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh gaat snel deb, das vrijdag denk de pregnyll en zondag punctie ;) @ citroen heerlijk en vreemd lijkt me het idee dat je 16 weken niet hoeft te werken! Geniet nog even ! @ All, net op hema koopavond weer teveel gekocht hihi

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    aug : gefelisiflapstaart met je verjaardag :p !!! sorry ben in een flauwe bui ! maar gefeliciteerd !

elvi: 12 weekjes wauw meissie wat gaat de tijd snel !

debby: top meid ! gauw op naar roze..

druuf: hoe lang moe je de pil nog meid? en ik kan me goed voorstellen dat je het wachten zat bent... ik blijf aan je denken en voor je duimen..
    wanneer moet je weer naar dd?

es: heb foto naar je prive hier gestuurd.. en je gaat ook hard meid !

citroen: wauw ik wou dat ik het even mocht lenen die schopjes en porren... ik mis het zo ! ik moet haar met iedereen delen...

tash: hoe is het met jou meissie? lekker aan het genieten?

hier: sorry als ik iemand ben vergeten... kimberley slaapt sinds 3 nachten naar de laatste avond voeding rond 23:30 24:00 ongv 6:30 uur door :D heerlijk dus ze zit nu nog maar op 6 voedingen.. joepie ik kom dus ook weer een beetje aan me rust. verder zit ik momenteel aan de antibiotica omdat ik een borstontsteking heb :( gelukkig was ik er aardig op tijd bij en is de pijn te beperken.. mara ik ben er goed ziek van geweest.. nou moet ik me rust houden en dat kan ik zo slecht;) zoals jullie weten hahaha :p

nou heel veel liefs van hier weer!

xx

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Thnx meiden....

Ik ben zelk ook erg opgelucht met deze aantallen :D
    Es...ik had het idd ook zo uitgerekend...hoop het ook echt dat het gaat gebeuren DEZE WEEK aaaaaah hahahahaha

Even nog een vraagje aan jullie ivf-geweldige-zwangere-dames :)
    hebben jullie je omgeving verteld wanneer de terug plaatsing zal zijn, en daarna de eventuele test datum? Bij mij weten best veel mensen er vanaf...maar wil het ook een beetje voor mezelf houden. Maar stel ik raak in verwachting dan denk ik niet dat ik het stil kan houden tot überhaupt de eerste echo evt. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Knuff

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    For, ja bijna, ja!! Gaat hard, he!! Vind het allemaal zo leuk, ben helemaal gelukkig! Oeef, borstontsteking, dat klinkt heel pijnlijk. Ik hoor dat steeds vaker van meiden in m'n omgeving. Moet een hel zijn, zeggen ze. Beterschap Meis!!

Hai Debster, wij hadden ook best wat mensen van het traject verteld op een gegeven moment. Persoonlijk vonden wij dat als je mensen meeneemt in het traject en mensen vragen er dan naar, we er wel eerlijk antwoord op moesten geven. Gewoon omdat we ze ook in het eerste gedeelte van het traject meenamen. En wij konden dan volgens ons gevoel moeilijk eerst ontkennen en daarna zeggen: Oh nee, toch. Maar dat is heel persoonlijk hoor Meis, dat kun je helemaal anders doen en zoals waar jij je goed bij voelt!! Je zou het wel allemaal een paar dagen of een week uit kunnen stellen. Dus zeggen dat je eind volg. week pas punctie hebt of zo en dan stel je ook de testdatum een extra week uit (dus 2 weken in totaal uitgesteld dan) en zit je zo alweer op 6 weken als je 't mensen zegt. Maar nogmaals, het is helemaal net wat je zelf prettig vindt!! Ik weet niet wanneer je dan je eerste echo hebt, wij hadden die pas na 7,5 week. Dat is misschien wat moeilijk geheim houden tot dan? In ieder geval hadden wij het in 't begin alleen onze beste vrienden en naaste familie laten weten (dat waren ook de enige die wisten dat we met dit traject bezig zijn geweest). Nu pas sinds een week of twee weten steeds meer mensen 't, bijna iedereen nu wel!

Liefs, Elvi

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ for, vervelend zeg een borstontsteking! Pfff zal flink pijn doen!

@ Deb, ik heb de terugplaatsdatum verteld maar niet de juiste ;) ik had er ff een week bijgedaan zodat als het mis zou gaan ik even een weekje had om het zelf te verwerken. En nu kon ik het dus al een week eerder vertellen ;)

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Deb, wij hebben wel de datum van de tp verteld, maar hielden een andere testdatum aan. Bij ons wisten maar een paar mensen van het hele traject. Dat waren de mensen die het ook mochten weten als het allemaal niet goed ging ed.. Maar om nog een soort van verrassingseffect te creëren hebben we de test datum vaak een dag of 3/4 naar vorm geschoven.. Hoop dat het er morgen mooi uitziet bij je!

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, ik had volgens mij op jouw aanraden eerder getest, dus idd verachtte niemand 't ook nog van mij! Ik vond het heeeeeeeel spannend toen, stond helemaal te shaken!!

Lieverds, hebben jullie de NUB-theory gedaan met de 12 wkn. echo?

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina