Heb geen 12 weken echo gehad.. Echt jammer! We waren 'te vroeg'.. Had de theorie er graag op los gelaten..
Tashie, ow da's jammer. Krijg je er nu dan geen meer tot aan de 20wkn. echo dan? Of ga je nog een pretecho tussendoor doen? Liefs, Elvi
elvi: gelukkig valt de pijn mee ... maar ben er wel goed ziek van. es: zie hier boven hihihi liefs heeft hier trouwens een schoenmaat 41?
Heey Es, oh echt, nu ben ik helemaal benieuwd!! Ik ga je echo nog eens even bekijken Meis! Ik vind 't allemaal zo spannend, leuk spannend wel hoor!! For, gelukkig valt 't mee!! Hopelijk wordt je gauw weer helemaal beter! Liefs, Elvi
Essie, ik zie dat je echo er niet tussen staat. Ik heb al een beetje op Google gekeken hoe je 't nou precies kunt zien, maar jeetje hey, soms is 't echt nauwelijks te zien, hoor!! Ga 't maar proberen morgen, wordt vast hilarisch! Liefs, Elvi
Hier dus met de 20 weken echo pas weer.. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar hebben het geld niet voor een pretecho (over).. 3D doen we ook niet. Stoppen dat geld liever in leuke spullen. Weet niet wat een normale echo zo'n beetje kost, maar gister voor 35 een wipper, twee kruiken met vier kruikzakken, een magnetron sterilisator en badjasje overgenomen.. Zijn we ook heel blij mee, hihi! Knuff
Dank je wel voor de reacties..... Ik ga idd ook een paar dagen naast zitten, ik heb wel heel veel hoop pfff wordt zwaar denk ik straks, eerst de bevruchtingen afwachten en daarna nog eens de wachtweken. Oooooooooow heb r zin in!!!!!!!! wish me luck zometeen Knuff
Heey Tashie, kan 't wel begrijpen hoor Meis, we hebben toch eigenlijk zo'n waslijst aan spullen tegenwoordig nodig, haha, hoe zouden ze dat vroegen hebben gedaan toen we nog in grotten woonden. Toen hadden we al dat spul nog niet en ging 't ook! Ik verbaas me er wel eens over hoor. Maar ach, ik vind 't ook wel heerlijk om me er lekker in mee te laten slepen, nu! Zet 'em op Debster!! Liefs, Elvi
@ Elvi, ik heb hem niet zelf bekeken hoor maar hem op het NUB forum geplaatst @ Tash, de echo's bij ons kosten 20 euro voor gewoon en geslachtsbepaling. 3D heb je verschillende soorten vanaf 55,-. @ Deb, succes zo meteen! Hopelijk vanaaf pregnyll en zondag punctie! Dan zou je zaterdag 16 juni al kunnen testen
Dat is niet duur nee! Nou ja... ben nu toch even te druk om over dit alles na te denken.. Deb, hoe is het gegaan???
Ja Debster ben ook wel zeeeeer benieuwd!! @ For: woensdag om 9u mag ik weer naar dusseldorf!! Please duim voor me dat die klote cyste verkleind is!!!!
Hey meiden, Nou er zaten er 8 van tussen de 19 en 21,5....maar ook nog 4 van rond de 15 dus we gaan nog even door ....maar slijm was ookal 8 gelukkig. Vanavond en morgen nog spuiten dan zondag de pregnyl....dinsdag om half 9 de punctie en vrijdag de terugplaatsing Omdat me mannetje er niet bij kan zijn heb ik zelf foto's van de eiblaasjes mee gekregen hahaha Knuff
Gaat er steeds beter uitzien Deb!! Heerlijk! En dan dinsdag de punctie! Yeah! En volgende week om deze tijd heb je gewoon een emmy in je buik!! Hoe waanzinnig is dat?!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Debster, daar ga je, Meis en wat een goede resultaten!! Zet 'em op Meis!! Nog heel eventjes, he! Druufie, ik denk aan je hoor Meis!! Weg met die klote cyste, hupsa!! @All: Echo was weer helemaal goed, maar wurmpje was zoooooooo druk dat er geen meting kon. Nu al een eigenwijsje!! Haha!! Liefs, Elvi
hoi dames ! sorry dat ik er nu pas weer een keer ben ! zo druk gehad met die borstontsteking en ziek zijn daarvan maar nu ben ik er weer deb: top hoor ! druuf: meisje ik duim altijd voor je ! CYSTE VERDWIJN ! es: nog een weekje en dan zit je met je dikke buik in Turkije mag ik mee??? tas: hoe is het meid? elvi: .hoe gaat het? heitje: waar ben je meid ? hoe gaat het met je meissie? citroen: hoe is het met jou ? uuuh heb k nou iedereen gehad? hier: kimberley slaapt weer lekker vannacht van 23:00 tot 6:00 heerlijk ! dus deze mama slaapt ook weer genoeg ik ga zo maar het hondje uit laten ... ik heb trouwens nog leuke zomer sandalen staan maat 41 ... voor een leuk prijsje... zal ook ffe foto toevoegen..
Heey Lieverds, Mooie sandalen For, pas ze helaas niet! Debby de Debster, hoe gaat 't vandaag met je Meis? Liefs aan iedereen, Elvi
elvi : POEP dat je ze niet past laat je voeten is groeien dan mocht je iemand ander kennen met wel die maat ze zijn nog splinternieuw ! 1 keer aangehad om te passen.. en ze mogen weg voor een 10tje uuh hoe gaat het met je?? JE BENT TROUWENS VANDAAG 12 WEKEN SUPER GO ELVIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!! xx