Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi....het gaat mwa mwa....heb toch wel last van me eierstokken, zh zei omdat ik tenger ben met 54 kilo. Ben benieuwd hoe dat morgen zal zijn, vanavond de Pregnyl. Ben veel moe en heb nog steeds iedere dag hoofdpijn door de Lucrin....maar die heb ik gister de laatste gezet dus zal wel gaan afnemen.
    MAAAAAAR DE ZENUWEN VOOR DINSDAG SLAAN TOE!!!!!! Ik vind het zoooo spannend allemaal......tips zijn meer dan welkom :D

Knuff

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik had ook last van mijn eierstokken vlak voor de punctie! Ze zijn opgezet van de vele follikels dus dat is niet raar! Je zult blij zijn als ze eruit zijn!

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Deb lieverd, die eierstok pijn is normaal.
    VoOr de punctie lekker relaxed proberen te zijn. Ik duim voor je.
    Enne Druuf schat echt ik voel dat t goed gaat komen met jou. Xx

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, Thanx For, ben ook zo blij, ik glunder helemaal joh!! Die 12-wkn. grens is toch een ding. Zit allemaal tussen m'n oren hoor, dat weet ik. Maar toch. We hebben afgelopen vrijdag nog een springlevens wurm gezien, maar vanochtend toch weer even geluisterd met de Angelsound op z'n 12de verjaardagsweekje in de buik, hihi (altijd een aanleiding om een taartje te eten natuurlijk, he)!! Hoe is 't met jouw mooie Meis For, heb je nog een leuke foto van d'r? Ze groeit vast heel hard denk ik, of niet? Wat bijzonder he, zo ben je ineens Mama!! Gaat 't nog allemaal goed? Vast wel!

Essie, jij gaat stiekem ook wel errug hard hoor Meis! Ga je in 't ziekenhuis bevallen? Ja geloof ik, toch? Mij lijkt zo'n onderwaterbevalling wel wat!!

Debby de Debster, Meis, eruit met die prachtige eitjes, dat ze maar een prachtemmy mogen vormen, hihi!! O ja een tip: als je dun en klein bent, zoals ik, is een halve dosis morfine echt meer dan genoeg Meis. Net lekker een beetje dizzy, maar wel nog bij genoeg, zeg maar. Verder: Ze moeten er gewoon uit! Veel dingen doen in de tussentijd, zodat je er weinig over na kunt denken, hihi!!

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Druufie, 't komt goed met jou Meis, dat moety gewoon wel!

Queentje, hoe is 't met jou Knappe Meis?

Liefs, Elvi

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi...normaal ben ik op maandag vrij, maar ga morgen toch een halve dag werken voor afleiding hihi en morgen avond is me schat alweer thuis die kan mij meestal goed positief en rustig houden. Ik geloof niet dat ik morfine krijg...heb het wel gevraagd en kreeg een woord....te moeilijk om te onthouden.

Ff een andere vraag wanneer wisten jullie of er bevruchtingen waren? Ik krijg het niet gevonden in mijn leesvoer. En krijg je altijd een emmy-foto of vroegen jullie daar speciaal om?

Knuff

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster, ik kreeg geen Emmy-foto. Es heeft er wel eentje gehad, weet niet of ze erom vroeg! Ik heb er niet om gevraagd iig en dus ook niet gekregen!

Volgens mij wist ik 2 of 3 dgn. later hoeveel bevr. er waren. Weet 't nu niet precies meer!!

Liefs, Elvi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik had dinsdags de punctie en donderdag kon ik bellen of er bevrichting was, vrijdags terugplaatsing en kreeg ik de totale bevruchtingen te horen! 1,5 week later kreeg ik een brief met hoeveel emmy's goed genoeg waren om in te vriezen. En de foto kreeg ik bij de terugplaatsing te zien op het scherm en mochten we er zelf een foto van maken!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @elvi, lekker he die 12 weken grens!! Hier gaat het super hard! En ja ik ga in het ziekenhuis bevallen! Onderwater leek mij ook altijd super maar er zijn bijna geen ziekenhuizen of verloskundigen die daaraan meewerken!

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, oh nee? He get, wat jammer zeg!! Dat leek me dan wel wat!! Ga ook eens even checken waar dat dan allemaal wel kan! Hey en mag jij dan bijv. sowieso een ruggenprik? Of alleen in uitzonderlijke gevallen, of zo? Ik geloof dat Nederland daar nogal mee achterloopt he en dat bij ons nog steeds niet elk ziekenhuis dat doet, toch??

Liefs, Elvi

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier mag je voor een ruggenprik kiezen inderdaad! Maar ik wil het graag zelf gaan proberen, alleen als ik het echt niet meer trek ga ik over op pijnstilling, maar ik weet dat ik erg ziek word van alle pijnstillers. We zullen zien!

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Elvi.. fijn meid! Maavr die onzekerheid blijft hoor ook al voel je de druif trappen.. en zelfs nu ben ik nog regelmatig onzeker! Ik zit nu op phone dus ik zal korgen een mooie foto maken :) en even spammen want ze groeit echt hard! Wordt er bijna bajg van...

Morgwn meer haat me telefoon kan noet typen met dat kreng! Tekoop!!!!!!

Liefs!

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Oke...ja ik ga het dan zeker vragen ALS er bevruchtingen zijn. Dat spookt nog heel erg door me hoofd.....Wat nou als er niks uit komt, dan beginnen we weer van voor af aan. Blegh wat spannend allemaal.

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Deb die onzekerheid zul je blijven houden! Ik dacht ook, wat nou als er geen bevruchtingen zijn... dan ben je meteen aan het eind van je behandelingen eigenlijk. Maar gelukkig komt dat volgens mijn ziekenhuis bijna nooit voor!

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Essie, soort allergische reacties dan of zo op die pijnstillers? Hmm ja, dan zou ik het ook zonder proberen, ja! Ik denk dat ik dat eerst ook wil en idd ook wel de optie wil hebben. Maar hoor dan vaak dat, als je 't eenmal wilt, het dan soms ook echt al te laat is en het niet meer mag of zo. Dat lijkt me dan ook weer naar. Nou ja, hoe dan ook. Er is er nog nooit eentje blijven zitten, dus 't zal wel loslopen, haha!!

Debster, don't worry Meis, 't komt goed, echt waar!! Lekker aan de verdovende middelen morgen en relaxed achterover geleund alles maar gewoon even over je heen laten komen, had ik ook van tevoren moeten bedenken. Ik vond 't wel pijnlijk, maar wel echt reuze meevallen met wat ik er in 't begin van dacht!

Liefs, Elvi

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    For, ja dat geloof ik best ja!! Ik ben heel zeker altijd te tijde van de echo, maar daarna begint 't geknaak al weer, haha!! Wil 'em 't liefste de hele dag zien op een schermpje naast m'n werk pc!

Maar ook de Angelound helpt al wel wat, hoor!! Heel fijn vind ik dat, om even 't hartje te horen en weer eventjes goed gerustgesteld te zijn! Is toch zo spannend!!

Liefs, Elvi

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Joehoeee Elvi 12 weken! *hangt de vlag uit*
    Blij met je Angelsound? :D

Debby veel succes morgen met de punctie!

Rest: Zwaai! ;)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Druuf ik duim voor een verkleinde cyste woensdag!

For sorryyyyy moet nog even wennen aan mn nieuwe ritme, kom bijna niet aan computeren toe! ;) Tik nu met 1 vinger want ben mn rechter biceps aan het trainen (lees: kind ligt languit te slapen op 1 arm,puf puf! :D:D

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, nee hoor geen allergische reactie. Morfine en Narcose wordt ik gewoon ziek van ;) En ja als je al veel ontsluiting hebt zullen ze je geen pijnstilling meer geven.

@ Heitje, tja je leven is ineens totaal anders met een kleintje he ;)

Liefs

20. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi: komt allemaal goed meid !

heitje: geeft niet hoor meid ! ik moest in het begin ook in het ritme komen! en nu afentoe nog :) maar dat komt vanzelf !

ffe baby spam morgen is ze al weer 7 weken :$

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina