Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heitje, haha!! Kijk uit hoor Meid, straks heb je ineens een heel gespierde arm en een minder gespierde. Ben je een soort Popeye the sailorman, haha!! Gaat alles goed met je Kleintje, Meis? P.S. ben heeeeeeeel blij met de Angelsound ja. Eerst dacht ik dat we 'em hoorden, maar dat was dus niet zo. Nu horen we 'em echt heel erg goed, zo tof!!

For, ik zeg: iedere week met zo'n prachtige Meid is er eentje die gevierd moet worden met een taartje, toch! Ze heeft zulk mooi haar al, heel gaaf hoor!!

Essie, spannend he Meis, straks lig jij ook zoals Heitje en For met je Kleintje mooi in je armen te weiegen. Kun je het je al een beetje voorstellen Lieverd?

Liefs, Elvi

2. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    P.S.je all: Ik ben alle topics kwijt, staan allemaal door elkaar heen bij mij. Bij jullie ook?

Liefs, Elvi

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wat een lekker ding..
    Mijn scheet is alweer een maand en 1 dag... pfffff gaat veel te snel hij lijkt niet meer op de baby die hij was.. zo gek.

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, ik kijk altijd gewoon bij mijn berichten en zo kom ik er... En nee kan het me totaal niet voorstellen nog ;)

5. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    succes met de punctie morgen! Ik duim voor veel mooie eitjes die allemaal bevrucht raken :)
    @elvi
    yeah de 12 weken gepasseerd!
    @hier
    vanmorgen weer controle echo etc, alles ok. Heerlijk hoor verlof hebben, die laatste loodjes worden/zijn best zwaar.

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ elvi: ja meis was ook alles eventjes kwijt hihi

@for: wat een poepie!!!!!

@ citroen: ohh meid geniet lekker van je verlof!!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank jullie wel meiden....me mannetje is ook net thuis en ik kreeg meteen te horen dat hij toch ook best zenuwachtig is MAAR hij is ook bij de terugplaatsing erbij :D jippie!!!!!

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Meiden, hebben jullie tijdens de zwangerschap wel eens gehad dat je de kleine tegen je achterzijde voelde schoppen?? Beetje richting stuitje?? Ben gewend haar voor te voelen maar nu lijk ik het op meerdere plekken te voelen ;)

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Debster, Wat helemaal fijn dat je mannetje er ook bij kan zijn Meis!! Helemaal leuk!!

Liefs, Elvi

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Deb, heeeeel veel succes morgen!! En For, wat heb je toch een mooi grietje zeg!! Echt waar, zo mooi...

11. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Deb: super veel succes vandaag, ik denk aan je!
    @Druuf: ik hoop zo op goed nieuws morgen!
    @Es: nee, ik herken het gevoel niet maar ja, ik mag van dochterlief ook niet op mijn linker zij liggen, gaat mevrouw protesteren...

@personal: vanavond voor de laatste keer naar De Blauwe Jurk!! Zo klaar mee maar goed, ik ben er aan begonnen dus moet ik het afmaken ook. Het kan best zijn dat de eerste van de groep al bevallen is. Gisteren voor het eerst enigszins relaxed eerder weg kunnen gaan. Gisteren samen met mijn coördinator (wereldwijf) en baas (superkerel) goed gesprek gehad en aangegeven wat we missen in onze manager. De kans is groot dat ik helemaal geen duopartner krijg na terugkomst. Ik moet het loslaten en dat lukt steeds beter. Degene die zich druk moeten maken doen het niet, was ik maar niet zo betrokken bij deze hut en kon het me maar niet zo veel schelen... dat maakte ik mezelf het een stuk makkelijker.

Nog 16 dagen werken en dan zwaai ik af. Ik hoop zo dat alles op zijn pootjes terecht komt maar heb er een hard hoofd in. Hierbij gooi ik officieel het rotgevoel hierover en verantwoording over de schutting bij degene die er verantwoordelijk voor is en er ook voor betaald krijgt. En ga ik een bakkie halen..

Kus,
    Aug

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Augje!! En gooi het van je af!! Jij hebt nu belangrijker dingen aan je hoofd!

Liefs, Elvi

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druufie, hoe is 't nu met jou? En met de zenuwen Meis? Jij bent echt de volgende hoor, samen met Deb!! Dat MOET gewoon!!

Liefs, Elvi

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

En dan nu het nieuws.......10 EICELLEN!!!! Helemaal happy.
    Nu even afwachten natuurlijk welke kwaliteit en of er bevruchtingen zullen komen. Maar het is een mooi resultaat volgen het zh. Ik kreeg eerst een morfine spuit, die is gemeen joh! Het was wel echt pijnlijk, er zaten er een paar aan de rand waar ze dus moeilijk bij kwam. En eentje wou gewoon niet, en maar vroeten en opnieuw aanprikken, nieuwe naald.....nou na 7x proberen zat ze erin. Ze vond hem echt te mooi om te laten zitten. Op het moment zelf valt het wel wat tegen, maar nu....heb ik eigenlijk zoiets van..heb ik daar nou zo tegenop gezien. Nu maar lekker plat op de bank, want heb er best wat buikpijn van. Heb alleen niks gemerkt van de morfine...:D

Tot straks weer....

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Thnx lieverds voor de reactie's op mijn draakje :)

Aug: gooi het mar lekker van je af!

Deb: top hoor nou op naar mooie emmy's!!

Druuf: hoe is het met de spanning?

Hier : kleine draak kan van de buik naar de rug draaien 3 maand te vroeg!!! Maar ben kei trots op dr!! Vandaag met een vroendin lekker naar de markt geweest :)

Veel liefs!

Tash : hoe gaat ie...

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Debster!! Wanneer wordt je gebeld Meis?? Spannend nu, he! Zet 'em op!! Wanneer = T.P.?

For, lekker genieten van je verlof! Klinkt goed Meis!! Wauw, ze gaat dus hard vooruit, je Kleine Meis, leuk hoor!

Liefs, Elvi

17. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    woaaawww meid, klasse score! Gaat zeker goed komen. Hoeveel worden er teruggeplaatst?

@druufke
    succes morgen, ik duim voor je. Cyste ga weg en blijf weg! Hopelijk mag je van start!

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah goed he....:)

Elvi....wij worden alleen gebeld als er geen bevruchtingen zijn. De rest hoor ik vrijdag om half 12 want dan staat de TP. Ben al veel water aan het drinken, en granaatappelsap (moet goed zijn voor de innesteling) weet niet of jet helpt maar tis wel lekker.....

Citroen....bij goede kwaliteit gaat er eentje terug en bij slechtere kwaliteit 2. Dit hebben we besproken met de arts. Kreeg toen alleen de opmerking van....jah ik weet niet of jou lichaam een tweeling aan zou kunnen. Ik heel nuchter....da merken we dan wel :p kans is toch klein.

Druuf....spring je mee op de trein...? Succes meid..!!!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow en ik begin vanavond natuurlijk met de utro....moet ik nog ergens rekening mee houden buiten de inleg kruisjes? Moet er 2x 2 per dag.

20. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    spannend zeg, dus 2 zou ook nog kunnen. We gaan maar voor 1 toppertje duimen dan.
    Utro... yep, inleg nodig, 2x2, valt nog mee, ik moest t 3x2, zelfs tot aan 12 weken, was er toen wel klaar mee. Anderzijds als je t tot 12 weken MAG gebruiken is t een goed teken, dan ben je zwanger ha ha. Meid, op zich geen bijzonderheden, laat je niet misleiden door de kwaaltjes, die kun je er wel van krijgen, niet dat t pijn doet of lastig is, maar t is misleidend als je in de wachtweken zit. Daar ga je............ op naar ROZE!

Deel Deze Pagina