Rust maar lekker uit Tash!! Hier laatste pil gehad......dus nu wachten op ongi! Dan op de 3e dag weer echo en dan hopelijk eindelijk van start!!!!
Druuf ik hoop dat je snel ongi wordt meid!! Want dan ben je ook gauw in verwachting! Debby: wanneer mag je ook alweer testen? Tash: schat rust uit en denk aan jezelf lieverd... Hier: met k gaat alles goed ik zal morgen weer is spammen! Liefs!!
For...."officieel" de 22ste en de 25ste bloedtest. Maaaar ik denk dat niet vol te houden. Ik ga zeker wel proberen het zo lang mogelijk uit te stellen...ben super bang voor een negatieve test, of zo'n ellendig tuurstreepje wat nog niks zegt. Fingers crossed x
Debby: oke nou ik hoop meid dat hij de 22ste van ons scherm afknalt! Maar dat komt vast goed we wachten met je mee Liefs Druuf heb je opoe al?
Hoi meiden! Ik heb ook niet megaveel te melden, mag maar tot 15.00 uur werken maar wat ben ik blij als het 15.00 uur is. Had het nooit verwacht van mezelf maar ik tel de dagen af. Ik ben er zo klaar mee. Hopelijk vandaag eindelijk de kogel door de kerk. Wie gaat mij vervangen en voor hoeveel dagen zit er iemand op mijn plek. Ik weet het nog steeds niet en het maakt me onrustig. Maar goed, het gaat me steeds beter af om het los te laten, wat kan ik eraan doen? Helemaal niets, ja, mijn bezorgheid uiten. 25 juni is mijn laatste werkdag, heerlijk!! liefs, aug
Druufie, spannend Meis!! Laat ze maar snel komen dan nu ook, he!! Debster, hou je 't nog een beetje vol daar in die ellendige wachtweken, Meis? Tashie, ik hoop dat je gauw weer wat fijne energie krijgt Meis!! For, jaa, laat maar weer nieuwe foto's zien van je mooie Meis!! Augje, bijjjjjjjna klaar Meis!! Tot wanneer ga je dan eigenlijk met verlof? Of gewoon de 16 weken (of misschien lekker vakantie eraan geplakt of zo)? Liefs, Elvi
@Elvi: hé babe, ik moet begin november weer werken. Ik heb mijn vakantie er achter aan geplakt. Ik was al van plan zes weken van te voren te stoppen maar moet dat nu ook vanwege mijn lichaam wat gewoon aangeeft dat een en ander te zwaar is. Het is niet anders. Wat best kak is dat de meeting waarin besloten zou worden over mijn plek verplaatst is naar volgende week vrijdag. Dus, nu wordt het helemaal last minute werk. Het is niet anders. Van je af..... Ik denk dat ik straks even naar de prenatal rijd en die blije doos op ga halen. Kreeg ook een melding dat ik een cadeautje bij de Kruidvat op kan halen. Ben net zo'n ekster..... Volgende week met mijn zus op stap, voedingsbh's een aanverwante ellende kopen, een tas voor mijn kleine meissie en eentje voor mamma met wat redbull en snickers voor pappa erin.... altijd handig.... Liefs, Aug
Ooh ik hoop ook dat ie gaat knallen for. Elvi ....ik ben echt stik zenuwachtig....ik heb nog steeds het zeur gevoel in me eierstokken en baarmoeder, en ook van die warmte vlagen, dus ik tempen...eerst 37.2 en een uur of 3 later 37.9 dus heb even gebeld en moet nu idd 2 liter water extra drinken(maar dat deed ik al) me iedere dag wegen en het rustiger aan doen. Over een week weet ik het gewoon al Aaaaaah.
Deb: ik hoop het ook!! Druuf: spreekt heel streng tegen opoe: ga je nog op visite komen of hoe zit dat! ! Dus aan de wandel met je rollator en op visite gaan bij ons druufje!! Hup hup!! Liefs
Debster, superspannend!! Ja, supergoed dat je al goed ana 't drinken was, Meis!! He, wat een spannende tijden dan nu, he! Augje, wel lekker hoor, dan heb je tenminste wel lekker wat tijd met je Kleintje he! maar wel rot dat je lijfje niet mee wil werken!! Doet 't erg zeer? Ik hoop dat dat dan snel over is na de bevalling of is dat niet zo? Ik hoop 't zo voor je Meis!! Druufie, wel potverdikke, nog steeds geen ongi!! Kom op Meis, pers 't eruit! Liefs, Elvi
druuf: verdorie ! nog steeds geen ongi ! het moet toch is rap gaan komen... ! ffe spammen ze lag zo lief bij papa
@ For : wat een poppetje!!! Heerlijk!! Kan niet wachten om haar te ontmoeten!! @ Citroen: ja inderdaad! gezellie bij het voetballen aan de zuip.....hebben we misschien wel nodig om het verdriet te verdrinken hahaha! Durf eigenlijk niet te drinken voor mijn eitjes in wording hahaha! Erg ben ik he.......ben zowiezo niet zo'n zuiperd.......(vroeger wel hahaha) Fijne voetbalavond allemaal dames!!!!
lief druufje ! ze wil jou ook dolgraag ontmoeten en zet het gewoon lekker op een zuipen meid ! nu kan het nog x