Elvi......het word zeker spannend nu zeg pfff. Nog ong. 4/5 dagen en dan weet ik het gewoon. Ene deel zegt dat het wel raak kan zijn maar herkennen jullie dat stemmetje van : het toch wel weer niet?
Dsbby: ja hoor dat stemmetje kennen we allemaal denk ik ... het blijft afwachten... spannend meid ik blijf voor je duimen... draai draai draai is wel lastig typen met draaiende duimen hihihi Druuf: al ongi? Liefs!
Hi (zwangere) meiden! Kan ik de beeb nu al voelen? Heb al twee dagen dat gevoel, maar weet natuurlijk niet hoe het moet voelen en het is dan erg vroeg... Liefs en dikke knuffel voor iedereen!
Tashie, ja hoor, een vriendinnetje van mij had dat ook met krap 15 weekjes! Leuk Meis, spannend!! Liefs, Elvi
@Elf: dank voor je lieve berichtje, ja het doet erg zeer, het voelt alsof iemand 100 keer in mijn kruis heeft getrapt, het voelt helemaal beurs. Ik loop er ook raar van, beetje wijdbeens, een wanggelende eend is er niets bij. Van werk naar station is ongeveer 5 minuten lopen, ik doe er 15 minuten over. Effe doorlopen is er niet meer bij. Het is gewoon een kwestie van volhouden, met vandaag erbij nog 8 dagen werken. Het is niet anders. Effe een tip: neem je zo'n voordeelkaart bij de Kruidvat, kun je voor ongeveer 8 euro aan gratis babyspullen ophalen! De ekster in mijn komt naar boven! Liefs, Aug
Even snel vanuit t werk! Jaaaaa ik ben ongi!! Mag vanmiddag al voor de echo komen!!! Ben zooooo blij!!!
@druufke woaw, meid, goed nieuws. Nu gaat t eindelijk beginnen! Succes @tash yep, zou kunnen, ik voelde t ook al vrij vroeg. Zoals For zegt, een veertje dat kriebelt, of ik vergeleek t met eenmini luchtbelletje in je buik, of een klein vlindertje dat fladdert. Als je t vaker voelt, zul je t herkennen en weet je dat t de baby is @debby meid, wat spannend voor je deze dagen, ik herinner ze me ook nog maar al te goed. Toen t moment eenmaal daar was om te testen, durfde ik niet.... Wanneer ga je testen? @aug bah, wat vervelend voor je. Nog even volhouden meid en als t niet meer lukt om te werken, ga je nog minder doen en als t helemaal niet meer wil, stop je er mee. Jouw lichaam en jouw baby staan op nr. 1 en de rest is even bijzaak. Denk goed aan jezelf! Je moet nog een paar weken...en dan komen (pas) de echte laatste loodjes. Kop op, kun jij. Ja, die voordeelkaart, heb ik ook, heb ook her en der verzameld en heel veel spullen gekregen via dit soort aanbiedingen. Leuk! en goedkoop zo.
Jahoor dat kan! Ik voelde het al rond de 13 weken zelfs! Voelde als bubbeltjes/veertje onderin mn buik <3
druuf: je gaat knallen meid en ik ga je gewoon zwanger ontmoeten geweldig !!!! ben zo blij voor je maar dat weet je al hier: kimberley heeft zo juist haar eerste prikjes gehad ! zo zielig ze moest even heel hard huilen ! en toen viel ze als een blok in slaap en mama moest bijna met haar mee huilen liefs
Jeej Druuf!! En hoe is de echo gegaan! Ziet het er goed uit?? Hier voel ik nog steeds hetzelfde, idd soort van luchtbellen (tegen lief zei ik dat het lijkt of ik zo'n bubbelding uit het aquarium in mijn buik heb)! Aug, wat vervelend nog steeds! Helpt er tot nu tof helemaal niets? En blijft dat zo of wordt het beter als ze straks vast in je bekken zit?? For, hoop dat je kleine meid niet te veel last krijgt van de eerste prikjes.. Dikke knuff voor iedereen!
tash: fijn meid dat je het herkent als je kleine uk tashie kimberley heeft gelukkig nergens last van gelukkig maar heb wel voor de zekerheid zetpillen in huis... straks nog ffe lekker met haar douchen en dan weer voeden en dan kijken of ze weer 8 uurtjes maakt vannacht ze doet het toppie liefs
@all: vanmorgen weer voor een check geweest en alles is goed, ze lag met haar koppie naar beneden maar dat kan nog veranderen. Op het werk nu eindelijk te horen gekregen hoe mijn werk wordt opgevangen. Ben er blij mee maar hoop niet dat nu mijn probleem is opgelost er ergens anders een probleem is gecreëerd, dat gevoel bekruipt mij een beetje, maar het druist volledig tegen mijn gevoel in maar het kan me niet meer schelen. Ik doe nu elke dag mijn beste best en ga om drie uur naar huis. Doordat ik afstand neem zie ik ook nu dingen misgaan maar tot nu houd ik het vol om me er niet meer tegenaan te bemoeien. Doordat ik nu rust als ik thuis ben en nog steeds fysio heb gaat het beter en is de pijn te doen. Oh ja, nieuws van mijn blauwejurksekte: de eerste is bevallen, het ging zo snel dat er amper gepuft is, het kereltje zat klem met zijn schoudertje, dus er is enigszins geweld gebruikt om hem te halen. Met andere woorden, ze had weinig tot niets aan de tips van mijn sekteleider. @druufie: zo blij voor jou dat je mag beginnen met prikken, ik broed met je mee op je eitjes!!
Nou dames.....ben terug uit dusseldorf. Mijn cyste zat er nog.....was niet groter geworden. Maar aan de andere kant zat nu ook een cyste.....wel een heel stuk kleiner dan die andere.....Ook waren er rondom de cystes wel duidelijk wat follikels te zien! Ondanks deze cystes mag ik toch gaan starten met de IVF want de gyn ging ervan uit dat het allemaal wel goed zat! Pffff ik zou blij moeten zijn.....maar zo voelt t niet......weet niet waarom....door de cystes?....door de spanningen?.....door t onbekende wat me te wachten staat?....door de te vele teleurstellingen die ik al gehad heb?....door de hormonen?...... Maar we gaan er maar van uit dat gyn weet wat ie doet...... Zaterdag weer eerste spuit zetten en dan volgende week vrijdag terug voor de eerste FM. Veel liefss
Komt goed lieve Druuf! Dat je je nu nog niet opgelucht voelt zal idd wel spanning en hormonen zijn... Maar het gaat beginnen en voor je het weet heb je de punctie.. Denk de komende tijd maar goed aan jezelf! Neem de rust die je nodig hebt en om alles een beetje te bevatten.. Dikke knuff
Druuf het word je ook niet makkelijk gemaakt he meis, logisch dat je je nu zo voeld. Maar meis het gaat nu echt beginnen joh!!!!! Mijn priktijd is ook echt omgevlogen, zoals Tash al zegt voor je het weet lig je er voor de punctie. Luister goed naar je lichaam meis. Komt goed..... Knuff
Meiden ik voel me eigen een beetje een zeur, want ik heb weer een vraag. Ik heb sinds gisteren een knobbeltje zo groot als een erwt onder me tepel hof. Heb me bericht aangepast het is/was een flinke puist. Na het googlen las ik dat en dacht knijpen kan geen kwaad. Nouw....blegh, maar de knobbel zit er nog.
Getsie Deb, wat een ranzig verhaal . Ik zou sowieso nooit durven knijpen in m'n tepel....., deed dat niet vet zeer? Druufie, Meis, daar ga je dan toch he! Ja, nu houdt je gevoel je misschien ook nog een beetje tegen. Je bent altijd alsnog bang voor teleurstellingen e.d. Je leeft maaaaaaaaaaaaaaandenlang naar zo'n datum toe, maar is die datum er eenmaal, dan is 't ineens heel echt!! Sapnnend! Kan me je gevoel wel voorstellen hoor Meis! Zet 'em op Druufie Meis! Aufje, idd, vind ik ook hoor. Niet volhouden omdat 't moet he Meis, alleen als het echt kan! Het is jouw lijf! Doe lekker ook even rustig aan Meis! Laat je goed in de watten leggen . Dikke knuf, Elvi