Ach Deb!! Hoop dat het nog te vroeg was lieverd! Maar zo'n test is gewoon K om te zien!! Dikke knuff meid
deb : ik zou nu wachten tt woensdag.... en even het zh bellen meid ! elvi: hoe is het? citroen: trek je het nog een beetje begin je het spannend te vinden nu?? waar wil je bevallen? ga je bv of fv geven?? goh wat een berg vragen in 1x hahaha druuf: hoe is het met onze lieve junk ?? wanneer mag je ook al weer naar dd? spannend meid ik blijf voor je duimen... es: hoe is het bij jou? uuuh stom stom stom je bent op vakantie !!! sorry !!! tash: geen bloed is goed heb het ook wel een paar keer gehad maar dat was dan om dat man lief ietsie te enthousiast was geweest en ik heb toch echt inmiddels een mooi meisje elvi: poepje hoe gaat het? nou ffe spammen k kon vanaf geboorte al moeilijk poepen... en elke keer hulp nodig tot dat mijn moeder zei van probeer is roosvicee laxoo en zowaar k heeft kunnen poepen zonder hulp zooo blij oke en nu de spam
Hier alles goed hoor Meis!! Ja fijn he, die Roosvicee Laxo, ik gebruik 'em ook regelmatig, hoor! A.s. vr. een pretecho'tje ingepland!! had geen zin meer om nog zo lang te wachten, hihi! Liefs, Elvi
lief dat je er naar vraagt.... T gaat redelijk, de laatste loodjes zijn zwaar, dat klopt inderdaad. Mijn handen doen steeds meer pijn, vooral s nachts, heb hiervoor spalkjes, dat verlicht de pijn een beetje. Verder last van zuurbrand. Daarnaast voel ik me prima, ben goed gegroeid, geloof nu ca 18 kilo, denk dat ik de 20 wel haal Verder gaat t goed , de baby doet t goed en dat is t belangrijkste. EN ik ben nu ontzettend nieuwsgierig wat er in mijn buik groeit, een jongen of een meisje, nog een paar weekjes, of misschien dagen en we weten het. Zo spannend! Hoe voel jij je? Jij gaat ook hard zeg!
@for wat het je een fantastisch mooi meisje! yep, vind t zeker spannend nu. Ik ga in t zh bevallen, moet. Vind dit ook prettig, moet ik zeggen. @debby ik wist ook bij de TP hoeveel bevruchtingen er goed genoeg waren om in te vriezen, zou ook even het zh bellen. Ik moest 16 dagen na de punctie testen en als t negatief was stoppen met de utro zodat de ongi door kon breken. Ik testte op dag 15 na punctie positief en moest toen door met de utro tot 12 weken. Mocht je twijfelen, gewoon t zh bellen! Krijg je nog een bloedtest eigenlijk?
Citroentje, jeetje, dat je dat zo lang voor jezelf ook geheim kunt houden; respect hoor, haha!! Ik word er nu al vervelend van, dat ik 't niet weet, hihi!! Heb je nu heel veel witte spulletjes dan? En wat denk je zelf eigenlijk ook alweer dat 't wordt? namen zijn jullie wel al 100 % uit, toch? Ik voel me echt helemaal super! Mijn buik groeit echt ook heel hard (nu al dus)!! Ze noemen me al voor de grap 'dikkie' op m'n werk, haha!! Verder wel erg veel last van hoofdpijn, maar ach ja, we weten waar we 't voor doen, he! For, jouw Meisje is zoooo knap!! is ze al uitgehuwelijkt? Anders moeten we d'r gauw even aan mijn jongetje koppelen hoor, haha ! Tenminste, ik ben ervan overtuigd dat we een jongetje gaan krijgen, hihi! Liefs, Elvi
Hier gaat alles goed met de tijdelijke junk....alleen mijn menstruatie doet vreemd....donderdag en vrijdag hevig ongi geweest...zaterdag en zondag zo goed als niks....en nu begin ik weer opnieuw! Volgens mij is mijn hele lichaam helemaal in de war! Zal het vrijdag even melden in dusselsdorf! Vrijdag mijn eerste fm....spannend!!
Jah mijn arts zei dat ik 2 weken na de tp een brief zou krijgen over de emmy's. Dat is dus aanstaande vrijdag als het goed is. Ik vond het wel moeilijk om er nog niets over te zeggen tegen mijn naaste omgeving. Als ie woensdag nega is dan pas laat ik het hun weten. Ik denk dat ik dan woensdag ook het ziekenhuis bel idd. Ik heb nog utro tot morgen avond. Truste.........
Thnx voor de complimenten op mijn prinsesje Elvi: als het een jochie wordt dan is ze van hem dus bij deze ze is uitgehuwelijkt voor de tweede keer ook al aan nick hahahaa dus ze krijgt het nog druk met zoveel grut hahaha Druuf: dat is raar! Zou het idd zeggen oooeeee spannend even tegen je eieren : groei groei groei! !! Maak perfecte beebjes voor ons druufje en waag het niet om niet in te nestelen want dan krijgen jullie met mij te maken duidelijk Zo dat moet werken mama is heelbstreng hoe gaat het verder met je schatjes... Deb: blijft spannend mijn duimen draaien nog steeds voor je Zo volgens mij iedereen gehad zo niet dan vergeef me want ik zit op me telefoon! Veel liefs lieverds!
Debbie hoe os t met je meis? For..wat een scheetje!!! Hoe is t met de rest van de zwangeren onder ons?
hai dames heerlijk weertje he vandaag wat een genot is dat zeg maar hebben de meeste van jullie hier al een keertje hun buikje neergezet heb vandaag maar weer eens een fototje gemaakt met 14.4 weken. @ deb en druuf ik duim voor jullie hoor heel veel en snel.
Mooi buikje Benji!! Lijkt op die van mij nu, alleen heb ik er maar eentje groeien, hihi! Maar nog steeds hetzelfde gewicht, dus dat valt weer mee.. Lieve Deb, hoop dat het een goed teken is meis!! En Druuf, hoop voor jou dat het voor je gevoel allemaal een beetje te doen is! En dan vrijdag mooie follikels kijken en geen cystes die het uitzicht verstoren... Hier nog steeds erg moe en 's avonds en 's nachts weer ouderwets beroerd..Nu aan de tweede antibioticakuur helaas. Maar merk nog niet dat het beter wordt.. Hebben jullie ook problemen met plassen?? Ook als ik heel nodig moet, komt er met moeite een klein beetje..
Grr kreeg weer geen meldingen. Ffe snel dan.. Wat vreemd Deb.. Ik duim gewoon door hoor meis.. Enne dames..we hoeven er geen ruzie om te maken maar Kinberly trouwt met Nick xx
Helaas weer een witte test.....en nog geen ongi, maar dat zal door de utro komen. Doet best zeer dit.......pfff
Pffff balen Debbie!! Had zoooooo gehoopt voor je dat het zou lukken!!!! Ga je nu het ziekehuis bellen? Ik denk dat je nu dan met de utro kunt stoppen of niet?
@debby shit zeg! Dat is echt een domper, rot voor je. Denk ook dat je moet stoppen met de utro, bel anders t t zh even. Kun je gelijk vragen hoeveel emmy s er ingevroren zijn misschien kleine troost als je dat weet. Kop op en niet opgeven.