Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    De utro was zoiezo tot gisteravond. Dus nu is het op. Ik ga zeker het zh bellen, blegh geen zin in maar ik wil het wel weten nu idd.

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Deb: balen meid! Maar kop op er zijn er vast wat ingevroren die gewoon weer in je buikje geplaatst worden! Ik hoop alsnog dat je gewoon laat posi test... is je zo gegund!

Queen: nou dat is dan duidslijk hahaha :) hoe is het met nickje?

Druuf: spannend nog een paar daagjes en dan kun je eitjes kijken :)

Hier: kimberley doet het weer super vannacht 2x de tut er in gedaan en dat vond ze goed .. normaal zou ik direct voeden maar ga nu eerst tut proberen... en zo straks ben ik 10 min bezig geweest met ons slaap kopje wakker maken :) ze kan zo lekker slapen..
    maar ik mag van cb er geen 5 uur tusseen laten overdag want dan zou ze nog maar op 4 voedingen zitten.. en dat is te weinig want dan zou ze toe zijn aan bijvoeding..

Nou weer lang zat hahaha

Liefs

3. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @ all girls: lees je even drie dagen niet loop je weer een paar pagina's achter! Debby, wat een onzekerheid zeg, dat is toch helemaal ruck! Maar onthou: geen bloed is goed, hoop houden totdat... Druufie, ik broed nog steeds met je mee hoor, hoop op een goede score vrijdag...

@ personal: maandag is de laatste werkdag. Het voelt heerlijk maar ook raar. Ik doe alleen zolang dit "kunstje" straks mag ik legal thuis zitten terwijl ik niet ziek ben. Ik weet dat het niet mijn probleem is maar maar me zorgen om het team met geweldige meiden wat ik achterlaat. Het is zo druk hier, ik zie zoveel dingen waar mijn handen van gaan jeuken om ze op te pakken maar ik trek het gewoon niet meer. Ik kan niet hetzelfde werk verrichten in minder uren natuurlijk. Het is gewoon lastig, wou dat het me allemaal niet zoveel kon schelen dat maakte ik het mezelf een stuk makkelijker.

Mijn dochter is ook al bezet, twee stellen van ons krijgen allebei een jongen en de onderlinge weddenschappen zijn al gemaakt. Augman houdt zijn dochter tot zijn 23ste thuis zegt ie.... ik houd mijn hart vast!

Liefs,
    Aug

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, Moooooooooooooooi buikje Meis!! haha, mijne is er ook al hoor, wel ietsje kleiner!! Zal deze week echt weer eens wat updates met m'n foto'tjes plaatsen, wel weer nodig, he!

Heeeeeej Debster, oh neeeeee toch he!! He gat wat klote nou toch zeg!! Dat hadden we dus niet afgesproken, he! Maar idd, er zijn er vast nog een heel aantal ingevroren, je had er zoveel met goed resultaat, dus dat moet gewoon wel hoor Meis!

Heey, Kimberley krijgt het nog druk, haha, ze is ook al gekoppeld aan onze vent (we weten nog niet eens 100 % zeker of we een vent krijgen, maar we denken 't, haha!!).

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augje, haha op haar 23ste, hihi!! En dan is 't nog steeds vast heel moeilijk, hoor!! Maar het schijnt voor moeders met hun zonen ook heel moeilijk te zijn om hun toekomstige schoondochter te ontmoeten. dara zijn toch ook al die tv programma's op gebaseerd en zo. TE erg echt! Haha!!

Maar ik zal ook vast zo'n moeder worden hoor, weet 't nu al. Hopen maar op fijne schoonkindertjes. Eerst maar eens even onze eigen kindjes, hihi!!

Liefs, Elvi

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou ik heb het zh gebeld...over de emmys kon ze niks zeggen want dat gaat via het lab. Pas als de brief weg gaat krijgen hun ook de info
    Verder vond ze het te vroeg om te testen.....ze adviseerde om vrijdag nog een keer te testen zeker omdat ik nog steeds niet ongesteld ben

Dus weeeeeer wachten.....

7. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    beetje vaag van t zh, vind ik. De utro kan je ongi ook tegenhouden, dus dat je ongi niet komt kan ook daardoor komen. Hoop natuurlijk voor je dat je test alsnog positief wordt... Vind t ook raar dat je nu al met de utro moet stoppen terwijl je niet eens weet of je wel of niet zwanger bent, normaliter moet je daar mee doorgaan. EN, als ze in het zh nog twijfelen waarom gooien ze er geen bloedtest tegenaan, dan weet je het zeker en kun je doorgaan of stoppen met de utro. Ik vind dit raar. Zou nog eens het zh bellen of ze geen bloedtest kunnen doen! Vandaag nog ;)

8. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aug
    heerlijk meid, bijna verlof! Geloof me, t went zo en je hebt t ook echt nodig. De eerste week zul je je afvragen of alles goed gaat, daar op t werk en de 2e week heb je al helemaal geen zin meer er over na te denken, ha ha. Komt goed! Geniet straks maar lekker van de rust.

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook voor de bloedtest gaan Debster, pas dan heb je echt de 100 % duidelijkheid, toch?

Liefs, Elvi

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroentje, voel je het zo langzamerhand af en toe al eens rommelen daar binnen bij jou?

Liefs, Elvi

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    deb: ik zou voor een bltest gaan meid.. ! dan weet je het zeker en wat een raar antw van het zh zeg !

elvi: kimberley krijgt het echt nog druk ja hahaha :) of was jij dat niet die dat zei? :p

citroen: rommel de rommel ben zo nieuwsgierig naar je meisje! enne ging jij nou wel gewoon bevallen? weet het ffe niet meer...

hier: kimberley doet het goed ligt tegenwoordig smiddags even op bed :) zodat ze daar alvast aan went :) en het is een lekker tevreden meisje ...

veel liefs !

aug: sorry was je bijna vergeten.. maar bijna lekker met verlof meid ! heerlijk ! ik heb mijn verlof er bijna op zitten :( maar lekker de boel de boel laten meid.. je ziet het wel weer als je terug komt :)

nou nu heel veel liefs !

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey For, ha, dat was ik ja, hihi!! De mannen vechten nu al om d'r (als we idd een jongetje krijgen dus, he)!!

Liefs, Elvi

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi: hahaha ja vind het geweldig :) wil je weten wat het wordt en mogen wij het dan ook weten?

x

14. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Elvi: ja, mamma houdt ook haar hart vast hoor. Laat ik het netjes zeggen, pappa was er op tijd bij dus als mini aug op haar vader lijkt.... dan kan ik mijn lol op.

Inderdaad, ik hoor dat er meer mensen zeggen, de eerste week maak je je nog druk, de tweede week minder en de derde week helemaal niet meer. Dat hoop ik ook zo.

Ik vroeg me trouwens af, nu bij sommige de kleine op komst is / er al is en je minder gaat werken en dus minder gaat verdienen, houden jullie je daar bewust rekening mee en hoe pakken jullie dat aan? Ik doe dat natuurlijk zelf ook maar misschien kunnen we op dit vlak bijvoorbeeld leren van elkaar?? Als iemand tegen een site aanloopt waar je bijvoorbeeld korting krijgt op luiers of iets dergelijks, kunnen we dat niet met elkaar delen? We hebben nou zo'n leuk groepje, kids of nog niet, misschien is het een idee om ons onderwerp naar iets anders te veranderen? We leven nu zo met elkaar mee en dat al een tijdje...

Het is maar een idee, ik weet niet goed hoe we dit goed moeten aanpakken maar met zijn allen weten we veel meer dan alleen op allerlei gebieden... ben benieuwd wat jullie ervan denken??

Kus,
    Aug

Liefs,
    Aug

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    aug: das een heel goed idee!

we zouden een club kunnen starten maar ik zou zo geen naam weten ja misschien '' de mama's ''

liefs !

sorry voor zo kort maar ben eten aan het koken

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    de mama's........mag ik dan ook mee doen? ben geen mama..... :p

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @de zwangere dames.. Nog ffe geduld en dan genieten met een kleine spruit.. Jippie
    @debbie wat moeilijk voor je meid.. Onzekerheid is ook niks. Ik duim gewoon voor je door.
    @druuf.. De tweeling is onderweg.. Heb ze vandaag besteld. De ooievaar komt ze over 9 en halve maand afleveren.
    @kimberly.. "schatje vast een kusje van mij" x Nick
    @all. Vandaag naar de gyn geweest. Vandaag gelijk een afspraak met de dermatoloog gemaakt voor m'n allergieën.
    Verder heb ik gelijk een injectie gekregen zodat ik in de overgang ben voor 3 maanden( Lucrin) dit om de endo kwalen te doen verminderen. Na 3 maanden gaan we weer verder kijken en dan krijg ik een vervolg. We gaan in elk geval een jaar proberen de endo te onderdrukken. Knuffel.

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    druuf: jij bent zeer binnekort ook mama dus natuurlijk mag je mee doen ! gekkie :)

queen: hoi nick lieverd.. dankje voor je kusje ... je krijgt een kusje terug hoor :) oe en spannend in de overgang... dat zal een rare ervaring zijn... maar ik hoop dat het werkt... is de kans niet heel groot dat je in de overgang blijft door die spuiten???

liefs !

19. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @for @elvi
    nog geen gerommel, wel veel meer, zeg maar iedere dag harde buiken, terwijl ik rustig aan doe. Morgen naar de gyn. Zal haar eens vragen of ze inwendig wil kijken of er al verandering is, of een baby in aankomst ;) Ze vertelde me dat dit normaliter vanaf wk 38 (standaaard) zou gaan gebeuren, maar ik wil t eigenlijk morgen al. Hoop dat ze dit wil doen. Ik moet in het zh bevallen, maar mag het nu wel zelf proberen. T wordt nu toch wel heel spannend.....

20. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    citroen : ooooeeee spannend ik weet nog hoe spannend ik het vond ondanks dat ik werd ingeleid! ... maar geniet van elk moment en elke wee !! (hoe pijn het ook doet) het is niet fijn die weeen.. maar luister ontzettend goed naar de vk als je aan het persen bent dan loop je de minste schade op ! en je kunt het ! ooooh ik krijg weer helemaal kriebels in me buik als ik denk aan de bevalling :D

oke weer ffe op je stukje :) ik zou het idd ook gewoon vragen.. :) misschien doet het voorwerk al wel wat :D dat zou leuk zijn :D

citroen kindje : kom gauw we zijn nieuwsgierig naar je :D krijgen wij hier ook een fototje gepost citroentje ???

liefs !

Deel Deze Pagina