For... Wat een scheet Ik ben niet bang dat ik in de overgang blijf. Heb het al een keer eerder gehad. Weet je ik heb nu een kindje. Wil er graag 2 maar lukt het niet dan niet. De endo is bij mij zo uitgebreid dat een cyclus ook niet goed is. Citroen spannend hoor.. Misschien heb je al ontsluiting maar ik de k dat die harde buiken indalings weeën zijn. Die had ik ook op het eind en bij mij zat t pot dicht. Ze hebben bij mij 2 dagen een ballon katheter in moeten brengen om de baarmoedermond te rijpen. ( ik ben ingeleid.
Hey meiden, Dat van de utro snap ik ook niet echt. De bloedtest zou eigenlijk zaterdag moeten gebeuren maar dat kan dus niet en hebbengeen ze die naar maandag gezet. Ik snap wel dat ze het evt vroeg vond om te testen 12 dagen na tp maar ik vond het toch optijd zat. En idd weet ik dat de utro me ongi kan uitstellen...heb dat ook aangegeven en moest toch afwachten tot vrijdag met de thuis test en maandag met de bloedtest. Knuff
Sterkte Deb!! Zou persoonlijk vrijdag de bloedtest (willen) doen.. Als er iets in zit, kunnen ze het dan echt al wel zien! Vind het wel ook vreemd dat je nier genoeg utro had tot iig na de bloedtest... Druuf, hoe gaat het met jou? Last van de hormonen of valt't (nog) mee?
For, wat een heerlijke foto weer!! Spam maar lekker door!! En over de naam van dit topic: misschien is ipv 'gewoon' mama's '(medische) malle mama's' dan wel wat? Aangezien we allemaal in de molen zitten of er iig doorheen gegaan zijn? Liefs
@ Tash: ja begin er wel wat van te merken.....met vlagen buikpijn en heel veel hoofdpijn......ach alles voor t goede doel he hihi!
For, ja hoor, iedereen mag 't van mij meteen weten. Ik wil 't zelf dolgraag weten en dan zo moeilijk moeten doen nog met geheim houden en zo is niet zo aan mij besteed! Augje, oh oh, haha!! Dat belooft nog wat idd dan, hihi! Druufie, hoe gaat 't Meis? Liefs, Elvi
hai elvi hoe laat mag jij morgen voor je echo ben zo benieuwd ook na jou en leuk dat je het ook wilt weten wat het word hoop dat je morgen miss een goede echo mag hebben zodat de kleine kan laten zien wat hij/zij is heel veel plezier morgen.
thnx voor de complimenten op mijn uitgehuwelijkte meisje hahaha tas: ja dat is zeker een goede naam elvi: leuk ... ik vond het ook wel moeilijk om stil te houden daarom ook maar gewoon vertelt hahaha hoop dat die kleine van je zich morgen goed laat zien... ben benieuwd of kimberley het nog drukker krijgt ahhaha' druuf(junkie) : meid wat vervelend van je hoofd pijn ! das niet fijn ! hoop voor je dat dat toch gauw weer zakt... dikke knuf schatje ! en morgen heel veel succes in dd! denk aan je! xx
Haaaai meiden! Was jullie weer ff kwijt! En zou toch zweren dat ik een paar dagen terug een reactie hier had geplaatst, maar is nu nergens te vinden, vaag!! Whoop whoop Elvi alweer bijna 15 weken en een beginnende bolle buik, niceeee! Foto!!! Debby balen hoor van je nega test! Heb je vanmorgen nog weer getest?? Citroen wat spannend!! Bijna zover voor jou!!!! Forever zag je foto ook bij de mei-mama's, wat een mooi moppieeee! No wonder dat ze al is uitgehuwelijkt hier hahaha Wanneer komt Es weer terug van haar vakantie?? Druuf vandaag de eerste FM, spannunnd!!! Succes he! Queen hoe is het met jou en je uksje? En Tash alweer 16 weken, wowawiewaaa wat gaat het hard! Alweer bijna je 20 weken echo meid! Doe je ook nog een pretecho (3D?)
Hier gaat alles prima, gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en mn moppie groeit als kool! 600 gram gegroeid in 3 weken tijd! Nu weegt ze 3850gram dus gaat super Voor de rest was ook alles goed gelukkig. Ze heeft wel af en toe wat moeite met haar poepjes en dan slaat ze zomaar 1 of 2 dagen over. Plassen gaat gelukkig wel goed. Slapen kan ze ook als een os! 's Nachts wordt ze meestal tussen 4 en 5 wakker voor haar nachtvoeding en dan komt ze weer rond 9 uur. Met mij gaat het ook goed, vind het wel zwaar hoor! Heb nog erg last van mn wond als ik ff teveel doe en er zit ook een bobbel links bij het litteken op mn onderbuik. Verder veel last van mn rug en moeeeee haha, zo genoeg geklaagd weer Zal ff wat fotootjes spammen!! Even kijken of Dewi ook een kans maakt om uitgehuwelijkt te worden View attachment 254762 Wat een pret! View attachment 254763
Heitje : thnx meid! Enne dewi is zeker waard om uitgehuwelijkt te worden aan de tweeling zoon van druuf hihihi Druuf : nogmaals succes lieverd! Benji: wat een mooi buikje meid geniet er van! Liefs!
Heit.. Wat een prachtmeid. Mijn Nick wil een harem en is nu weer verliefd op jouw knappert. Wat een keus
Heitje, wat een prachtig meisje heb je daar!!!! En zo vrolijk!! Kom jij ook maar vaker spammen hoor! Leuk leuk!! En wat lekker dat het goed gaat! Jij moet zo te lezen wel een beetje rustig aan doen nog.. *kijkt streng naar mama!* We hebben met 21 weken de 20wkn echo en verder doen we niks. We geven dat geld aan andere spullen uit.. Gister een schattige wieg gekocht voor 4!! En een commode die we mogen ophalen voor een bosje bloemen.. Moeten beide nog wel (wat) opgeknapt worden, maar dat vind ik juist leuk! Hebben op de een of andere manier nog bijna geen geld uitgegeven, maar wel al bijna de hele uitzet bij elkaar.... De kinderwagen en maxi cosi moeten nog wel.. Maar ik maak er echt een sport van om dingen goed maar goedkoop te krijgen en er dan onze eigen stempel op te drukken! Liefs
Mijn menstruatie is begonnen.....en ik heb de brief van het zh. Nog 4 cryo's in 4 rietjes.....dat is toch wel een geruststelling. Maar het blijft voor nu echt klote. Ik ga ook zeker overleggen waar jullie mij op hebben gewezen.
Sterkte lieve Deb!! Wel een heel goed teken dat de 4 emmy in 4 rietjes gegaan zijn! Dat betekend dat de kwaliteit erg goed is.. (Anders gaan ze per 2 in een rietje) Denk aan je hoor!! Dikke knuff
Sterkte deb! En inderdaad goede kwaliteit! Hier 6 emmy's ingevroren over 3 rietjes!! Ik zit nu mijn uurtjes uit te tellen en worden 18.20 opgehaald voor vliegtuig! Vanacht 2.15 landen we en morgen ochtend meteen 4d echo! Leuk, hopelijk ligt ze er goed voor! Ik kom morgen als ik wat geslapen heb wel ff buik foto spammen en echo. Ben behoorlijk dik geworden hier haha. Ook opgezette enkels en voetem helaas kussies