Wat is het toch altijd fijn om jullie berichtjes te lezen! Nou maandag dus bloedprikken en 's middags bellen voor de uitslag en een afspraak maken voor de volgende ronde. Ben benieuwd hie dat zal gaan.
Je moet na een punctie (bijna?) altijd een ronde overslaan om je lichaam te laten herstellen van de punctie.. Dan weet je alvast dat je je daar op voor moet bereiden. Anders kan dat enorm koud op je dak vallen.. Knuff Es, benieuwd naar je buik!! Wel vervelend dat je vocht vasthoudt!! Komt dat door de warmte??
Goh spannend deb... Ik hoop het zo. Heb je stiekem alweer thuis een test gedaan? Tip. Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest en dan lekker de goedkope dipstikjes bestellen die doen het heel goed
Ja zoiets dacht ik al uit jou handtekening op te maken tash... Queen...nee meis aangezien ik echt helder rood bloed verlies heb ik het opgegeven voor deze ronde. Maar die testjes zijn miss wel handig om op pregnyl te testen, weet ik zeker wanneer het eruit is.
Goede middag dames, even ego want ik zit op mijn tel! Ik heb momenteel 7 eitjes!! Moet vanaf vandaag de dosis menopur ophogen van 150IE naar 225IE omdat de eitjes nog wel wat klein waren! Vanaf morgen de cetrotide erbij! En dan mag ik dinsdag weer terug voor de 2e fm!! Pffff ben zooo blij! Alleen word ik echt gek van de menopur! T ene moment ben ik mega chagie en t andere moment jank ik om alles! Niks is goed! Maaaaar alles voor t goede doel!!
deb: klote meid ! dikke knuf ! druuf: waaaaaaaaaaa toppie hoor !!! maar dat wist je al wat mijn reactie was ben blij voor je hormoonmonstertje es: heb je buik al op hyves gezien mooi hoor ! liefs!
Hihi oke dan is dat dus geregeld....Dewi is aan de man Deb goed zeg 4 cryo's! Druuf 7 eitjes, whoepie! Lekker die hormonen hahaha, tis voor een heeeel goed doel he!
Lieverds, even gauw een heel klein berichtje van mij!! Wij krijgen een MEISJE!! Ik ga vanavond een weekje op vakantie! Druuf, daar ga je Meis!! Dat wordt echt spannend! Debster, nieuwe ronde nieuwe kansen Meis! Liefs, Elvi
Hee elvi dan heb je er toch naast gezeten hihi hier wou de gyn niet kijken was te vroeg zei hij vond het wel jammer geniet van je vakantie
@ Elvi: Een meisje!!!! Wooohooooo.....word tijd voor wat meer jongetjes hier hihi Geniet lekker van je vakantie meis!!!! Heb een mega aanvaring gehad met mijn baas vandaag.......hij gooit nu ineens alles op mijn IVF....was iets vergeten wat krijg je nu steeds tja je bent ook wel een beetje afwezig!! Heb echt een mega ruzie gehad.....daarna dimde hij iets in uiteindelijk kwam het erop neer dat hij het wel begrijpelijk vind..............toen werd ik nog bozer hahaha want ik ben nl iedere dag aanwezig behalve op woensdag en meestal ook nog wel een dag in het weekend terwijl HIJ er bijna nooit is en 9 van de 10 keer eerder naar huis gaat!!! Dus wie is er nu afwezig.....hij in ieder geval fysiek!! De LUL! Ben nog boos whahaha! Maaaaaaaaar ik heb weekend dat ie t zich maar uitzoekt! Ben er helemaal klaar mee! Zo dat lucht op!!!
elvi: ook een meisje geweldig meid !!!! alleen voor kimberley iets minder hahaha nu maar hopen op de tweeling van benji dan druuf: wat een drol van een baas heb je toch ook ! de ***** !! schop onder zijn kont zou hij moeten hebben ! ik hoop dat je je hormoon monster op hem hebt afgestuurd hier: kimberley lag net lekker bij mij te slapen en heb haar nu lekker in de box gelegd vandaag een fijn dagje gehad... liefs !
Hallo meiden, ik zou het leuk vinden om hier mee te lezen en schrijven.Wij zijn net het IUI traject in gegaan en vinden het allemaal erg spannend. Ik slik nu Clomid en moet as woensdag voor een echo. Sommige dingen zijn me nog niet zo duidelijk. IUI is voor ons de laatste kans om zwanger te worden. Groetjes Hoop42
@druufke nu al goeie score en er komt vast nog wat bij op naar roze! Ben benieuwd hoeveel blasto's je krijgt en of je er 1 of 2 terug laat plaatsen. @elvi woaw een meid! Leuk zeg. @hope welkom en succes! Heb je vragen, stel ze gerust, er zit hier veel "ervaring" op dit forum. Hoezo is iui laatste kans?
@ citroen: we gaan voor 2 als het zou mogen.....en eigenlijk maakt t me niet zoveel uit of er nog wel of geen meer bijkomen......ben echt heel blij met deze score!! @ Hoop: Stel inderdaad al je vragen hier....we weten met zijn alle HEEEEL veel hihi. Maar mag ik vragen waarom iui jullie laatste redmiddel is........waarom na de iui geen ivf?
@citroenvlinder en Druufke: dank je wel voor jullie welkom Ik ben al 43 jaar.Ik heb 4 kinderen uit een vorig huwelijk.Die zijn al wat ouder. Ik ben nu hertrouwd en mijn man heeft nog geen kinderen(alhoewel hij gek is met mijn kinderen).Hij heeft altijd al graag kinderen gewild,maar dat is er nooit van gekomen.Ik zou heel graag nog een kindje willen samen met hem.Vorig jaar ben ik twee keer zwanger geweest.In juli,toen kreeg ik een miskraam met 6 weken zwangerschap en daarna in augustus,ik was toen zwanger van een tweeling en dat ging mis met bijna 9 weken.Erg verdrietig allemaal.Ik liep ook bij de gynaecoloog,maar omdat ik toen 42 jaar was,wilden ze me niet meer helpen.Wij zijn toen naar Gent gegaan,naar ds de Sutter.Ik had heel veel goede dingen van haar gehoord.Zij heeft verder onderzoek gedaan en eigenlijk was alles goed...het zal wel mijn leeftijd zijn.Toch wil ze ons verder helpen.We konden kiezen tussen 2 keer IVF of 6 keer IUI.De gynaecoloog raade ons aan voor IUI te gaan,omdat op onze leeftijd de slagingskans niet zoveel groter was met IVF,daarentegen hebben we met IUI 6 kansen.Ik heb een mooie,regelmatige cyclus en dat is positief. Ik ben eind van het jaar ruim 43 jaar en dan moeten we ons erbij neer gaan leggen dat het misschien niet meer lukken gaat. Mijn moeder was 43 jaar toen mijn broertje geboren werd en mijn schoonmoeder was 46 jaar...dus we geven de moed niet op Ik hoor aanstaande maandag of we de echo,s in een nederlands ziekenhuis mogen doen,dat zal wel fijn zijn.IUI vind plaats in Belgie
Heel veel succes hoop, ik wist niet dat de kans bij iui hetzelfde is als bij ivf op die leeftijd.......dacht altijd dat ivf toch wel wat meer kansen had
Ook ik meld me hier, na diverse jaren geprobeerd te hebben na het verlies van onze dochter, vele sterretjes en afgelopen februari een bbz en een eileider minder toch de MMM in. Omdat mijn overige eileider niet goed is zullen wij in september beginnen met IVF. Tot die tijd zit ik aan de utrogestan in de hoop dat het daarmee misschien nog gaat lukken. De fa wil ons IVF besparen en na de bbz was een periode van 6 mnd afgesproken om het nog zelfstandig te proberen maar ik trok het niet meer.
hoop: welkom meid ! en heftig verhaal ! heel erg veel succes en hier weten we met zijn allen heel veel jane: ook welkom... jij hebt ook al een heftig verhaal... nog gecondoleerd met het verlies van jullie dochter.. daarvoor een dikke knuf... mag ik vragen hoe dat is gebeurd? ook jij heel veel succes en sterkte! heel veel liefs van deze kant ik ga met het hondje lopen liefs !
Onze dochter is overleden na een voldragen zwangerschap tijdens haar geboorte met een keizersnede. Vk heeft grove nalatigheid op haar naam. Onze dochter was een sterrekijker en kon onmogelijk op een natuurlijke manier geboren worden. Na veel te lang gewacht zijn we doorgestuurd en uiteindelijk een keizersnede maar helaas zat de navelstreng om haar nek en is afgekneld en uit eindelijk is ze tijden de ks overleden.
Dank je wel! Volgens de gyn heeft dat ook met mijn leeftijd te maken.Als je 43 bent is de kans van slagen met IVF 3 procent en met IUI 2 procent. Dat verschil is erg klein,daar komt nog bij dat je met IVF niks vergoed krijgt van de ziekenfondsverzekering(heeft ook te maken met mijn leeftijd) IUI is voor ons zelf te betalen.