@fOrever: dank je wel! Ik zal jullie best nog weleens om raad vragen! @Jane1981: wat moeilijk meid.Wat zullen jullie het zwaar gehad hebben! Ik heb toch al wel wat vragen: ik slik 100 mg Clomid,ik hoor om me heen dat dat best hoog is.Klopt dit of is dat bij jullie ook zo? Hebben jullie last van bijwerkingen? Ik ben erg moe,heb weinig fut en heb hoofdpijn. Komt je eisprong ook op dag 14 als je clomid gebruikt?
Jane: oh wat verschrikkelijk!!!!! Moet er van huilen! Een hele dikke knuf voor je meid! ! En goed dat de bewuste vk grove nalatigheid heeft gekregen... oh dit moet verschrikkelijk zijn geweest! Nogmaals dikke knuf! Hoop: helaas weet ik daar niks vanaf.. ik raakte voor het hele traject iui/ivf spontaan zwanger.. wel alle voor onderzoeken gehad... Liefs!
Elvi, een meid!? Haha.. Had je dus mooi fout! Dus idd nog een meid erbij.. Nick helemaal alleen.. Ik denk ook een meid hier, maar vriendjelief zegt een jongen! 'Helaas' moeten we nog heel lang wachten voor we dat weten.. Inmiddels wel de namen geloof ik. Twijfel nog steeds een klein beetje over de jongensnaam en dan ook nog de schrijfwijze... Zijn jullie ook al begonnen met spullen uitzoeken/kopen? Hier al lekker op weg, hihi.. Leuk hoor!! Deb en Druuf en nieuwe meiden, kom snel op die wolk!
@jane welkom! Wat een nachtmerrie is jullie overkomen. Sterkte! & Succes. Heb je vragen gooi ze in de groep. @hoop ik heb momenteel alleen mijn tel bij de hand, maar zal kort mijn ervaring met je delen, ben nl ook 40+ en zie t anders dan jou gezegd is. Ik zie de iui (achteraf) gezien de leeftijd als 'verloren' tijd. Ivf heeft zeker meer kans v slagen! Raar ook dat je ivf niet vergoed krijgt, heb ik wel gehad, zelfs via duitsland. T resultaat van alles, zie mijn banner!
@hoop en voor wat betreft clomid, daar ben ik ooit ook mee begonnen en zou een optie zijn als je nog tijd heb te "proberen". Maar in jouw geval zou ik voor t echte werk willen gaan, spuiten en als t kan ivf. Informeer desnoods naar düsseldorf! Korte wachttijd en goede resultaten Wie weet lukt t ook zo met de iui maar ik wil t je toch gezegd hebben omdat ik anders ervaren heb en ik t graag eerder geweten zou hebben destijds. Succes!
Citroentje....dusseldorf heeft inmiddels een wachtlijst van 4 a 5 maanden........ Hoe is t verder met je? Lekker aan t genieten van je verlof?
Dank je wel voor je advies.We hadden wel al onze twijfels hierover en ik ga nu weer twijfelen moet ik zeggen.Maar onze keus is samen met de gyn gevallen op IUI,ten eerste omdat ik een depressie heb gehad in het verleden en we zijn bang met zo,n enorme dosis hormonen dat dat terug komt en het gaat nu al lange tijd heel goed met me en een andere reden is dat we enkel basis verzzekerd zijn en zelf IVF betalen is niet te doen voor ons. Toch heel erg bedankt voor je goede advies.
@ Hoop: Zit IVF niet in jullie basispakket? Of ligt dat dan aan de leeftijd? Zelf moet je natuurlijk doen waar je je het prettigst bij voelt.....maar zelf heb ik 4 jaar geleden ook een depressie gehad en aan de antidepressiva gezeten......Doe nu na 6 mislukte IUI pogingen IVF. Maar merk niks van de hormonen hoor. Veel succes met de IUI'S!!
Dat ligt aan mijn leeftijd.Volgens de gyn hebben we met IVF 3 procent kans om zwanger te worden en met IUI maar 2 procent.Ik ben al 43 jaar en dan worden de kansen erg klein. Heb jij ook een depressie gehad...erg is dat he.Ik ben er gelukkig wel helemaal vanaf van die depressie.En fijn zeg dat je geen last hebt van de hormonen! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
@ hoop, ivf zit standaard in basispakket en zou je toch adviseren om daarvoor te kiezen! IUI is verspilde moeite vond ik zelf! En uit de eerste ivf had ik 4 kansen terwijl je maar 1 maand spuit! Voor de iui moet je iedere maand spuiten voor 1 kans dus ook minder zwaar kwa hormonen vond ik zelf! En 2 of 3 procent is toch 50% meer voor ivf als je het zo bekijkt!
For... Nu ophouden!!! Mijn kleine donder loopt nu al te klagen wanneer hij zijn aanstaande vrouwtje in het echt mag bekijken...
For, wat een cute girl is't toch!! Lekker blijven spammen hoor!! (Ga ik nu ook even doen..) Wij hoorden gister van mijn schoonouders dat ze graag een deel van de kinderwagen willen betalen. Dus ik maar eens op i-net kijken wat er zoal te krijgen is.. Kwamen steeds op dezelfde uit, maar besloten dan in het echt nog even te gaan kijken in een winkel en testen. Toen toch stiekem wat nieuwprijzen bekeken en ook maar even op marktplaats ingevoerd... Happa!! Kwam even precies die wagen met maxi cosi en diverse extra's voorbij... En nu, oeps!, staat ie zomaar hier... Stiekem zo trots, sorry hoor meiden!
@esther1983: ik begin nu echt zwaar te twijfelen waar we goed aan doen. Maar ik heb nu al 5 dagen clomid achter de rug.Pfff...weet nu even niet meer wat we moeten doen. @fOrever: wat een schatje!