Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Queen: hahahahahaha grapjas :p

Tash: ooohhh wat leuk!!! Kan jullie meisje mooi in! ! Spammen maar :)

X

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ Tash leuk hoor al die spulletjes.. Alleen een maxi cosi zal ik nooit van mp halen je weet nooit wat er mee gebeurd is en of die nog veilig is.

@all.. Ben nu wel nieuwsgierig wie welke wagen heeft.
    Ikke heb de stokke xplory... Bevalt tot nu toe heel goed.

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Queen: ik heb een bransson bevalt prima :)

Maxi: ik heb ook een tweedehandse en vaak zijn ze nog wel veilig omfat je er voorzichtig mee om gaat

Liefs

4. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hoop

Meid, ik snap je twijfel, zeker nu esther ook die mening is gedaan, maar je moet doen wat jou goed lijkt en wat goed voelt.
    Ik heb helaas anders ervaren en t zou zonde zijn als je tijd versptilt zoals bij mij is gebeurd, ik wist (ook) niet beter. Mocht ik t over doen zou ik nl direct gaan voor ivf. Je hebt dan 1 pittige maand met hormonen, maar als je geluk hebt kun je hier meerdere pogingen doen, als je meerdere eitjes hebt, indien dat nodig en dat telt dan als 1x ivf. Bij iui zit je iedere maand maar weer met een beetje hormoon en af te wachten, ik werd er 'gek' en moedeloos van.
    Echt, als ik jou was ging ik alsnog voor ivf. Snap ook niet zo goed dat je het niet vergoed krijgt, voor zover ik weet kan t tot 45 jr hier in nl.
    Ik was 40 toen ik ben begonnen met clomid, net als jij nu, dit heeft tot niets geleid, toen door naar iui, met clomid + puregon, zwanger bij de 1e poging maar helaas een miskraam. Daarna nog 6 iui pogingen die tot niets leidde dan frustratie. Ondertussen door naar ivf en was ik 'alweer' 42. Heb t wel vergoed gekregen en je ziet t, bij de 1e poging zwanger en alles gaat goed, op naar de bevalling :D
    Misschien kun je deze ronde gewoon afmaken met clomid en iui en t toch nog eens opnieuw aankaarten bij je gynaecoloog en vertellen dat je er alles uit wilt halen, beter 1 heftige maand dan een paar maand een beetje... dan ben je ook zo een half jaar verder.
    succes
    Sorry, wil je niet ontmoedigen, maar hoop dat je maar gauw zwanger mag raken!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Queen hier ook een stokke! Superblij mee! Welke kleur heb jij? Ik die groenige

Tash mooie set!!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@citroenvlinder: ik ben juist blij met jou verhaal.Door verchillende meningen van mensen krijg je toch een duidelijker beeld.
    Ik was 42 jaar toen ik 2 miskramen vlak achter elkaar kreeg.Ik liep al bij de gyneacoloog in Dordrecht.Omdat ik al 42 jaar was wilde de gyn niks doen,toen zijn we naar een belgisch ziekenhuis gegaan.Niet alle verzekeraars vergoeden behandelingen in het buitenland.
    Maar we gaan er zowiezo nog even goed over nadenken en nog even bellen naar mijn ziekenfonds verzekering.
    Ik zit nu op telefoon te wachten of ik de follikelmetingen in Nederland mag doen.......als we iedere keer naar Belgie moeten word het ook moeilijk.

Geweldig dat jij toch zwanger geworden bent met IVF! Geniet er maar lekker van!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ikke heb een Mutsy Transporter! Erg blij mee!

Hier weer de eerste dag aan het werk na 2 weken turkije en het is alsof ik nooit weggeweest ben pfff lekker druk dus! Oh ja helaas kan ik geen 4D echo plaatsen aangezien mevrouw al besloten heeft om met haar hoofd tussen mijn bekken te gaan liggen met de rug naar mijn buik! We kregen nog geeneens een normale echo! En helaas vermoed ze dat ze ook niet meer draait! Ze ligt al klaar voor de bevalling zei de vk pfff ik zei al doe ff grappig! Ze weegt ook al 850 gram dus is al flink haha. Goed meegegeten in Turkije!

Liefs

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @heit ik de donkerblauwe maar heb ook een zomer kit erbij gekocht:)

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Ego:7 eitjes nog steeds waarvan 2 wel redelijk klein zijn, dus of die meedoen is nog maar de vraag. Vandaag en morgen nog spuiten en dan zaterdag de punktie!

De punktie vind zaterdag morgen rond 9u plaats. Ik moet om half 9 aanwezig zijn........nuchter!! Dan krijg ik een infuus omdat ik dus onder narcose ga. Druufman mag bij me blijven tot ik slaap.....daarna mag hij gaan produceren hihi. Daarna word ie bij me teruggebracht en dan wachten tot ik wakker word. Ook word mijn cyste weggehaald aangezien hij inmiddels door de hormonen weer flink gegroeid is naar 4.6 centimeter! Als ik me weer goed voel dan mag ik naar huis. Maandag hoor ik dan hoeveel bevruchtingen er zijn, zijn het er 3 of meer dan gaan ze in de embryoscoop (soort van speciale broeikas) En dan heb ik volgende week donderdag de terugplaatsing. Heb ik minder dan 3 bevruchtingen dan gaan ze in een normale broeikas en dan heb ik dinsdag de terugplaatsing. Heb een heel heel gesprek gehad waarin we moesten aangeven wat ik met de overgebleven eitjes wilde doen (die willen we in laten vriezen) En de vraag hoeveel ik er teruggeplaatst zou willen (dat worden er dus 2)
    Ben wel heel zenuwachtig voor de narcose.....ben nog nooit onder narcose geweest!

Veel liefs

10. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    goed nieuws, daar ga je, op naar roze! Ik duim voor je dat ze de embryoscoop in kunnen. Die narcose... Verheug je er maar op, t is eigenlijk heerlijk :) je valt gewoon in diepe slaap en merkt niets, wordt weer wakker en t is gedaan. Echt, maak je niet druk, eigenlijk is dat t "leukste" van t hele traject, ha ha, je hoeft niets te doen, voelt er niets van. Beter geregeld dan in nederland. Geloof me, have been there ;)

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    hihi citroen ok dan, dan zal ik me erop gaan verheugen...ben wel mega blij dat zie die cyste weg gaan halen hoor!

12. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    ja doe maar, vertrouw erop en denk aan mijn woorden, t is heerlijk, je bent maar even weg, maar t lijkt alsof je uuuuuuuuuuuuren heerlijk hebt geslapen. Komt goed meid! En er worden er ook 2 teruggeplaatst, super, extra kans.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Druufke: narcose is inderdaad heerlijk! Geniet er maar van!:D
    Spannend allemaal hoor!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Druuf.. Ik ben bang voor narcose maar geloof me het is lekker. Gewoon over je heen laten komen.
    Good luck morgen. Xxxxxxxxxxxx denk aan je.

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Zaterdag lieve queen hihi

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend Druuf!! Heerlijk idee dat de punctie in zicht is! En wat iedereen al zegt, narcose is heerlijk en grappig, hihi! En ik had ook 7 follikels bij de laatste fm, maar er zijn er 12 geoogst! Dus doe kleintjes kunnen echt nog mee gaan doen... En lekker dat ze de cyste meteen weghalen zeg?!

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Druuf dat bedoel ik. Ben zo in de war.. Domme doos die ik ben.

18. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Druuffie baby! Waarschijnlijk gaan ze je vragen tot tien te tellen, tenminste, dat vroegen ze aan mij, ik haalde de twee niet eens. Bij mij zijn mijn amandelen verwijderd en toe ik wakker werd stond er een broeder bij mijn bed die ik ondergekotst heb. Het enige wat ik weet is dat ik sorry tegen hem zei maar dat hij het totaal niet erg vond, poes zei hij (duidelijk homo, superkerel!), ik trek gewoon een schoon jasje aan.

Toen kwam dokter Roos (echt, Druuf het was er eentje uit zo' n doktersroman) en die zei dat de operatie geslaagd was, lag ik daar gekreukeld en verrot in dat bed maar was was ik blij dat hij effe langskwam.

Moraal van dit verhaal, jij hebt zaterdag gewoon zo'n zelfde dokter Roos aan je bed en die gaat je vertellen dat je 10 vetmooie follikels hebt, Druufman gaat ook een superscore neerzetten en over vier weken heb je toch een vette goede positieve test!!

Kus,
    Aug

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha aug... "poes" ha ha wat een topper.
    Druuf mijn anesthetist was echt een lekkertje. En de zusters heel lief. Ik ben ren angst patiënt wat narcose betreft. (bang de controle te verliezen of dat ik niet meer wakker word) maar ze stellen je echt gerust. Ze hadden het bij mij over paars haar.. En weg was ik. Toen ik wakker werd was ik zo blij.. En achteraf viel het dus erg mee.
    Krijg hè echt narcose of een roesje?

20. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all
    vanmorgen controle gehad, baby ok, volledig ingedaald en baarmoedermond bijna verstreken. Tsja, hoe lang zal t nu nog duren.... Volgende week terug voor controle, tenzij hij/zij er genoeg van heeft en er zelf uit wil.

Deel Deze Pagina