Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Aug: Heeeerrlijk verhaal.....hoop op een dokter Roos!

@ Queen: nee ik krijg echt een narcose......heb een lijst in moeten vullen voor de anesthesist....die neemt vrijdag ook nog even kontakt met me op...dag voor de punktie!

@ citroen: Oehhhh meis het word nu wel heeeeel er spannend he!!!!

Pffff ben zooo moe van de hormonen......kan wel de hele dag slapen!!!

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Oeeeeh Citroen, dan kan het nooit lang meer duren als je baarmoedermond al bijna helemaal verstreken is ;) Spannend!!! Succes!

@ Poes, over 2 weken mag ze al met een knaltest komen ;) 4 duurt me te lang hoor haha.

@ Druuf, hier bij de laatste echo 6 grote follies te zien en bij de punctie 11 geoost! Dus komt helemaal goed!!!

Kussssssies

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    citroen: dan ga je vluchttas maar dicht bij de deur zetten hihihi :) maar goed het kan ook nog 4 weken duren want helaas wil het niks zeggen :(
    maar ik hoop dat jullie mupke er snel is ben wel nieuwsgierig :)

druuf: whaaaaaaaa we gaan knallen met druufje :D gaan met die banaan meid ! top hoor ! druufje krijgt een beebje druufje krijgt een beebje :D joepie :D nou ja je kunt wel merken hoe blij ik ben dat je balletje is gaan rollen :)

essie: mooie buik meid maar probeer is van wat verder af te nemen wil die dikke buik wel is goed zien ipv zo dicht bij hihihi :)

aug: poes? whahahhaah echt een homo ja :p

xxjes schatties !

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Oooh druuf....het komt nu duchtbij meis! Gaat helemaal goed komen!

Ik heb een stop ivm vakantie van het lab. Vanaf volgende weej zijn ze 3 weken dicht. Ook mijn arts is dan op vakantie, dus evaluatie gesprek is op 31-7.

Meiden jullie gebruikte allemaal 3x daags 2 utro's he? Denk dat ik dat zoiezo ook ga vragen.

Knuff

5. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    yep, 3x daags 2 utro's. moest testen op dag 16 na TP en bij negatief, stoppen met utro, bij positief doorgaan met 3x2 tot 12 weken.

6. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    ja, dat had ik ook, kon zo veel slapen en bleef maar vermoeid. Lekker doen zoals het komt. Succes met de punctie morgen en geniet van t heerlijke slapen tijdens de narcose ;)

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Citroen, schiet eens op met jullie wondertje joh haha ik zit maar te wachten op nieuws van je ;)

8. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    ha ha ja zit zelf ook te wachten ;) Hoe is t met jou? Voel je je goed? Nog last van vasthouden vocht?

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Alleen als het heel warm is dan zetten mijn enkelsen voeten op. Maar krimpen weer als het afkoelt ;) verder last van mijn buik als ik wandel.. Maar gewoon niet teveel bewegen haha. Succes met de laatste loodjes!!!

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Druuf...succes vandaag meid!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Succes Druufje!!!

En Citroen, het is bijna zover..waaaah spannnunnnd! Bij deze alvast megaveel succes meid, you can do it!!!!!

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou dames daar ben ik weer, de narcose was inderdaad heerlijk! Helaas maar 3 eitjes....hoop toch maar dat er maandag in ieder geval 1 bevruchting is pffff was wel even een teleurstelling. De cyste hebben ze verwijderd, die was inmiddels gegroeid naar 8 cm en daar hebben ze 100ml vocht uit gehaald :$
    Pfff nog 2 dagen in spanning zitten....gelukkig mag ik morgen werken...afleiding. Hopelijk wordt er tenminste 1 bevrucht.......
    Moet wel om de 5 minuten naar de wc....komt alleen niks meer uit, ja een paar druppels en bloed. Ik ga even lekker slapen nu denk ik.....ben kapot

13. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    je hebt t gehad meid, fijn toch, nu lekker rusten en laten verwennen. 3 eitjes mag dan minder zijn dan dat je gehoopt had maar dat kan nog steeds een tweeling worden! Ha ha. Komt vast goed, één toppertje is genoeg. Ik duim voor je dat ze alledrie bevrucht raken. Fijn ook dat die cyste weg is, pf groot was t. Lekker relaxen nu!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè citroen.. Laatste loodjes meis ik beviel met 38 weken en 10 dagen;)

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Dat is dan toch 39+3???

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Druuf, die drie gaan de wereld voor jou veranderen hoor meid!! Kan me wel voorstellen dat het aantal tegenviel... Hoop dat geniet prachtige nieuws krijgt dat ze allemaal bevrucht zijn! Nu idd lekker rustig aan! Knuff

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow ha ha ha Tash. Het moest zijn 38 weken en 3 dagen. 10 dagen te vroeg:)

18. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    en? Hebben ze al gebeld? Hoeveel zijn er bevrucht? Wanneer tp?
    @hier
    al geregeld voorweeen, helaas doen ze nog niets, nog geen ontsluiting. Verder wachten...

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Whoe hoe spannend citroen... Knuff

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ citroen: het word nu wel heel spannend!

Helaas is mijn eerste ivf poging mislukt.....geen enkele bevruchting!
    We hebben 29 augustus een afspraak met de gyn in dd. Dit ook ivm met vakanties! En mijn lichaam weer even op rust laten komen nu......
    Het zal dan waarschijnlijk icsi gaan worden

Deel Deze Pagina