@ Aug: Heeeerrlijk verhaal.....hoop op een dokter Roos! @ Queen: nee ik krijg echt een narcose......heb een lijst in moeten vullen voor de anesthesist....die neemt vrijdag ook nog even kontakt met me op...dag voor de punktie! @ citroen: Oehhhh meis het word nu wel heeeeel er spannend he!!!! Pffff ben zooo moe van de hormonen......kan wel de hele dag slapen!!!
Oeeeeh Citroen, dan kan het nooit lang meer duren als je baarmoedermond al bijna helemaal verstreken is Spannend!!! Succes! @ Poes, over 2 weken mag ze al met een knaltest komen 4 duurt me te lang hoor haha. @ Druuf, hier bij de laatste echo 6 grote follies te zien en bij de punctie 11 geoost! Dus komt helemaal goed!!! Kussssssies
citroen: dan ga je vluchttas maar dicht bij de deur zetten hihihi maar goed het kan ook nog 4 weken duren want helaas wil het niks zeggen maar ik hoop dat jullie mupke er snel is ben wel nieuwsgierig druuf: whaaaaaaaa we gaan knallen met druufje gaan met die banaan meid ! top hoor ! druufje krijgt een beebje druufje krijgt een beebje joepie nou ja je kunt wel merken hoe blij ik ben dat je balletje is gaan rollen essie: mooie buik meid maar probeer is van wat verder af te nemen wil die dikke buik wel is goed zien ipv zo dicht bij hihihi aug: poes? whahahhaah echt een homo ja xxjes schatties !
Oooh druuf....het komt nu duchtbij meis! Gaat helemaal goed komen! Ik heb een stop ivm vakantie van het lab. Vanaf volgende weej zijn ze 3 weken dicht. Ook mijn arts is dan op vakantie, dus evaluatie gesprek is op 31-7. Meiden jullie gebruikte allemaal 3x daags 2 utro's he? Denk dat ik dat zoiezo ook ga vragen. Knuff
@debby yep, 3x daags 2 utro's. moest testen op dag 16 na TP en bij negatief, stoppen met utro, bij positief doorgaan met 3x2 tot 12 weken.
@druufke ja, dat had ik ook, kon zo veel slapen en bleef maar vermoeid. Lekker doen zoals het komt. Succes met de punctie morgen en geniet van t heerlijke slapen tijdens de narcose
@esther ha ha ja zit zelf ook te wachten Hoe is t met jou? Voel je je goed? Nog last van vasthouden vocht?
Alleen als het heel warm is dan zetten mijn enkelsen voeten op. Maar krimpen weer als het afkoelt verder last van mijn buik als ik wandel.. Maar gewoon niet teveel bewegen haha. Succes met de laatste loodjes!!!
Succes Druufje!!! En Citroen, het is bijna zover..waaaah spannnunnnd! Bij deze alvast megaveel succes meid, you can do it!!!!!
Nou dames daar ben ik weer, de narcose was inderdaad heerlijk! Helaas maar 3 eitjes....hoop toch maar dat er maandag in ieder geval 1 bevruchting is pffff was wel even een teleurstelling. De cyste hebben ze verwijderd, die was inmiddels gegroeid naar 8 cm en daar hebben ze 100ml vocht uit gehaald Pfff nog 2 dagen in spanning zitten....gelukkig mag ik morgen werken...afleiding. Hopelijk wordt er tenminste 1 bevrucht....... Moet wel om de 5 minuten naar de wc....komt alleen niks meer uit, ja een paar druppels en bloed. Ik ga even lekker slapen nu denk ik.....ben kapot
@druufke je hebt t gehad meid, fijn toch, nu lekker rusten en laten verwennen. 3 eitjes mag dan minder zijn dan dat je gehoopt had maar dat kan nog steeds een tweeling worden! Ha ha. Komt vast goed, één toppertje is genoeg. Ik duim voor je dat ze alledrie bevrucht raken. Fijn ook dat die cyste weg is, pf groot was t. Lekker relaxen nu!
Druuf, die drie gaan de wereld voor jou veranderen hoor meid!! Kan me wel voorstellen dat het aantal tegenviel... Hoop dat geniet prachtige nieuws krijgt dat ze allemaal bevrucht zijn! Nu idd lekker rustig aan! Knuff
@druufke en? Hebben ze al gebeld? Hoeveel zijn er bevrucht? Wanneer tp? @hier al geregeld voorweeen, helaas doen ze nog niets, nog geen ontsluiting. Verder wachten...
@ citroen: het word nu wel heel spannend! Helaas is mijn eerste ivf poging mislukt.....geen enkele bevruchting! We hebben 29 augustus een afspraak met de gyn in dd. Dit ook ivm met vakanties! En mijn lichaam weer even op rust laten komen nu...... Het zal dan waarschijnlijk icsi gaan worden