Druuf, wat ongelooflijk klote lieverd!! Weet niet wat ik zeggen moet... Hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en met volle moed weer richting de icsi kan! Dikke knuff meis
@ Citroen, wow spannend meis! Succes!!! @ Druuf, ook hier een dikke vette knuffel voor je meis! Vind het verschikkelijk! Op naar poging 2 en hopelijk gaat dat nu een stuk beter! Je hebt in ieder geval meer ruimte nu de cyste weg is! Liefs
@druufke jeetje meid wat ongelooflijk shit! bah om verdrietig van te worden. Geef niet op meid, houd moed, rust uit en probeer nieuwe energie te vinden voor volgende maand, dan op naar icsi! Knuf
Citroen : spannend meid! Druuf: ik heb je al gesproken maar ook hier.. Ik vind het verschrikkelijk lieverd!! We hadden zO gehoopt maar vol goede moed op naar icsi lieverd Ik denk aan je en hele dikke vette knuffel voor je... Hier: k doet het super vergeet niet mijn onderschrift te lezen Liefs
Druuf wat ontzettend balen meis! Het is nu klote maar hopelijk geeft het voor uit zicht van icsi je wat geruststelling. Knuff
Terug van vakantie Lieverds!! Druufje toch, wat lees ik nu? meis, zit hier echt nu even toch wel een traantje weg te pinken hoor!! Zo uitgebreider op iedereen reageren! Liefs, Elvi
Hoi meiden ik ben zo zenuwachtig over wat ons te wachten staat in augustus gaan we bespreken wat voor traject we gaan doen omdat het niet wilt lukken !! ik weet niet wat me te wachten staat soms voel ik me echt een mislukkeling of heb ik het gevoel dat ik gefaald heb kent iemand dat?? en wie zegt dat het nu daarlijk wel lukt met IUI of IVF ??.. zit me zelf helemaal gek te maken hoop en vertrouwen houden is soms best moeilijk !! en ik weet dat er hier meiden/dames zijn die nog langer bezig zijn dan mij ik wil even tegen jullie zeggen dat ik echt Respect heb dat jullie het volhouden ♥
@ Elvi, welkom terug meis, hopelijk heb een heerlijke vakantie gehad! @ Gesien, tja ik herken je gevoel, voelde me ook mislukt dat ik niet zwanger kon raken maar hoop houden is het belangrijkste! De IVF is zo ontzettend mooie en kundige techniek! Hier zelf na 3,5 jaar vele onderzoeken waaruit niets gekomen is en 6x een IUI poging ben ik bij de eerste IVF zwanger geraakt! Als je vragen hebt stel ze gerust. Enne blijven praten is het beste!
@ Esther dankje wel voor je reactie jaa daarom heb ik ook dit forum om dingen te delen en te kletsen doet me altijd wel goed en toch te zien dat ik niet de enigste ben!! niet dat ik daar blij mee moet zijn maar je snapt me wel
Tash, hoeveel weken zit jij nu?? Je banner werkt ook niet meer de mijne deed het ook niet meer en heb nu een nieuwe En je mannetje al overgehaald om wel het geslacht te weten???? Liefs
Morgen 18!! Moet idd ook op zoek naar een nieuwe.. Hier helaas de derde blaasontsteking te pakken! Mannetje is niet over te halen.. Probeer het nog steeds, maar hij wil het echt niet weten. Heb volgens mij echt alle registers al open getrokken en alle denkbare argumenten aangedragen.. Tot nu toe niets dat hem over kan halen! Beeb is af en toe aan het schoppen of anders druk, heerlijk gevoel zeg! En hoe is't met jou Es? Hoe is het met je vochtoverschot?? Heb trouwens voor ons vaste clubje een topic geopend, maar weet niet of hier nou wel behoefte aan was/is?? Zo ja, dan hoor ik het graag.. Oja, zo niet ook, dan sluit ik dat topic wel weer.. Liefs
Hier geen last meer van vocht, helaas wel last van mijn stuitje sinds 2 dagen kan ik slecht zitten en opstaan, de pijn is best erg vooral bij opstaan. Komt waarschijnlijk omdat de kleine hard gegroeid is en afgelopen zaterdag al ruim een kilo woog. Ze ligt al erg laag sinds 2 weken en schopt veel tegen me stuitje. Wellicht beurs of gekneusd. Maar ja laatste trimester hadden ze al voorspeld als zwaar! Geniet maar lekker van het getrappel!! Oh ja dat aparte forum word niet gebruikt omdat we met een groep op facebook zitten. Liefs
@gesien welkom! Heb je vragen, stel ze gerust, er zit hier heel wat ervaring en gedeelde smart is halve smart Ook hier bij de eerste ivf zwanger na meerdere mislukte iui pogingen waaronder (helaas) miskraam. Succes meid, hopelijk ben je gauw zwanger.
Ha die Meiden! Gesien, welkom! Heel veel succes met alles, ik hoop dat je snel kunt beginnen met je traject! Ik lees wel mee hoor! Vandaag is het de eerste dag dat ik me verveel, zit nog in pyjama.... Moet nog wat verzekering dingen doen en andere dingen waar ik geen zin in heb, ga maar even naar de markt. Tennis begint pas om 14.00 uur. Augman heeft drie dagen cursus in den Bosch maar komt elke dag thuisslapen voor het geval dat... Ga maar even lekker douchen en dan weer aan de adressen voor de kaartjes... En dan fijn hypotheek gedoe uitzoeken... Ik heb het zwaar... Dikke zoen voor iedereen maar met een extra knuffie voor mijn vriendinnetje Druuf! Liefs, Aug
Thanx Druufie, was heerlijk!! heb vooral heel veel niets gedaan!! Haha!! Normaal doe ik altijd heel veel en druk op vakantie en wil ik echt alles zien (soms zelfs al om 5 uur uit bed en zo), maar nu had ik zelfs nachten van 12 uur joh!! Bizar, toch! heerlijk warm en lekker gezwommen in de zee, goed te doen dus!! Hoe is 't nu met jou Druufie? Hou je het nog een beetje? Vind 't zo naar voor je Meis!! Maar de tweede keer is raak hoor Lieverd!! krijg je nu meer hormonen ook? Liefs en een dikke Knuf, Elvi
Welkom ook alle nieuwe forum'ers!! Heel veel succes ook voor jullie!! Augje, lekker toch. Even helemaal niets en luieren, goed uitrusten!! Hoe voel je je nu, dan? Ik denk dat ik de kleine heeeeeeel lichtjes voel af en toe!! Liefs, Elvi
@Elvidepelvi: ondertussen ben ik gewassen en aangekleed en zit ik de Delta Lloyd achter de reet aan waar mijn ingediende declaraties blijven. We hebben het druk mevrouw, ja dus? Jullie weten wel te chasen als er vanuit de klantenkant niet snel betaald wordt... f..ckers. Maar goed, ik maak elke dag voor mezelf een to do lijstje. Dus ik vermaak me wel hoor maar vanmorgen verveelde ik me gewoon. Zaterdag gaan we de kinderwagen ophalen, weer een mijlpaal bereikt. Ik voel me prima, al groeit de buik nu sneller dan ooit. Het is hier nu zo warm, geen zin in een spijkerbroek dus heb ik ouwe dunne joggingbroek gevonden. Laten we zeggen, ik zie er niet uit als Miss Nederland.... maar het interesseert me geen reet. Mijn addressenlijst voor de geboortekaartjes is bijna compleet. Kaartje is uitgekozen, dat soort dingetjes ben ik nu aan het doen. Ik voel me prima, moet nog vijf weekjes en dan gaat het gebeuren, ben er niet bang voor, weet dat het geen feestje gaat worden maar heb het er graag voor over. Supergaaf dat je je kindje al voelt. Onze dochter is al ingedaald en dat voel ik absoluut. soms denk ik, lig eens even stil zeg! Aan de andere kant ben ik blij met het teken van leven. Ik smeer hem, heb mezelf uitgenodigd voor een broodje bij mijn zus!! Liefs, Aug!!