Ohh... Meiden wat een schatjes zijn jullie meisjes toch!!! Elvi, ik heb ook al een tijd rugpijn, soms een beetje en idd soms alsof ik mijn rug gebroken heb of zo.. Dan kan ik niet meer overeind komen, hihi! Het is de laatste weken wel beter geworden! Heeft ook te maken met het verweken van je bekken en met je houding die veranderd omdat je zwaartepunt gaat verschuiven..
haha die banner kloppen allen van geen kant hoor @ Citroen........waar blijft het goede nieuws van de geboorte van jullie wondertje??? Liefs
@esther ik zit hier ook maar te wachten... Heb veel (meer) harde buiken en kan soms bijna niet lopen, zoveel druk ook op t bot, ligt klaar om te komen. Maar ja, dan moet er nog wel wat meer gebeuren. Denk dat hij/zij t nog wel prettig heeft, blijft zitten, heb ik weer :-o
Tegen ons zeiden ze ook dat ze zo goed als geen haar had, en moet je zien wat een bos erop zit! Dus zeg nooit nooit hihi (alleen zowel vriend als ik hadden wel veel haar bij geboorte...)
Mijn vriend had ook veel haar bij de geboorte! Ik niets maar goed hij is nu kaal en ik heb een enorme bos haar haha. @ citroen, hij/zij vindt het wel lekker daar binnen he! Ik denk een jongetje
@esther hij/zij vindt t nog steeds heeeeeeeel fijn daar binnen anders wel gekomen. Ik nu niet meer, laat maar komen! Heb veel harde buiken maar zet niet door tot 'actie'. Maandag controle gyn, mocht t er nog niet zijn.
Hoi meiden even een vraagje wordt er altijd een samenlevingstest uitgevoerd als blijkt dat er wel wat aan de hand is bij de man kwa zaadcellen of slaan ze dat over ??
Ik heb zoiezo nooit een samenlevingstest gehad ook al konden ze verder niets vinden! Ons ziekenhuis vond die onderzoeken onzin omdat als je iui doet je het daarmee al voorbij gaat. Ze spuiten in je baarmoeder en ze vinden het onnodig om dan te gaan testen. Maar das bij de 3 ziekenhuizen waar ik gelopen heb
Bij ons deden ze het ook, maar vonden het wel onzin Aangezien het niet gaat om wat er in het slijm over blijft, maar om wat er wel doorheen komt. En tja....dat zien ze niet. Ow en het was zeker een half jaar al voor we met IUI begonnen. Oooh citroen....ik wens je alvast heel veel succes met je bevalling meis! ZET UM OP!!!!!
Heej Es, doe je Zwanger fit thuis of op de sportschool o.i.d.? Ik dacht nl. dat dat pas kon vanaf 20 wkn., moet me er echt eens meer in gaan verdiepen. Las net iets dat je vanaf 17 weken beter niet meer op je rug kunt slapen, maar op je (linker)zij i.v.m. bloedtoevoer naar de baby. Oke, dat dus ook maar doen vanaf nu! Heb wel een kussen tussen m'n benen (waarom hebben ze er geen voor tussen je borsten, haha)!! En ja, heb toevallig net afgelopen weekend een paar heeeeeeeeeeele te cute jurkjes gekocht, zo zoetjes. Wit met een beetje kant (maar niet te veel), heel Lieflijk! Hoe is 't met jou Meis? Heb je eigenlijk al een bevallingsplan gemaakt? Dacht dat ik daar eerder op 't forum iets overlas, misschien wel van jou hoor, weet 't alleen niet precies meer zo goed! En welke spulletjes moet je nog allemaal kopen? Liefs, Elvi
@all we hebben een dochter! Ze heet Lisa. Meer details als ik wat fitter ben, t werd toch n keizersnee. Alles is goed en ze is prachtig!
Ohh... Citroen! GEFELICITEERD MET JE MEISJE!!! Vast een prachtige meisje met zo'n mooie naam! Geniet lekker en doe rustig aan! Eerst bijkomen nu.. En daarna spammen geblazen! Dikke knuff lieverd en hoop dat alles voorspoedig gegaan is ondanks de keizersnede!
Citroenmama.....meis gefeliciteerd met jullie dochter.....en idd wat een mooie naam! Ben benieuwd naar je ervaringen.....kom eerst idd maar tot rust. Echt een meideboom hier....op nick na dan