@Ingeping succes/sterkt voor morgen, een spannend moment! laat gauw wat van je horen, ben erg benieuwd. @Druufke nu ik jouw verhaal zo lees, niet egoistisch hoor, snap ik je gedachte. Krijg zelf al het onbehaaglijke gevoel dat dat de 'mededeling' gaat worden.... Ik snap je heel goed. Natuurlijk gun je het iedereen, maar t wordt ook eens tijd dat jij, ik en iedereen hier op t forum ook eens dit zouden kunnen vertellen. Je hebt nog een beetje tijd om je 'voor te bereiden', misschien is t iets anders, maar zou er toch rekening mee houden en er vast aan denken dat t zo zou kunnen zijn, kun je een beetje aan t idee wennen en hopelijk kun je daardoor beter reageren. Ik snap dat je niet blij kunt reageren, maar toch maar proberen. Hou vast aan 7 november, dan mag jij testen, wie weet dubbele ROZE streep. Beter daarvoor op visite, dan als je ongi hebt gekregen, dan is het helemaal moeilijk (dat heb ik nl al eens gehad, pppffff, kon wel janken) Kop op, goed voor jezelf zorgen EN aan jezelf denken EN als je er als een berg tegenop ziet, moet je het misschien maar een andere keer afspreken....? Ook jouw geluk telt, zeker in de wachtweken, geen stress!!!
@Druufke: Meid snap heel goed dat je dat gevoel hebt en het toch spannend is dat je daar wordt uitgenodigd om te eten. Het is helemaal niet ego van je hoor. Denk dat iedereen het zichzelf net even meer wenst dan een ander. Dat is een heel normaal gevoel.......in ieder geval veel succes met het etentje en je ziet wel hoe je reageerd. Misschien wel gewoon met een raar onderbuik gevoel. @citroen: Het is idd wel fijn om te weten. Dan weet je zeker dat de mooie celdeling doorblijft gaan natuurlijk......nou hoop dat dit dan ook een toppertje is en dat je over anderhalve week een mooie HCG uitslag hebt!!!
Wat is er een hoop bijgeschreven Ik moet hier echt vaker kijken haha Nieuwe meiden; Welkom! Voor een hoop zijn het nu de spannende dagen; Ik duim voor jullie!! Hier; Nog steeds aan het wachtten op een eisprong:x CD 28 al! deze maand eindelijk beginnen met IUI heb ik weer een mega lange cyclus natuurlijk GRR...Heb ik nog niet lang genoeg gewacht?? Hopelijk wordt al ons wachtten snel beloont......
@Saartje, wat vervelend meid dat de test negatief was. Begrijp heel goed hoe je je voelt als je wel allerlei symptomen hebt en dat dan de test negatief is. Heel veel sterkte meid. @Druufke, dat is heel normaal dat je dat denkt... Is alleen maar menselijk denk ik. @citroentje, wat spannend zeg hoop voor je dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt
Heey Druuf, Meid, je gevoelens zijn gewoon normaal hoor. Ik geloof mensen niet die zeggen dat ze dit gevoel nooit zouden hebben (terwijl ze wel proberen). Natuurlijk voel je je zo! En daarna voel je je ook een gemenerik omdat je die gedachte heb. Weet je, het is je gevoel en dat moet je maar gewoon toelaten (tot redelijke mate natuurlijk, haha). Ken je haar heel goed? Zou je je gevoelens met haar willen en kunnen delen? Dat zou nl. ook al uitmaken. En als je het echt niet wilt, dan verschuif je het nog een keertje, toch. Je moet niet met een rotgevoel daar heen gaan, dat is zonde. Toch? Liefs, Elvi
Da's niet normaal hoor Imke, ik zou zeker een nieuwe afspraak met voorrang eisen. Dat is je goed recht. Zij maken een fout, dan moeten zij dat oplossen. Ik moest laatst ook iets eisen en vond mezelf een zeur. Ik dacht er nog eens goed over na en kreeg ook an anderen advies: Bel erachteraan. Je hebt recht op nette behandeling en goede antwoorden op je vragen!!! Laat ze je maar vervelend vinden. Lekker boeiend, toch? En als ze echt raar gaan doen moet je ze daarmee (rustig) confronteren en vragen waarom ze je het gevoel geven dat je een zeur bent terwijl zij een fout hebben gemaakt. Eis je afspraak Meis!!!!!! Girlpowerrrrrrrrrrr! Liefs, Elvi
Es, hoe is het met je? Al een beetje gewend aan het idee van de behandeling/ingreep die je moet ondergaan? Denk aan je hoor Meis!! Al die rottigheid moest echt wel gewoon ergens goed voor zijn straks en dan zijn we het ook zo vergeten! Dan gaan we naar het mama forum met z'n allen, hihi!! Dikke knuf, Elvi
Ja ik ken haar goed! Afgelopen mei kwamen we er per toeval achter dat zij ook zouden beginnen met iui! zij wisten toen niet van ons dat wij er toen al 2 achter de rug hadden. Dat kwam toevallig ter sprake. Toen ik mijn verhaal vertelde begon zij ineens te huilen (toen wisten we van niks) ik dacht hmmm heb ik iets verkeerds gezegd. Toen kwam bij hun de aap uit de mouw dat zij zelf dus ook al 2 jaar bezig waren en in juni zouden gaan beginnen! We hebben toen met zijn 4-tjes heel goed over onze gevoelens kunnen spreken! Aleen het is toen bij die ene keer gebleven, we hebben hun dus ook na dat gesprek niet meer gezien, wel contact via sms en email maar nooit meer over iui. Ik denk dat hun niets wilden vragen en wij dachten....als t zover is horen we het wel! Ik denk wel dat als ze inderdaad met die mededeling komt en ik reageer niet zo heel spontaan "leuk" op t nieuws dat ze dat wel snapt, aangezien ze in dezelfde situatie zit of zat zoals wij. Maar voor hetzelfde geld is het gewoon weer eens een gezellig avondje zonder die ene mededeling en maak ik me nu dus lekker druk om niks, maar ja dan ben ik vast aan t idee gewend zeg maar hihi. En ja voel e best rot dat ik die gedachte heb, maar kan er niks aan doen...... Komt wel goed denk ik ............
Hoihoi... Nou vanmorgen de fm gehad, we waren niet te laat . Zelfs te vroeg....jippie. Weer 2 eiblaasjes maar 1 doet niet meer mee, rechts was nu pas 10 en de linker 15. Dus afgesproken om vrijdag terug te komen voor nog een fm, en dan dus waarschijnlijk die avond de pregnyll en zondag of maandag de inseminatie Prikuitleg was allemaal prima, hele leuke vrouw. Alleen uileg is nog geen doen hahaha ik alles precies mee doen....en dacht ooh dat lukt mij thuis wel. Had ik me buik vast zegt ze "dan mag hem er nu voorzichtig in prikken en doorademen" uuuuuuhm okeej, dat had ik niet verwacht,lekker dom en naïef van mij. Maar het gaat me wel lukken. Zijn er binnenkort nog teststers? Knuff
@ debby: Hopelijk groeit je eitje mooi door!!! Veel succes met de pregnyl.... Vergeet je hem niet een half uurtje van te voren uit de koelkast te halen !! Hier pas over anderhalve week!!
@debby: moest je de naald er voorzichtig induwen???? Hier heb ik geleerd hem er in een vloeiende beweging in te prikken, en dan bedoel ik niet langzaam!!! @all: meer pijn aan me buik dan gisteren, herkenbaar voor iemand?? Heb er slecht van geslapen.......
@Druuf Jij bent ook altijd vroeg op Maar idd, half uurtje was verteld en ze zei dat ik evt even met een ijsklontje over de prikplek kon gaan. Dat verdoofd een beetje, maar denk niet dat dat nodig zal zijn. Jij bent denk ik de eerste die mag testen he? Mij raden ze gisteren aan om evt. Pas op cd 32 te testen omdat mijn cyclus meestal rond de 28 dagen is. Gelukkig heb ik de laatste paar maanden niet meer zo'n testdrang. En jij? Hou je het vol tot 7-11? knuff
Ja wel in een vloeiede beweging maar omdat toen het prikje nog moest komen zei ze voorzichting. Ik moest even weg kijken en toen ik terug keek zat ie er al helemaal in. Denk dat het thuis sneller zal gaan omdat ik nu weet hoe het voeld.
@debby: ik dacht al. Ja je merkt van zelf wat het prettigst is. Als alles goed gaat mag ik 8-11 testen, nou voor je het weet is het zover. Ik zal straks horen of het een testdag gaat worden voor ons.....
Oooh spannend zeg...ik ga voor je duimen (en voor de rest) maar mag je na de tp al zo snel testen jah? Is maar 11 dagen he?
Ja daar twijfelde ik ook aan, maar het proces wat normaal in je buik plaats vind vind nu in het lab plaats. Dus je rekend vanaf de punctie. Snap je wat ik bedoel??
Yep, ik herken het, 1 dag na de punctie, of eigenlijk beter gezegd, die avond/nacht. dus anderhalve dag na, heb ik enorm veel pijn gehad. T venijn zat hem in de staart en niet in de punctie, bij mij tenminste. De dag daarna slecht kunnen lopen en 3 tot 4 dagen na de punctie voelde ik me pas weer beter. Meid, t komt goed, heeft tijd nodig om te herstellen. Succes straks met bellen, ben benieuwd! Ben al aan het duimen
@citroen: fijn te lezen dat je hetzelfde had, dan hoef ik me er geen zorgen om te maken zie je. Ja nog een half uurtje geduld hebben en dan.........BELLEN!!!!
Jah ik snap je helemaal...is eigenlijk best logisch als je het zo zegt. Dit had ik gister ook, op al me vragen zo'n logisch antwoord dat ik bij mezekf dacht: als ik ff nadenk had ik het miss zelf kunnen bedenken hahaha Nou lieverd nog een kwartiertje, heel veel succes met de bel stress Ik lees het straks wel, ga nu werken. Knuff
Hey meiden, Morgen om 15:15 de TP. Helemaal happy!!!! Ben benieuwd wat ze nog meer te melden hebben morgen.....