Haa citroen, Gefeliciteerd te gek zeg. Doe maar lekker rustig aan en geniet. Enne Nick is heeel blij met zo zoveel keus. Dikke knuffel.
Joehoeee ze is er! Whaaa toch een meisje, geweldig! Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van en doe rustig aan he! Herstel van keizersnede is niet zomaar iets!
@ Citroen, onwijs gefeliciteerd! Toch een meisje! Geniet lekker en herstel maar ff van de operatie! Liefs @ Elvi, ik kon vanaf 16 weken zwangerschapsfit doen. Is een soort aerobic veel spieren trainen! Is bij de fysio samen met 5 andere meiden! En bevallingsplan heb ik nog niet gemaakt, ga ik nog wel doen hoor.
@Citroen: van harte gefeliciteerd met jullie dochter, fijn dat ze er is. Kom lekker tot rust en we zien je wel voorbij komen met alle details en uiteraard willen we een foto van Lisa zien hoor!! Volgens mij ben ik nu aan de beurt toch? Vandaag ben ik precies 36 weken, ik hoop zo dat ze me niet langer dan vier weken laat wachten maar de kans zit erin. Van de week de klossen halen bij de thuiszorg, zaterdag de kinderwagen opgehaald, hopen dat het uploaden van de foto lukt. Nu de lakentjes wassen zodat ik het op kan maken. Voor de rest weinig te melden, ga de wasmachine maar eens aanzetten! Fijne dag allemaal meiden!! kus, aug
Hey aug, mooie wagen! Heerlijk de laatste loodjes! Jij bent als eerste aan de beurt inderdaad! Je banner klopt niet die staat op 35 +5 dagen! Zijn er nog jongens die in ons forum op komst zijn.... volgens mij niet he..... Knuffel!!!
JEEEEEEEEEEEEEEJ Citroentje, gefeliciteerd met je Meisje Lisa, en idd, wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!! Heel leuk Meis! Nu eerst herstellen en lekker genieten van het moederschap, he! Dikke kus, Elvi
Hai citroentje van harte gefeliciteerd met je mooie kleine meid geniet er lekker van en laat je lekker verwennen over een tijdje horen we je verhaal wel dikke knuffel
Heej benji, bijna ook jij je 20wkn. echo he!! We hebben 't exact op dezelfde dag, lachen he!! wat denk je zelf qua geslacht dat er in je buik zit? Spannend hoor! Wil je het wel weten? En vertel je het anderen ook? Liefs, Elvi
hai elvi ja ik idd ook bijna me 20 weken echo heerlijk ik heb voor me zelf echt geen idee wat die 2 kleintjes zullen zijn we willen het idd wel weten en ik denk voor de gene die hier op forum zitten miss een pb sturen na mij want ik wil het voor de rest het tegen niemand zeggen en miss lezen ze wel mee hihihi dus voor de gene die het dan willen weten zullen me dan eff een pb moeten sturen maar nu eerst aftellen tot het 27 juli is dan maar idd wel grappig dat we echt op dezelfde dag de echo hebben leuk en hoe voel jij je nu verder
Kom je een paar dagen niet is er een mooi meisje geboren !!!!! Gefeliciteerd citroen !!! Geniet er maar lekker van!! All: op jullie reageer ik later zIt via foon Xxx
Jaaaa maar mijn meisje deelt niet graag die wil graag een man voor haar alleen dus uhhh meiden kom maar op met de jongens haha. Druuf ik denk dat het maar 2 jongens moeten worden voor jou hihi
Heej Benj, ik voel me super, jij ook? Ik ben alleen erg moe en veel last van m'n rug, maar 't valt allemaal in het niet bij wat voor moois er in m'n buikje zit!! Ik heb 't er allemaal graag voor over! Ik vind slapen nu wel steeds lastiger gaan. Jij? Is je buik al groot met twee kleintjes erin? Spannend hoor Meis!! Liefs, Elvi
Graag zou ik hier mee praten. Na heel veel sterretjes en verlies van onze dochter en in februari een bbz waardoor ik nu nog 1 eileider over heb die niet 100% gezond is proberen wij het tot spetmber het nog zelf. Nu wel met utrogestan gebruik erbij en in september zullen wij starten met IVF, graag zou ik van jullie ervatingen horen wat we de eerste afspraken kunnen gaan verwachten?
Hoi Jane, ik ken je van het oktober forum. Hopelijk heb je het verlies een beetje kunnen verwerken! Het IVF traject is bij mij begonnen met een informatieavond over hoe alles in zijn werk gaat. Daarna krijg je een intake en gaan ze je bloed prikken en doen ze een zaadtest bij je partner. Als alles goed is kun je starten met IVF. Bij ons begon je eerst een maand met de pil en begon je daarna met stimuleren. 2 spuiten per dag hadden wij en na 3 weken ongeveer de punctie. Na de punctie moet je direct Utro gebruiken.14 dagen na de punctie kun je een test doen! Hopelijk heeft de IVF net zoveel succes als voor ons! Liefs