Heey Es en For, ik ben benieuwd! Essie, jij mag het me eerst voordoen !! Vind het allemaal wel retespannend hoor Lieverds, dat we dan straks echt onze Kleine Meis allemaal in onze armen hebben, zo mooi he!! Hihi! Liefs, Elvi
Ja! Had nog een buikfoto beloofd.. Net maar even snel gedaan voor ik het weer vergeet, hihi.. Ben er niet helemaal bij. Vandaag hoort vriendjelief of hij ontslagen wordt ivm bezuinigingen.... Zitten we niet echt op te wachten zeg maar! Bah, stomme recessie!!
Mooi buikje Tash!!! Hoop voor jullie dat ie niet ontslagen word...... Kan me voorstellen dat jullie daar niet op zitten te wachten!! Ik duim!!
Es': nee ben nog niet weer aan het werk 6 aug weer nu eerst vakantie Elvi: is ook Erg spannend meid ! Maar er is niks zo mooi als dat ze je kindje op je buik leggen en je kunt het alleen maar vol bewondering en liefde bekijken zO magisch! Tash : mooie buik meid! Erg spannend dan idd! Hoop voor je dat is mag blijven! Hier: Kimberley heeft gister haar tweede reeks prikjes gekregen en ze deed het super! En E weegt nu 5420 gram en 58,5 cm ben heel trots op dr ik ben nu al een week aan de pil voor drie maanden en daarna gaan we kijken of we al voor een tweede willen gaan maar dat horen jullie nog oh Es' ik vroeg me ook altijd af welke ateletiek toestel ze aan het gebruiken was in me buik Hahaha erg leuk! Liefs
Gelukkig goed nieuws! Hij hoorde niet bij de mensen die ontslagen moesten worden.. Maar is te hopen dat dit voorlopig genoeg is dan. Anders gebeurd dit over een paar maanden misschien wel weer..
Tashie wat fijn Meis, gefeli! Nu eerst eventjes genieten, he! Ennuh, wat een prachtig buikje heb je Meis, echt mooi hoor! Liefs, Elvi
Goedemorgen dames, Alles goed met iedereen?? Hier weer hard aan het werk! Komende vrijdag gaan er 3 van de 5 met vakantie dus dan worden het 3 drukke weken voor me! Gelukkig gaan daarna mijn laatste werkweekjes in Aftellen! Vanaf vandaag nog 7 weken werken! Kan niet wachten tot ik met verlof mag! Liefs
Es': wat fijn meid maar wel k dat je nu eerst nog 3 weken moet bikkelen! Hier: mijn schoonvader wordt 65 iemand nog leuke spandoek teksten hij heet piet... Vandaag is mijn vader jarig die wordt 50 maar door omstandigheden geen contact meer ... Kimberley doet het weer goed gelukkig weer goede nachten gister gezellig bij mijn zus geweest was erg leuk! Liefs
Sorry For! Ben niet zo goed met dat soort dingen.. Ik ben altijd degene die het op het doek schrijft, dat kan ik wel, hihi! Succes!! En Es, jij dus nog even flink aanpoten en dan lekker verlof! Heerlijk vooruitzicht
Hoera, drie keer toeteren voor Piet! Vandaag 65 jaar, hij hoort het toch niet.... wel je naam er onder zetten dan For! xx Aug
Uuuh Augje: hij is nog niet jarig hihihi mijn vader is vandaag wel jarig mijn schoonvader is pas 27 aug jarIg Jullie zijn wel grappig niemand is Goed in rijmen hahahaha 1geluk ik ook niet whahhaha
Uhh nou ik ben normaal wel goed in rijmen.. Maar ben op r moment zo moe en druk. Pff en weer op weg naar de dokter. Sorry ladies moet een klagen.