Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Ohhhh Tash, met mij gaat het prima hoor!! Voel me eigenlijk kiplekker en kijk ontzettend uit naar de vakantie.....nog 2 weekjes werken en dan ga k weer naar mijn eilandje hihi.
    Jullie hoeven je echt niet verontschuldigen hoor dat het over zwanger zijn gaat.....! Vind dat ook wel heel logisch. En dat ik bij het clubje hoor dat weet ik wel :).
    Begrijp me niet verkeerd hoor maar als het daar over gaat dan kan ik er niet over meepraten en vind dat niet erg hoor, maar dan reageer ik gewoon wat minder :) En daarbij aangezien ik nu in de "rust" modus zit heb ik weinig te melden.
    Mega druk op het werk ivm vakanties dus ik krijg mijn tijd wel om hihi!

Fijn weekend alle :)

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey druuf,

Ik voel het precies het zelfde als jij net beschrijft.....
    Ik lees hier gewoon iedere dag mee, maar mee praten kan ik niet. Ook niets te melden door de vakantie stop.

Maar meiden ik ben nog steeds super happy voor jullie hoor :D
    Nog een weekje tot me evaluatiegesprek.......gelukkig heeft me militairtje dan vakantie en kan ie lekker mee.

Nou vanmiddag maar eens over de kermis....lekker mensen kijken hihi

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Tash, de eerste meting was hij 8,1 met 11 weken was dat. Nu is hij 7,3. Maar hij hoort tussen de 7,5 en 10 te zijn. 7,3 is de grens voor bloedarmoede vandaar. Maar het schijnt allemaal bij de zwangerschap te horen ;) laatste trimester daalt ie in de zwangerschap en dat klopt ook bij mijn eerste en laatste waardes!

Knuffel dames

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Essie, leuke foto's, zeg! het ziet er hartstikke leuk versierd uit allemaal! Was 't leuk? Komt 't nu dichtbij dan eigenlijk, he?

Debby en Druuf, begrijpelijk hoor, maar jullie moeten ons wel van al jullie gevoelens en vorderingen op de hoogte blijven houden, he! Want die willen we niet missen, hoor!

Dikke kus, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, ben ik nou heel erg in de war, jij krijgt je 20-wkn. echo ook nog, toch? Wanneer? En wil je dan weten wat 't wordt? En mogen wij dat dan ook weten? P.S. Ik vraag vast een heleboel dubbele dingen, sorry!

Liefs, Elvi

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, ja was erg leuk! Heb genoten, heerlijk verwend door de lieverds en mocht niets doen ;)
    Tash dr lief wil het niet weten zoals ik me herinner dus zij ook niet ;) Waneer heb jij je 20 weken echo?? Hier morgen alweer de 30 weken echo! Ze heeft het behoorlijk krap al daarbinnen haha.

Liefs

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Shame on me ! Ik verwaarloos mijn schatjes (geeft zich zelf een klap tegen dr kop)

Es': kei leuke foto's en lekker genoten dus :) hoe gaat het verder met je en je dikke buik?

Tash: hoe is het meid? 20weekjes wat gaat het toch snel

Elvi: jij ook al zo hard! Wanneer heb jij weer een echo en hoe is het met je!

Druif: schatje vertel gerust je gevoel enne over twee weken Tenerife !!!! Yeah !!!

Hier: druk met me meis die slaapt voortaan van 22:30 tot 8:30 heerlijk!! Uitslapen is dat Hahaha :) verder is ze alweer over de drie maand gaat veels te snel en ze groeit als kool ! Jammer dat ik nu niet op de laptop zit want anders had ik een foto geupd :)
    Wij gaan vandaag op vakantie naar arcen in Limburg vlak bij druuf in de buurt :) wordt nog extra gezellig hihi :) over twee weken moet ik aan het werk zo geen zin in ! En ik heb een draag doek gekocht :) helemaal happy mee :)

Zo nu weer genoeg spam van mij hihihi

Kusjes ons !

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For, geniet lekker van je vakantie meis! Balen dat je daarna alweer moet werken he! Hoeveel dagen ga je werken??
    Geef Druuf een dikke knuffel van ons als je daar toch in de buurt bent! Enne zulke tijden krijgt onze dochter ook hopelijk haha.

Hier gaat buikkie hard, ze ligt klem voel ik sinds 2 dagen, ze kan namelijk niet meer draaien . Dikkertje ;)

Liefs

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Essie en For,

Kheb einde van deze week alweer de 20-wkn. echo, snel he!! Ik vind 't allemaal zo bijzonder Lieverds!! Ze is erg druk in mijn buikje, ik voel haar steeds meer en steeds harder schoppen!! Ik vind het wel erg gezellig zo!! O ja, pff, moet trouwens nog steeds een foto van m'n buikje erop zetten, haha!

For Meis, geniet van je heerlijke vakantie en van 't feit dat je Meis zo heeeeeeeeeeeeeeeerlijk lang doorslaapt! Dat is toch super en wil ik straks ook wel!

Luv u all!

Dikke kus, Elvi

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden!! Dikke knuff voor iedereen!!

En Elvi, heb idd het 'probleem' van een eigenwijze vriend! Hij wil het absoluut niet weten en ik kan mijn mondje niet dichthouden tegen hem als ik het wel weet ben ik bang.. ;)
    Morgen hebben we de echo!

Es, ik kijk op van de waarden! Ik zit dan blijkbaar ook laag.. Dacht dat het vanaf 6,5 al goed was, maar niet dus?! Misschien daarom nog steeds wel zo moe?? Ga ook maar roosvice halen dan, hehe! En wat ontzettend leuk die shower!! Jullie hebben veel amerikaanse 'tradities/dingen'.. Echt leuk!! Vond die taart ook zó gaaf!!!

For, wat heerlijk dat ze zo goed slaapt zeg!! En zo'n draagdoek lijkt mij ook wel wat! Bevalt goed dus??

Hier is beeb goed bezig! Heel druk en we kunnen aan de buitenkant goed meekijken wat betreft de bezigheden en ligging van binnen, hihi. Heb wel sinds gister pijn in mijn linkeronderbuik. Maar heb veel getild, dus dat zal het wel zijn. Heb last van nesteldrang of iets denk ik.. Alles moet weg en ruim!! Vind ik héérlijk!!!

Liefs van mij en onze drukke beeb!!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hey tash, kan ook bandenpijn zijn he! Je buik is natuurlijk aan het oprekken en die pijn klinkt bekend ;) Niet teveel tillen he! Is niet goed voor je! De nesteldrang had ik ook maar nadat ik ff bezig was kreeg ik al snel last van harde buiken dus tja deligeren aan je partner haha.

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Geloof me Es, dat doe ik, hehe!! Omdat ik idd last van die steken heb ben ik flink aan het vertellen hoe hij het eea moet doen!! Geloof alleen niet dat mijn schatje daar zo ontzettend blij mee is, hahahaha.. Maar hij vindt het wel erg fijn dat er zo goed opgeruimd wordt en alles (eindelijk) een duidelijke en vaste plek krijgen. En hij vindt het volgens mij ook niet heel erg om te tillen etc. Hij is allang blij dat ik vervolgens alles uitzoek en een plek geef. Wat ie wel jammer vindt is dat ik niet te stoppen ben en hij met veel dingen 'even' moet helpen. Dus dat ik vandaag te werk ben vindt hij heerlijk!
    En denk stiekem ook dat het bandenpijn is, omdat het ook op een zwakke plek zit wat betreft endo. Maar wel het zit wel maar aan één kant. Dacht dat als het van het tillen zou komen, ik het aan beide kanten zou moete voelen..

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee hoor, ik voelde het in het begin ook vaak maar aan 1 kant! Niets raars aan. In het begin allen nog onderin en nu veel bovenin! Enne mijn mannetje werd ook af en toe gek van me haha. Schatje wil je dat nog even pakken, schatje zou je dat voor me willen doen. haha En als ik het dan zelf pakte omdat het te lang duurde trok hij het alsnog uit me handen en kreeg ik een preek dat ik niets mocht tillen haha. Ach wij dragen het kind, zij de rest ;)

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tahsie, ik heb soms ook van die gekke pijnen, maak me dan ook wel eens ongerust, maar ik vertrouw er eigenlijk ook wel op dat alles goed zit hoor!! Maar het kan idd wel even vervelend voelen ja. Ik heb nu rugtherapie. Werd gek van de rug- en bilpijn, vooral 's nachts! Nu goede oefeningen mee gekregen en zo, helpen goed!

Liefs, Elvi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spammen ;)

Bijgevoegde bestanden:

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Kaas Es. Lekker vrouwtje

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Essie, supermooie foto's Meis! Als ik jouw foto's zo heb gezien, lijkt ze wel een klein beetje op jou, kan dat kloppen? Wel leuk he, dat je d'r dan weer eventjes mag zien!

Liefs, Elvi

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik heb werkelijk nog geen idee haha. Volgens mijn moeder lijkt ze op mij en volgens mijn schoonmoeder lijkt ze op mijn lief ;) Maar volgens mij hebben wij beiden geen wipneus en ons kleine meid wel haha. Zei al tijdens de echo moet toch eens met de ivf kliniek gaan praten ;)

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, oeps foutje! Aiai, dat zou toch pijnlijk zijn, he! Maar god, met alle foutjes in de wereld die er ooit gemaakt worden, zal dit foutje ook al vast wel eens gemaakt zijn en is de kans weer kleiner dat 't jou treft, haha! Toch? Maar het blijft toch stiekem door je hoofd spoken, he!

Liefs, Elvi

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal, zojuist de prachtige 20-weken echo gehad, alles helemaal goed!! Wat een prachtige Meid is het toch, nu al!! Haha, ben nu al helemaal gek op d'r hoor!! Maar man, man, man wat drukken ze toch hard op je buik, niet normaal zeg. Ik vond dat echt wel een klein beetje vervelend eigenlijk! Jullie?

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina