Benji, weet je al wat de baby's worden? Ik ben zo benieuwd! Mogen wij dat ook weten? En gaat alles goed? Is je buik nu echt al een stuk dikker aan 't worden? Gesien: Spannend meis! Liefs, Elvi
Hallo dames, Wat is het rustig hier zeg al een hoop mama's die druk zijn met hun kleine popjes! Ik ben de volgende geloof ik die moet gaan bevallen! Aftellen dus nog 62 dagen! Liefs
Hey meiden, Ik heb iets te vertellen hihi 31ste dus het evaluatie gesprek gehad, op zich niet zo spannend. Ze vertelde dat als de eerste emmy het ontdooien niet overleeft ze meteen de volgende pakken en zo verder, gelukkig heb ik er nog 4. De emmy's zijn 6 dagen oud, dus als ik de prengnyl heb gezet krijg ik 6 dagen later de tp. Dinsdag had ze toch maar een echo gemaakt omdat ik zei dat ik net ongesteld was geweest, op cd 9 was dat en had ik 2 eiblaasjes, een van 15 en een van 10mm (zonder hormonen) dus als die ene vandaag 18 is de pregnyl en dan woensdag al de tp. Laten we duimen Knuff
Debby: ik duim voor je meid! Es': ja iedereen is denk ik druk bezig hihihihi Druuf: volgens mij ga jij 1deze dagen op vakantie ! Hier: pfffff ik ga overstappen op flesvoeding met pijn in me hart ! Maar het gaat niet meer sommige voedingen blijft Ze maar huilen dus ik heb nu maar de keuze gemaakt om over te stappen . Liefs
Deb, zet 'em op Meid! Ga er voor! Ineens gaat zoiets dan toch nog snel, he! ZHoe voel je je erbij? Wel goede hoop? For, ik vind dat je 't nog knap lang volgehouden hebt, hoor! Liefs, Elvi
@ Deb, we gaan weer duimen! Gaat toch best snel he! @ For, meis je hebt het toch gedaan! Maar wat niet gaat, gaat niet! Jullie meisje zal het ook vast goed doen op de fles! Knuffel
Thnx lieverds! Doet me goed ze krijgt vandaag al twee flessen want ik wil Zsm stoppen anders wordt het te emo voor me X
Dat is heel goed nieuws Deb!! En deze blijft lekker bij mama plakken hoor! En For, dat was vast een moeilijke beslissing, maar je zal er wel veel meer rust door krijgen meid.. Elke keer strijd is voor jullie allebei niet goed. En de fv va tegenwoordig is ook echt heel goed! Begrijp evengoed wel dat je het een rotmoment vindt en het dan ook zo snel mogelijk om wilt zetten! Hopelijk gaat het allemaal lekker en zonder te veel stuwing etc... Succes lieverd
Tash: ik heb pillen van de ha gekregen om de melk productie te stoppen vanavond krijgt ze ook alweer de fles heel zwaar is de beslissing geweest maar wel de beste ! Thnx voor de knuffels lieverds ik heb sinds de bevalling niet meer zoveel gehuild ! Xx
Gaat goed met m'n kleine babbelkont. En zo lief lachen. Denk dat ik m van t weekend een lepeltje fruithap geef. Volgens m'n moeder kon dat. Hoest met Nick zijn prinsesje? X
For...dikke knuffel voor jou! Nou gister middag heb ik meteen dec pregnyl mogen zetten. Die van 10 was weg maar de andere was door gegroeid tot 19,5....dus....woensdag de terug plaatsing om 2 uur. Het gaat idd snel zeg hihi.
Deb: wat mooi !!! Spannend nu hoor! Hoop dat je een mooi beebje in je buik krijgt! Queen: met Kim gaat het goed ze drinkt de fles goed en poept gelukkig ook lekker charmant voor Nick hahahaha nee maar ze is lekker vrolijk pakt voortaan speeltjes vast en natuurlijk dan even proeven ze zeiden tegen mij op het cb dat ik echt moest wachten tot ze 4 mnd was anders was het niet goed voor de darmpjes ofzo maar goed iedereen denkt daar anders over ik dus ook hahahaha ik wil het binnenkort ook gaan proberen maar ik laat haar eerst ffe wennen aan de fles voeding ze is lekker vrolijk en je ziet dat ze mentaal sprongen maakt jij geeft ook de fles toch? Ik doe nu 180 + 6 maar drinkt ze niet helemaal op laat ze ongv 30/40 staan en hoe gaat dat als ze nog grotere eet behoefte krijgt en wanneer mag ze dan op de 4 voedingen weet jij dat toevallig? X
@for.. Ik geef Nick ook 180 flesvoeding dat horen ze eigenlijk 5x te krijgen (staat op de verpakking van de voeding) maar ik geef er soms ook 6. En Nick drinkt ze op. Hij is groot maar niet echt dik. Consultatie bureau zei dat ze onder de liter per dag moeten blijven. In het boekje van het consultatie bureau staat geloof ik wanneer je een fles mag minderen maar we doen toch wat we zelf het beste vinden;-p. En tor nu toe zijn ze op t consultatie bureau heel aardig en vinden ze dat ik het goed doe. Ze zei letterlijk.. "idd je mag best een beetje met de voeding spelen".. Xx
Wat je gerust mag doen for.. Als ze het laat staan 6 voedingen geven van bijv. 150cc. Probeer maar eens.
Heey Lieverds, ach arme For, Meis het komt goed, hoor! Je doet 't hartstikke goed! Je bent gewoon mama, he! Super! Wel fijn, al die ervaringsdeskundigen, dan kunnen Essie en ik straks veel van jullie leren, hihi!! Queen, heb je nog een mooie foto van onze ladycharmer Nick . Liefs, Elvi