Hoi meiden! Een tijdje lang niets van me laten horen maar ondertussen ben ik de trotse moeder van een prachtig mooi meisje, Loïs Casey, geboren op 31 juli 2012 na een zware bevalling. Een en ander ging helaas niet gemakkelijk. Ik zal niet teveel in detail treden, ik wil niemand bang maken en ik heb gewoon een beetje pech gehad. De bevalling op zich was pittig en geen pretje (niet dat ik een makkie verwacht had hoor) maar helaas kwam de placenta niet goed los en moest het restant via een operatie verwijderd worden en moest ik in het ziekenhuis blijven. Eenmaal thuis heb ik een hele fijne kraamtijd gehad met een dijk van een kraamhulp. Omdat ik aardig wat bloed was verloren, de operatie moest ondergaan was ik aardig verzwakt maar ze heeft me fantastisch geholpen. Helaas kwam de borstvoeding mede door het bloedverlies niet goed op gang en ben ik inmiddels overgestapt op flessenvoeding. Het geeft mij en Loïs een hoop rust. Ik heb het wel geprobeerd dus ik weet wat het is en hoe het voelt maar helaas is het niet voor me weggelegd. Langzaam komt ons leven weer op gang. Augman was tijdens de bevalling fantastisch en is apetrots en het gaat harstikke goed, we zijn gewoon een super team. We genieten nu van kleine dingetjes en proberen elke dag op pad te gaan en leren zo wat mee te nemen en wat handig is en niet. Alles wat we doen is een ontdekkingsreis en toch ook weer niet, ik verbaas mezelf hoe rustig ik nu ben en hoe gehaast ik kon zijn. Een kind heeft geen haast. Er is een soort van kalmte over me heen gekomen, voel me er prettig bij. Liefs, Aug
Lieve Aug, GEFELICITEERD met je meisje! Jammer dat de bevalling (en placenta) zo vreselijk moeilijk was.. Maar je klinkt wel echt als een hele lieve en trotse moeder! En idd ook heel kalm, rustig.. Mooi hoor! Geniet van deze tijd met je kleine poppie en laat je nog lang lekker vertroetelen. Goed aansterken en dan horen we vanzelf weer van je! Dikke knuff
Aaah aug.. Arme jij met je operatie.. Maat wel eens bevallen is geen pretje. Maar ik ben nu 3 maanden verder en helemaal toe aan een 2e... Ha ha ha... Nee zo erg is het niet maar moeder zijn is zo leuk
Dames wat gaan we allemaal hard!!! Druuffie nu lekker op vakantie en daarna ook verse poging! Moet goed komen! Op naar ROZE druuffie dus rust maar lekker uit! Hier gaat alles goed, de laatste loodjes vallen me erg zwaar. Ben enorm vermoeid en slaap slecht. Ook de benauwdheid tijdens het slapen speelt mee. Gelukkig valt de warmte mee! Liefs
Heej Lieve Essie, ach Meis, zet 'em op he, zo meteen ben je alles van dit vergeten en ben je helemaal weg van je eigen Kleine Meisje in je armen, helemaal leuk! Ik ben zo benieuwd naar je verhalen en ervaringen! Vraagje: Heb jij nu al gekozen voor een pijnbestrijding, of laat je 't maar op je afkomen dan allemaal? For, wat een scheetieschattiepoepsiefloepsie en wat lekker blond, bijna wit, hihi! @All: Hier streptokokken en dikke blaasontsteking. Deze week horen we waarsch. meer. Mogelijk wordt de Kleine al wel eerder gehaald hierdoor of in ieder geval bevalling aan antibioticuminfuus en Kleine straks ook, zielig he!! Liefs, Elvi
Jeetje Elvi, streptokokken das niet niks.. En je blijft er zo lekker droog onder. Sterkte. Hele dikke knuff.
Jeetje elvi, das niet niks zeg! Hopelijk heeft jullie kleine meid er niet teveel last van strakkies! Enne pijnbestrijding heb ik mijn bevallingsplan staan, liever niet tenzij ik het echt niet meer trek en dan wil ik graag iets zonder morfine omdat ik daar zo ziek van wordt, kom je dus uit bij ruggenprik. Maar ga het proberen zonder. Liefs
Thanx Queen en Essie, Dat is idd ook mijn enige zorg, mijn Kleine Meissie, voor mijzelf jammer, maar is te doen!! Ben nu vooral heel moe, weet niet of 't van de blaasontsteking komt, of van de antibiotica, maar doe 't ietsje rustiger aan! Essie, ja, ik twijfel daar dus nog over. Maar eerst maar 'ns horen of ze eerder gehaald moet worden!! Ik denk als dat zo is, dat ik eigenlijk wel pijnbestrijding wil, want dat schijnt gelijk heel erg heftig te zijn!! Iemand ervaringen mee? Liefs, Elvi
Wat is 't hier stil Lieffies! Hoe is 't met iedereen? Essie, red je 't nog met dit extra warme weer? Liefs, Elvi
Meiden ik ben helaas weer ongesteld geworden, morgen nog wel bloed prikken en dan maar kijken hoe weer nu verder gaan/moeten. Ik zie het allemaal niet meer gebeuren voor ons en de moed is me in de schoenen gezakt. Ik wad al weinig on-line en dat zal even zo blijven. Maar ik blijf natuurlijk alles volgen! Hihi Dikke knuff Deb
Hou hoop Debby ! Mijn vriendin is na de eerste 5 terugplaatsingen bij de tweede IVF 1ste terugplaatsing zwanger geworden! Meiden van het Vu forum zijn ook de meeste bij 3de of 4de terugplaatsing zwanger geworden! @ Elvi, het was inderdaad echt te warm! Pfff gelukkig is het weer nu wat koeler yeaaah. Mijn laatste werkdagen zijn inzicht! Volgende week nog 5 dagen tot 13.00 en dan heb ik rust, verlof en me voorbereiden op de bevalling! Kijk ernaar uit! Liefs
Ooh Es dat is wel fijn om te lezen, ik denk dat ik jullie teveel achterna wilde gaan na 1x zwanger. In het ziekenhuis zeggen ze ook slagingskans 1 op 5 dus dan ga ik me daar maar aan vast houden.
Ach Deb, wat een tegenvaller!! Maar idd, wat Es zegt.. Ik ben ook 'pas' zwanger geraakt van de 3e cryo. Dus probeer hoop te houden. Het is wel een vreselijke tegenvaller, ik weet het. Sterkte en een dikke knuff lieverd!! Het is hier idd stil... Ik ben de laatste tijd ontzettend moe (nog steeds) en baby vindt het erg leuk om mama tegen de ribben te trappen.. Au! Maar wel fijn dat ons boevenkind zo'n druktemaker is. Dat geeft vertrouwen. Hoe gaat het met de rest?? Liefs
Tashie, ja da's toch een fijn gevoel dan, he!! Ook al doet 't soms zeer, haha! Queen Meis, hier gaat alles helemaal goed!! Fijn dat 't idd wat minder heet is nu en ik hoop dat m'n blaasontsteking nu over is, maar ga einde v.d. week denk ik, maar weer eens testen!! Hoe is 't met jou en de Kleine? Hoe gaat dat met die warmte nu? Debby de Debster, oh neeeeeeeeeeee he Meis, wat klote zeg! Maar Lieverd idd, je hebt nog zoveel kansen, kijk ook naar Tashie, zet 'em op, hoor! Essie, gelukkig beter weer nu, he! Lekker hoor, even rust. Ben je je opvolger druk aan 't inwerken? En heb je daar alle vertrouwen in of maakt dat op een gegeven moment ook allemaal niet zoveel meer uit, want dat kan ik me dan ook best voorstellen, hoor!! Liefs, Elvi