Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, druk aan het inwerken nog inderdaad. Maar aangezien zij totaal geen voorgeschiedenis heeft in ons vak is het wel veel om allemaal uit te leggen. Soms zeg ik wat, wat voor mij normaal is en heeft zij geen idee waar ik het over heb. Ze heeft wel al heeeeeel veel geleerd hoor in de weken dat ze hier zit dus ze kan in ieder geval wat overnemen, alles is zoiezo onmogelijk. Hopelijk trekt iedereen het een beetje, maar ben aardig aan het afbouwen nu. Het is nu vakantie periode daar baal ik wel van want kan een hoop niet afwikkelen omdat mijn klanten allemaal met vakantie zijn. Nog heel ff en dan zal ik het toch echt uit handen moeten geven. Best moeilijk voor iemand die hart voor de zaak heeft! Maar goed ze komen er vast!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou bloedonderzoek was natuurlijk negatief, dinsdag mag ik weer voor een echo. Ben benieuwd of het nu weer zo snel gaat.

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Sorry dames !!!

Deb: wat k meid ! Dikke knuffel

Es' : nog een paar daagjes heerlijk hoor!

Druuf: nog lekker op vakantie :)

Elvi: fijn dat alles aardig goed gaat meid

Sorry voor de rest weet er niet meer

Hier : Kimberley kan zich van rug naar haar zij rollen en krijgt nu dagelijks een heel potje fruit en half groente :) ook erg druk met werken waardoor ik Savonds helemaal op ben en verder gaat het super ze groeit als kool en zit op nog maar 4 voedingen dus ik heb mijn avond weer hihihi

Veel liefs !

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ for, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! Hoeveel dagen werk je nu?? Valt het erg tegen om weer aan het werk te zijn?

@ Deb, mag je meteen door? Bij ons moest er altijd een maand tussen de IVF pogingen zitten namelijk. Gebruik je wel nog hormonen Utrogestan??)

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, pfoe, nou ja, op een gegeven moment moet je het natuurlijk ook allemaal loslaten, maar begrijp wel precies hoe je je voelt, hoor!! Ik ben net bezig met zoektocht vervangster, pfoe, ik hoop dat ik 't kan loslaten t.z.t. Ik heb nu eigenlijk een klein weekje vrij, maar continu met werk bezig!

Heey Lieve For, gelukkig alles goed met jou ook en met je Kleine Meis, wat gaat dat dan alweer hard he met al die groenten potjes en zo, echt! Ja, ik ben ook benieuwd hoeveel dagen je nu dan werkt en hoe 't gaat en zo. Zijn ze ook een beetje flex?

Debby de Debster, hoop dat je gauw weer door mag hoor Meis, zet 'em op!

Liefs, Elvi

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hallooooooooooo dames ik ben er weer!!!! Ga alles netjes teruglezen en dan ga ik weer actief meeschrijven!

De vakantie was super en we hebben heerlijk genoten! Lekker tot rust gekomen.........volgende week woensdag de 29e mag ik weer naat Dusseldorf.........dan krijgen we te horen wat er mis is gegaan en hopelijkl door naar 2e poging!!
    Zo ik ga nu eerst met mijn beestje knuffelen en de was doen uiteraard!!

Veel liefs!!

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Es' en Elvi: ik werk nu drie dagen en 1x in de maand het weekend
    Het gaat super ze zijn heel flex ;) ik heb dan ook wel fijn werk in de thuis zorg gebroken diensten dus een ochtend en 1x in de week Ook een avond dus dat gaat top en het is wel lekker om weer aan het werk te zijn even wat anders dan baby praat hihihi ik hou er van om bij me meisje te zijn maar even van huis is ook wel lekker :)

Druuf : fijn dat je er weer bent meid ! En fijn dat je lekker hebt genoten ! En nu op naar de 29 ste !!! Mijn duimen staan in de startblokken ;)

Liefs

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeeey Druufie, welcome back Meis en huppa, op naar ronde 2, he!

For, hmm, klinkt wel goed ja zo flex! Ik hoop dat ze dat bij mij straks ook zo zijn ;).

Liefs, Elvi

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nou hup Druuf goed uitgerust klaar voor een nieuwe poging! Op naar die Druuf tweeling!

Liefs

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    OkƩ Druuf m'n duimen draaien weer overuren. Xx

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Thxx jullie zijn lief!!! Maar dat wisten jullie al he ;)

12. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Allerliefste Druuf, ook deze keer duim ik weer voor je. Ik hoop zo op een goed gesprek de 29ste. You go girl!

Liefs,
    Aug

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou meiden,
    Een tijd geleden heb ik vertelt over mijn collegaatje die zwanger was.
    Dit zou haar laatste week werken zijn bij de 32 weken. Echter.....ging ze donderdag voor een controle echo en bleek het goed mis te zijn. Het kindje had vruchtwater in het buikje en daardoor klopte het hartje minimaal en de longetjes werkte ook niet meer goed. Ze is meteen door gestuurd naar het ziekenhuis, daar aangekomen na wat controles meteen met gillende sirenes door gereden naar het kinderziekenhuis in Utrecht. Nu blijkt het kindje dus "verdronken" te zijn in de buik. Dinsdag word ze ingeleid en zal het kindje overleden geboren worden.
    Heel ze zwangerschap ging perfect niks te bekennen, ik heb de kleine vorige week nog gevoeld. Ow wat is dit verschrikkelijk zeg bah bah. Het moet wel aangegeven worden bij de gemeente en dan de uitvaart geregeld, psychologische hulp heeft ze al, wat heel goed te begrijpen is. Haar dochtertje van 3 zal dit niet begrijpen, en dan de klanten in de winkel die denken dat ze is bevallen en er vanuit zullen gaan dat alles goed is gegaan pfff dit word een helse tijd voor haar en haar gezin.

Ik wil jullie natuurlijk niet bang maken...maar ben er zelf een beetje van onderste boven.
    Zo zie je maar weer.....het blijft een gods geschenk om een gezond kindje op de wereld te zetten.

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver Deb, wat een gruwelijk verhaal! Ik ben er eventjes helemaal stil van! Wat een narigheid zeg!

Augje, hoe is 't met jou Meis?

Liefs, Elvi

15. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @augustus
    allereerst jij van harte met de geboorte van jullie dochter :)

@esther
    nog een paar dagen en dan heerlijk verlof! Hoe voel je je!

@elvi
    en hoe voel jij je?

voor wat betreft pijnbestrijding, ik kan iedereen "aanraden" om voor de ruggenprik te gaan, dat maakt de pijn draaglijk.

@for
    wat een gave 'groente foto', wat een moppie en wat een leuk snuitje.

@druufke
    spannend meid, je gaat alweer bijna naar dusseldorf, op naar een nieuwe poging! Ik heb er alle vertrouwen in :)

@debby
    jakkes meid, balen zeg dat t deze maand niet gelukt is. Niet opgeven!

@hier
    nog niet de oude, maar t begint er op te lijken. De kleine meid doet t super.

@all
    knuffel voor jullie

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroentje, Ja, heb je een ruggenprike gehad? Ik zit daar ook zwaar over te denken indien de Kleine Meis bij ons idd eerder gehaald moet gaan worden!! Ze zeggen dat inleiden ook niet echt een pretje is en dat de weeen dan al direct behoorlijk heftig zijn!!

Maar wat ik me afvroeg, hoe ging dat met de ruggenprik bij jou, dan? Kreeg je ook een kateheter (in je urinebuis)? En zo ja, had je daar toen of na die tijd last van? En ze zeggen dat de kans op uitscheuren veel groter is bij een ruggenprik, hoe was dat bij jou (als je 't niet wilt antwoordenk, niet doen hoor)?

Hier verder alles goed, op die suffe streptokokken en steeds blaasonsteking na dan, daar word ik wel een beetje moe van. Maar de Kleine Meis doet 't zo goed en ook alweer de magische 24 wkn. over!!

Liefs, Elvi

17. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    ja, doe maar! Die weeen zijn echt dramatisch, althans bij mij, t is verschrikkelijk. Sorry meiden, maar je kunt maar beter goed voorebereid zijn. Heb wel een catheter in urinebuis gehad, maar weet niet meer of dat al direct was bij de 1e ruggeprik, of dat t later ingebracht was vanwege de keizersnee. Denk toch al in t begin... T was allemaal zo heftig dat ik t niet meer precies weet. Maar geloof me meid, t maakt je dan niets meer uit, als je maar niet die heftige weeen voelt.
    Kan t alleen maar aanraden, t is een verademing. IK heb eerst een tijd lang de heftigheid van weeen gevoeld, pas daarna de ruggeprik, zou t eerder krijgen maar ja... dus ik weet echt wel t verschil met en zonder verdoving.
    Kans op uitscheuren heb ik niet gehoord, misschien omdat je bij inleiden wat heftiger kunt reageren? Ik ben niet ingeleid, is t natuurlijk verlopen, tot aan een aantal persweeen, daarna stopten ze ermee. De toevoer van pijnstilling wordt overigens ook stilgezet als de persweeen komen opzetten, dujs die zul je uiteindelijk weer zelf moeten doen.
    Pfew, kan me voorstellen dat wanneer de bevalling in aantocht is, je er toch druk om gaat maken, had ik ook.

@esther
    hoe is het met jou? laatste dagen werken... zie je op tegen de bevalling?

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Citroenje, voor je uitgebreide antwoorden Meis! Ja weet je, voorlopig blijft ze gelukkig nog lekker eventjes zitten, gelukkig!! Maar ik had zelf het volgende bedacht: Stel de weeen moeten idd worden opgewekt en ze komt dus paar weekjes eerder, dan wilde ik Tens alvast bevestigd hebben en dat eerst proberen, ondertussen wil ik wel een ruggenprik klaar hebben liggen (bij wijze van), zodat ik die meteen mag hebben, als dat dus nodig is!! Maar goed, ik weet natuurlijk ook dat zoiets zich nooit laat sturen, haha!

Liefs, Elvi

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik zeg ook Ruggeprik.. Ik ben ook ingeleid en door mijn verklevingen en endo had ik continu pijn op een extreem hoog niveau. Gelukkig mocht ik gelijk naar beneden om die prik te laten zetten. Helaas zitten mijn wervels dicht op elkaar en kreeg ze m niet goed gezet. Ze hebben m heel laag in m'n rug gezet en opgespoten.
    Toen was 1 kant verdoofd de andere kant niet maar geloof me beter iets dan niet;) lang leve de Ruggeprik.
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat als je niet verkleedt bent etc. De pijn best goed te doen is hoor. Weet zeker dat ik het dan zonder kon.

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4780 Grotebabywens, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Hai Queen, ja, was 't dan te doen geweest, denk je? Ook dus met inleiding en alles? Wamt ik wilde sowieso wel Tens gebruiken, dat kan nl. helemaal geen kwaad voor de Kleine Meis of voor jezelf, vandaar!!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina