Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    helemaal super zeg! fijn voor je.
    hoeveel bevruchting zijn er?

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroen: Dat vertellen ze morgen verder allemaal!!! Ja super blij......

3. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    ohw, ok, mij werd dat toen gelijk verteld. Maakt ook niet uit, feit is er dat je een terugplaatsing krijgt :)
    mocht je er genoeg hebben, gaan er dan ook nog wat in de vriezer?

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroen: Als er meerdere goeie embryo's zijn gaan er zeker nog in de vriezer. Ben nu ook wel heel benieuwd wat we morgen te horen gaan krijgen hoe het echt allemaal verlopen is. Hoop op één top emmy voor de tp in ieder geval....Was hij bij jouw 8-delig???

5. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    yep, je hebt er tenslotte maar eentje nodig ;)
    Bij mij is de TP op dag 5 geweest, met dank aan de embryoscoop en ze noemden het geen embryo meer maar een blastocyst, geloof ik, deze heeft zich al veelvoudig gedeeld en niet meer te tellen...
    Ik vond dit op internet, even gezocht, want ik weet t ook niet tot in detail.

bevruchting dag 1 (punctie)
    2-tot 4 cellen dag 2
    8 cellen dag 3
    Morula dag 3/4
    Compactie dag 4-gebeurt op dezelfde dag
    Cavitatie dag 4-gebeurt op dezelfde dag
    Blastocyste dag 5 (zijn veel cellen)

6. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden

Ik lees hier heer wat over de ivf en terugplaatsing. Ik heb hier geen ervating mee, maar vind het wel enorm leerrijk!

Vandaag mijn NOD dag... Alle kaarsjes maar aansteken en alle duimen heel erg hoog houden :(

Tot nogtoe, geen ongi te bespeuren... laten we hopen dat het zo blijft

7. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sietje
    mijn duimen draaien!
    heb je nog weer een test gedaan, of wacht je af?
    misschien handig, een tip, om onderin een handtekening aan te maken met daarin een paar details, zodat iedereen meteen ziet hoe en wat.... ik moest ook even terugbladeren, wist t niet meer precies. Zou handig zijn ;)

8. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroenvlinder: goed idee.. heb het net aangepast eens kijken of het lukt :)

Nee ik ehb geen test meer gedaan, ik ga even afwachten.
    zou het kunnen dat ik te vroeg heb getest? pfff, zo veen onzekerheiden verschrikkeljik!!!

9. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Siertje
    yep, het werkt. Beter zo, handig.
    ik ben van het vroege testen afgestapt, kon die witte testen niet meer zien en je wordt er alleen maar onzekerder door.
    t kan altijd zijn dat je te vroeg getest hebt, maar ik moet zeggen dat mijn ervaring met kv 2v5 goed is, deze testen hebben me nog nooit in de steek gelaten, wat ik niet kan zeggen over die van Sensitest.
    T is pas game over als de rode duivels er zijn!

10. Siertje

Siertje Lid

Jul 22, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip citroenvlinder en om je ervaring met me te delen.

Ik heb nog nooit vroeg getest, enkel deze keer omdat ik gewoon gek werd van onzekerheid. (en ik loop nog steeds heen en weer naar het toilet :eek: )

Ja daaraan trek ik me ook recht, ik weet dat dit geen "goede" maand was, maar toch.. Ik kan nu even geen teleurstelling aan

Jij bent nu aan het aftellen zeker? spannend he! je eerste IVF lees ik: super veel succes en geduld gewenst!

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb de goedkoopste sensitesten gehad en die werkte top. Ik heb veel getest. Eerst today de pregnyl uit t lichaam was en 2 dagen daarna 8 dagen naar de tp had ik weer een licht positief streepje:)

12. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @siertje
    ik snap het, iedere keer die teleurstelling is ook killing. Ik hoop voor je dat je te vroeg was met testen!
    ik... ben niet aan t aftellen, laat t nog maar even zo, dan voel ik me nog een beetje goed... als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou niet eens meer durven testen, ben gewoon bang voor weer een teleurstelling. Dus, ik geniet nog even deze dagen zolang ik nog een beetje hoop heb en volgende week zien wel wel weer verder.

13. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus een sensitest gebruikt, zo eentje waarmee je 4 dagen voor nod mocht testen, deze was spierwit, echter ik was wel zwanger, kwam ik dus later achter omdat de ongi weg bleef. Voor mij geen sensitest zwangerschapstesten. De ovulatietesten van sensitest werkten bij mij wel prima.

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo

Ik ben op donderdag altijd op tijd op moet nl elke donderdag om 7u beginnen! Tot nu gaat t prima, heb nooit zoveel moeite met de eerste wachtweek, maar die laatste week die kruipt altijd voorbij!!! Er zit helaas niks anders op dan wachten wachten wachten!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    #475 Druufke, Oct 27, 2011
    Last edited: Oct 27, 2011
    @ ingeping: Wooohooooo succes morgen met de TP!!!!!!!

@ Siertje: Spannend!!! DUIM DUIM DUIM!!! Knap dat je kunt wachten hihi!!

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Je ziet dames bij iedereen werken de testen verschillend kijk maar naar mij en citroen..
    Killing hè dames dat wachten. Knuf voor jullie.

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Vraag: met de tp maken ze een echo via je buik toch om te kijken of ze op de goeie plek zitten???

Ben zomaar een beetje huiverig voor de tp omdat ik nog behoorlijk last heb van me buik........

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ ingeping bij mij niet meis. Ze kijken wel na de tp of de embryo niet in het buisje is blijven hangen. Maar dat verschilt denk ik per zh. Maar niet bang zijn als ze het niet doen meis want je zoet ik ben gewoon zwanger:)

19. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bij mij echo van buik, kon het goed zien. Heb zelfs een foto van de plaatsing meegekregen. Meid, komt goed, de TP is een "makkie" van er vergeleken met wat je al achter de rug hebt. Succes!

20. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all
    voor alle meiden die Utrogestan gebruiken of gebruikt hebben.
    wie heeft er last van bijwerkingen gehad?
    zo ja, welke?
    en wie heeft er geen bijwerkingen gehad?

Share This Page