deb : heel veel succes meid me duimen draaien Druuf: oooeeeeh je poging zit er aan te komen heb je al anders gesproken dus hier nogmaals Hier : Kim wordt groot ze zit voortaan in de buggy! Het gaat zo hard nu ! En ik ben al drie weken ongesteld daarom ben ik er ook weinig voel me echt niet goed ben weer weg zwaai lieverds Dikke knuffel van ons
Essie, rustig aan doen nu dus, Meis! Hou je Kleine Meis maar mooi nog eventjes een paar weekjes binnen! In ieder geval dan nu dus niet meer werken, toch? Liefs, Elvi
@Elvi: ik snap het helemaal dat je graag alles wilt weten zodat je een goede keus kunt maken straks, je hebt helemaal gelijk. Ik wilde ook alles weten en ben blij dat ik bepaalde keuzes van te voren had gemaakt. Je hebt echt geen tijd en zin om dan nog eens na te denken wat je wil als de bevalling is begonnen. @Druufie: we gaan weer keihard voor je duimen, ik hoop zo dat dit um gaat worden! Es, rustig aan lief, het is voor een goed doel! @personal: gelukkig gaat het elke dag steeds beter, Loïs heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen, heerlijk, ik schrok helemaal, ik dacht, er is iets niet goed! Vandaag ook weer voor het eerst echt begonnen met wat beweging. Zes kilometer gelopen achter de kinderwagen voor de baby doos van de prenatal en voor speentjes die gvd uitverkocht waren. Ik liep langs de Mac en dacht, zal ik, maar nee, ben sterk geweest en weer naar huis gelopen. Bui op mijn kop maar heb het toch maar weer effe gedaan. Ga morgenochtend op de weegschaal staan, ik hoop dat ik nu alle baby kilo's kwijt ben zodat ik aan de extra kilo's kan beginnen, maatje 36 hoeft van mij echt niet maar mijn eerste doel is 5 kilo afvallen.... Dikke zoen voor iedereen! Liefs, Aug
Augje, ben je al veel kwijt, denk je? Ik hoor vaak dat 't ineens zo snel eraf kan vliegen en dan laatste beetjes er vaak af sporten en zo. Hoe is dat bij alle andere bevallen Lieverds van dit forum gegaan eigenlijk? Liefs, Elvi
Druuf, hoe is het gegaan?? Aug, je kleine meid alweer een maand oud! Fijn om te lezen dat je zelf wel weer wat meer de oude wordt. En 6km lopen!!! Toe maar... Petje af hoor! Es, hoe ie het met jou en je meisje?? Zit ze nog lekker? En heb je nu volledige bedrust oid?? Hier inmiddels besloten dat ik een andere vlos ga zoeken. Dat geeft al meer rust!! De gyn zei wel dat ik er nog een keer serieus over na moet denken of ik echt niet in het zh wil bevallen. Hij zegt: Ik wil je niet in die keuze dwingen, maar ik heb je wel van binnen gezien. Dus ja... Moet nog maar eens goed gaan nadenken! Ook weer veel last van harde buiken, dus maak me blijkbaar nog steeds erg druk om van alles. En nog altijd ontzetten moe.. Weer lekker gezeurd! Dikke knuff
Toevallig heb ik vanmorgen op de weegschaal gestaan en er zitten nog steeds twee baby kilo's aan. Ik betrap mezelf erop dat ik niet goed eet maar wel weer stiekum ga snaaien. Daar moet ik mee stoppen. Die 6 km waren toch wel pittig hoor moet ik eerlijk bekennen. Ik wou heel stoer vandaag weer zoiets gaan doen maar ik pas toch maar eventjes. Ik wil proberen morgen gaan hardlopen. Ik deed dat altijd met Start to Run, dan leer je in 20 lessen 5 km hardlopen. Ik ben helemaal geen goede loper en 5 km is voor mij al een topprestatie. Aanstaande donderdag ga ik met een vriendin naar Easy Flow Yoga, kent iemand dat? Vriendin heeft er erg baat bij en zegt dat het ontspannend werkt zodat je weer lekkerder in je vel zit. Hoe heeft de rest van jullie de babykilo's eraf gekregen? Ik wil zo graag in maatje 40. Ik vind het erg dat ik automatisch naar de snoepla loopt en dingen doe zonder bij na te denken, ik moet bewuster worden van wat ik eet. Vandaag ook alles afgerond met de aanvraag voor de toeslag voor de kinderopvang. De bevestiging gekregen dat we 191 euro per drie maanden kinderbijslag krijgen. Wat als mensen daar echt afhankelijk van zijn, dat is toch niets? Hebben jullie naast kinderbijslag en toeslag kinderopvang nog iets anders aangevraagd? We gaan morgenavond uiteten en opa en oma passen op. Kan me geen betere oppas wensen maar toch heb ik een onderbuik gevoel, mijn kindje achterlaten. Hoe deden jullie dat? Tash, nu nog veranderen van vlos, best een beslissing zeg. Essie, hoe gaat het? Is het nu de bedoeling dat ze je kindje met 37 weken dan gaan halen als je situatie zo blijft? En dan wel gewoon via de natuurlijke manier? Liefs, Aug
De natuur ze gang laten gaan! Ze wordt niet gehaald! Ze kan dus ook nog tot 42 weken blijven zitten verder gaat het prima best saai alleen thuis zitten en liggen! Liefs
Hallo lieve schatten! Pffff ben in geen eeuwigheid op zp geweest, bad bad badddd Heitje! *slap in the face* Meiden (Elvi, Es enTash) wat gaan jullie zwangerschappen harrrrd!! Voelen jullie je nog ok??? Ben benieuwd naar jullie buikjes!! Aug, goed bezig met afvallen dus! Hier zitten er nog steeds +3kg babyvetjes aan helaas..... (komt door het snaaien...*bloos*). Behalve kinderbijslag krijgen wij helaas niets...zou ook niet weten waar je nog een toeslag voor aan zou kunnen vragen? En eerste keer achterlaten bij 'oppas'.... ja vond het ook erg moeilijk! We gingen naar de bios en ik zat alleen maar aan mn meissie te denken en op mn telefoon te kijken haha! Maar komt goed, de keer daarna gaat het al een stuk makkelijker...let maar op! Druuf en Deb: HEEEEL VEEL SUCCES MEIDEN!!!!! *duimduimduim*
En Es, hang in there!! Hou vol meis, hopelijk blijft je kleine meisje nog eventjes zitten waar ze zit!!
Hier gaat alles top! Ben helemaal hoteldebotel kierewiet knettergek op mn meisje! We vermaken ons prima! Het is zo geweldig om elke keer weer wat nieuws van haar te zien....ben dan apetrots natuurlijk Al is het niet iets vastpakken met 2 handen, dan is het wel omrollen van buik naar rug, of duimen met alle vingers tegelijk, of een klein schaterlachje laten horen....kan zo nog wel een tijdje doorgaan...ben gewoon erg happy Daardoor dus ook minder aandacht voor zp..sorry dames....als ik niet bezig ben met Dewi, dan ben ik wel met huishouden bezig, of boodschappen doen, bij een vriendin langs oid....straks heb ik een Iphone, dan zal het internetten weer wat makkelijker gaan en hoef ik niet helemaal achter de pc te kruipen!! Zal nog ff fotootje plaatsen van mn mopsie
Wat een dropje heitje ! En het is je vergeven hoor ! Hier : eindelijk niet meer ongesteld !!!!! Na drie weken ! Nu maar weer langzaam gaan opknappen Liefs !
Inkomensafhankelijke combinatiekorting ladies dat krijg je van de belastingdienst! Je kunt het via voorlopige teruggaaf laten uitbetalen, je hoeft alleen maar aan te geven dat je een kind hebt en je moet een eigen inkomen hebben! Kijk maar op de site van de belastingdienst. Het is wel zo dat je min. 6 maanden in het jaar een kind moet hebben dus voor iedereen die voor 1 juli bevallen is krijgt het nog dit jaar en de rest vanaf volgend jaar!
Hier gaat alles goed, na dinsdag denk ik alleen bij ieder krampje... Zal het?? Haha echt mega irritant, maar ze mag ook wel komen van mij want stilzitten is niet mijn ding! Heb gister gister een grote pigmentloze vlek vanaf mijn navel, echt megalelijk hopelijk trekt het weg! Ik zal hem ff op facebook zetten kan met me mobiel niet hier uploaden! Enne heitje wat en droppie zeg!! Liefs
O Es' leef zo met je mee. En ben benieuwd van je navel want daar heb ik nooit van gehoord. Hou vol. Xx
Spannend Essie! Heitje, wat een superknappersis 't toch, echt cute! Ze kan ook al echt mooi poseren, zo te zien! Gaat 't verder goed met jou? Hier idd nu echt steeds dikkere buik, maar kan ook van de vele taartjes komen hoor, haha!! Ik vind 't heerlijk om m'n Kleine Meissie zo lekker vaak te voelen, dat voelt gewoon goed!! Vraagje voor alle bevallen Lieverds: Zei 't wat hoe druk jullie lieve Kleintje in je buik was, voor hoe ze/hij daarna was? Dikke kus, Elvi