Druuf...wat super meis! Ik duim voor een mooie bruibare oogst morgen.....succes meis. Ik ga zo bloed laten prikken...ach ja het moet he. Dinsdag heb ik me eerste fm weer, maar aangezien in deze keer bijna een pak maandverband per dag gebruik zal het deze keer niet zo rap lopen denk ik. Essie....hoe gaat het meis? Mag je kleine meid al komen van je? Ben je er al helemaal klaar voor? Ik ben zo benieuwd aan de rest een dikke knuffel.....
Hello ladies, hier zit ons meisje nog steeds warm binnen! Die dikke heeft het wel lekker en denkt bekijk het maar officieel nig 18 dagen maar ben het behoorlijk zat! Zit mezelf in de weg! Succes allen! Ik zal weer wat uitgebreider bijlezen als ik achter de pc zit ipv mijn iphone liefs
Essie, ze komt vast gauw Meis! Kun je nog wat dingen doen overdag of lukt dat niet echt meer? Liefs, Elvi
Net terug van vk en ze gaan met 40 weken actie ondernemen omdat ze anders veel te groot wordt! We wachten dus nog af, hopelijk komt ze spontaan dit weekend ofzo haha, ik kan niet zoveel meer, moe en alles doet pijn. Laatste l
Hoop voor je dat ze snel komt!!! Druuf, jij heel veel succes morgen!!! We gaan allemaal duimen, duimen, duimen!!! Rest een dikke knuff
@esther Ja meid, de laatste loodjes zijn zwaar, heeeeeeeel zwaar. Je wilt niet klagen omdat dit je wens is, zolang op gehoopt en zoveel voor moeten doen.... Hier mag je best klagen Ik vond de laatste weken/dagen verschrikkelijk. Gelukkig vergeet je snel hoe het voelde als die kleine er eenmaal is. Alle clichés zijn wat! Hoeveel weegt ze nu al dan, schatten ze?
@druufke Succes morgen!!! Komt vast helemaal goed. Gaan ze na icsi in de embrioscoop? Laat je er dan nu 2 terugplaatsen? Spannend allemaal weer. T is hoog tijd voor waar ROZE hier, dus zet m op, jij eerst!
Thx citroen! Ja we gaan voor de embryoscoop! En we gaan ook voor 2, maar als de kwalteit na de embryoscoop heel goed is dan plaatsen ze er maar eentje terug. Zo ik ga lekker slapen des te eerder is t morgen en dan word ik eindelijk verlost van de eitjes! Heb er wel last vam hoor! Alles drukt.... Veel liefs van de paashaas
Even snel een berichtje. Net terug uit dusseldorf! Punktie is goed gegaan en de opbrengst was 13 eicellen!! We zijn heeel blij! Mega suf nog van de narcose dus ik kruip lekker op de bank! Maandag uitslag van het aantal bevruchte eicellen! Veel liefs
13!!!! Wat een hoop Druuf!! Nu dus wachten tot maandag.. En jij idd op de bank, rustig aan, laat je verwennen en veel drinken! Dikke knuff
Jeeeeeeeeeeej Druuf, wat goed Meis! Oooooooooooooooooooooooooohhhhhhh dit wordt jouw ronde hoor, wat spannend he! Liefs, Elvi
Druuuuuuuuuffff yes yes yes... Gaat helemaal goed komen dit keer en volgend jaar Pasen gaan we kindje zoeken.. Nou ja iets na Pasen;-p
@druufke En....? Trek je t nog? Wat spannend hè! Hoe laat belden ze je de vorige keer? Mij belden ze toen in de ochtend, redelijk op tijd, zat ik tenminste niet de hele dag in spanning. Mijn duimen draaien voor je!! Ik heb er alle vertrouwen in
He citroen, ja jeetje het is mega spannend. De vorige keer heb ik zelf gebeld omdat ik de spanning niet meer aan kon hihi! Maar dat ga ik nu niet doen..........ik ga netjes afwachten hahaha! Hoop zo dat er een bevruchting is opgetreden.......de vorige keer 0 was best een klap Jullie horen het zodra ik het weet hihi
Nou dames, heb net telefoon gehad......van de 13 eitjes waren er 9 goed genoeg om de icsi behandeling mee uit te voeren.....van deze 9 hebben er helaas 2 het overleefd! Morgen de terugplaatsing om half4 van beide eitjes. Hopelijk overleven ze de nacht........ Dit is in ieder geval nog steeds beter dan de eerste poging!!