Oooh druuf....wat een fijn nieuws. Idd jammer dat er een stel zijn afgevallen maar je hebt een tp...van twee Bij mij gaan ze er ook 2 terug zetten (als ze goed ontdooien) dus het gaat spannend worden voor ons. Meis ik wens je heel veel succes morgen!
Druufie, here come your twins hoor Meis! Dat zijn ze! Je hebt er maar 2 nodig! Zet 'em op Lieverd! Jeetje, wat spannend! Ook voor jou erg spannend Debbie de Debster! Wanneer hoor jij nu meer, dan? Liefs, Elvi
@All: Hier vannacht maar twee of drie uur geslapen, ze was zooooooooooooo ontzettend druk aan 't schoppen in m'n buik, wel heel erg gezellig hoor!! maar is dit herkenbaar bij de zwangere (of al bevallen) dames? En dan kan ze de volgende dag weer heeeeeeeeeel rustigjes zijn!! Hoop dat jullie dit herkennen!! Liefs, Elvi
@druufke yeaaaahh, 2 om terug te plaatsen! komt helemaal goed Bij mij ook 2 teruggeplaatst en mijn dochter ligt boven in haar bedje! Spannend meid. Ga voor je duimen. Heb en houd vertrouwen en laat je lekker verwennen als ze bij je in de buik zitten!
@elvi whooahahahah, dat wordt nog wat dan als ze straks geboren is, die heeft t hele dag- en nachtritme lekker op de kop. Bereid je maar vast voor op een aantal slapelozen nachten als ze geboren is, want die moet nog wennen en leren dat t andersom moet, ha ha ha, ze maakt er s nachts nu nog een feestje van en overdag lekker 'wiegend' slapen in mama's buik. Och wat is de natuur toch mooi....
@debby jij ook succes meid. Wanneer terugplaatsing? Fijn hoor dat er nu 2 mogen. Hoop en duim dat ze beide goed ontdooien en dat ze maar lekker doorgroeien
Hey meiden, Morgen de eerste fm weer op cd 9. Ik ben alleen heeeel heftig ongesteld geweest dus ik denk dat het deze keer een paar daagjes langer duurt, normaal zit ik op cd 11 als ik de pregnyl krijg.
@ elvi hier ook vaak heftig aan het schoppen. Naar mate de zwangerschap vorderde werd het steeds vaker in de nacht. Ik slaap 2-3 uurtjes en dan ben ik weer 1-2 uur wakker iedere nacht . Hier inmiddels 38 weken, nog 14 dagen te gaan! Liefs
Essie, o gelukkig, heel herkenbaar dus!! Haha, hebben we twee drukkertjes in onze buikies zitten!! Red je het nog een beetje Meis? Wat doe je zoal op een dag? Of gewoon vooral veel rusten e.d.? Citroen, haha, maar had jij dat nooit dan, dat geschop 's nachts? Hoe is 't met jou en de Kleine, alles goed Meis? Liefs, Elvi
Hallo meiden, ik kom ook weer ff zwaaien! Druuf nog 3 kwartier tot je terugplaatsing...woehoee superspannend! Nogmaals veel succes!!!! Ik duim voor 1 of misschien wel 2 plakbeebs!!!! Debby jij vandaag fm,spannend! Hoe is het met de dikke-buiken-club? Pff ja Es, de laatste weken heten niet voor niets 'loodjes'. Nog ff volhouden he! Elvi hoort erallemaal bij hoor dat nachtelijke getrappel. Beebje wil gewoon haar kontje gewiegd hebben Tash hoe is het met jou? Genieten jullie wel goed van jullie mooie wondertjes daarbinnen? Voor jullie het weten is jullie buikie weer leeg en plat! Maar dan natuurlijk wel in ruil voor een heerlijk kind om lekker mee te knuffen! Hier gaat alles prima! Dewi heeft haar eerste hapjes gehad en ik denk dat er al 1 of meerdere tandjes in aantocht zijn! Zal nog ff een fotootje plaatsen die niet al op fb staat, anders is het ook zo dubbel
Heit wat eern droppie! Nou ik ben ook weer terug.... Zoals ik al dacht gaat het deze keer zoiezo langzamer, links zat er een van 10 dus dat is al een verschil van 6 mm ongeveer. Maar toen rechts.....een CYSTE! Van 36 mm met iets erin. Dat vonden we allebei toch wel vreemd, even kijken of het geen bbz is, dus ging ze met de arts overleggen. Foto mee en daar zat ik 5 hele lange minuten....nee mijn bloed gaf aan dat dat niet kon. Had ze dat niet eerst kunnen kijken! Had mij een hoop zenuwen gespaard. Wat erin zit is het gele lichaam dat dus niet is afgevoerd en zich weer is gaan vullen met vocht. Donderdag moet ik weer terug komen om te kijken hoe hij zich verder ontwikkeld. Ik ben echt benieuwd, ook of ik deze ronde nog een tp zal krijgen. Nou na dat rommelen met die stok voel ik hem wel. Pffff Wat een kl*te zooi.
Heit, wat een enorm schatje is 't toch ook! Een digihug voor je mooie Kleine Meis hoor! Heey Debster, bah, klinkt minder fijn idd. Wat een gedoe dan he! Maar gelukkig geen BBZ Meis, dat is helemaal klote! Wat gaan ze do. dan bekijken? Of de cyste groter is gworden? En zo ja, dan geen terugpl. dus? He jakkes, wat een gedoe Meis! Zet 'em op! Essie, lekker rustig aan doen en wie weet.....plop je d'r vandaag of morgen zo uit, dat zou mooi zijn! Liefs, Elvi
@ heitje zo aandoenlijk he als ze tandjes krijgen! Maar wat is ze toch een kanjer en fotogeniek @ deb, balen meis! Maar misschien is het dan ook wel beter ff een rustmaand te hebben. Bij ons ziekenhuis doen ze bewust tussen iedere poging een rustmaand. Ff je lichaam bij laten komen! Heb je nog gevraagd voor utro??? @ elvi ik hoop het dat se snel komt liefs
@ Heitje: Wat een schatje!! @ Debbie....nee meis wat balen!!! @ all: Hallo dames, inderdaad vanmiddag de terugplaatsing gehad van een 8 cellige en een morula! Heel bijzonder om die foto's mee te krijgen! Zal eens even kijken of ik de foto's kan uploaden!!
@heitje Wat een knapperd! @druufke woaw meid, eigenlijk ben je nu "gewoon" zwanger! Nu nog broeden en plakken spannende weken.
Druuf wat een toppers!! Geeft het een goed gevoel dat je nu twee emmy's bij je draagt? Deb, voor jou balen zeg! Maar met een cyste kunnen ze vaak wel doorgaan zolang die niet te groot wordt.. Dus hoop dat het minder wordt en deze ronde gewoon doorgaat! Zet'm op meis! Heitje, wat is't toch een prachtig grietje!! Hier weer regelmatig harde buiken en voel me vaak niet helemaal tof. Van't weekend vlos nog gesproken omdat mijn temp opeens omhoog schoot en ik de hele dag al last had van bijna flauwvallen.. Voel me eigenlijk een vreselijke zeur.. Maar belde toch maar omdat ik beeb ook bijna niet gevoeld had. Ws komen de klachten door een 'achterblijfsel' van de buikgriep icm een lage bloeddruk.. Maar komt wel weer goed! Liefs